Achizitie publica - SERVICII DE PUBLICITATE MEDIA
Detaliu pentru invitatia numarul 308849
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA OLT
Cod de identificare fiscala: 11505874
Adresa: STR.PRELUNGIREA CRISAN, NR.2, Slatina
Telefon: 0249.438595
Fax: 0249.432276
Denumire invitatie: SERVICII DE PUBLICITATE MEDIA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de publicitate media pentru desfasurarea campaniei nationale de informare: lotul 1 - realizare 1 spot tv si 1 spot radiolotul 2 - difuzarea spotului radio si difuzarea spotului TV
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.08.2011 18:34
Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: La sediul AJOFM Olt, localitatea Slatina, judetul Olt, str. Prelungirea Crisan, nr, 2
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul AJOFM Olt, localitatea Slatina, judetul Olt, str. Prelungirea Crisan, nr, 2 La deschiderea ofertelor pot participa reprezentati ai ofertantilor pe baza de imputernicire.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 193, 403 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
neincad art.180 OUG 34/2006;neincad art.181 OUG 34/2006;cert.ind ob.exigi de plata a imp si taxelor catre stat, certificat de atestare fiscala elib.inst.abilitate., cert.fisc priv impoz si taxe-elib.de primaria locala;neincadrarea art.69 (1) OUG 34/2006;declaratie privind conflictul de interese; certificat de participare la licitatie cu oferta independ;dec.calit.participant; infor.cifra de afacerii pe ultimii trei ani, Cert conselib de O N R C sa reiasa exitentacod C.A.E.N. coresp serviciilor solicitate, minim o recomandare din partea altor benef pt serv similare prestate în ultimii 3 ani
din SEAP si/sau de la sediul AJOFM Olt, localitatea Slatina, judetul Olt, str. Prelungirea Crisan, nr, 2Garantia de participare 3675 ron: lot 1 - 339 ron; lot 2 - 3336 ron
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Componenta financiara (pret) lot 1
70
Descriere: punctajul financiar (finaciar P) - 70% se acorda astfel: a pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 70 puncteb pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a se acorda punctajul astfel: Punctaj financiar n = Pmin x 70 / Pn
Componenta financiara lot 2
70
Descriere: COSTUL PE PUNCTUL DE AUDIENTA (CPP)PENTRU TOTAL CAMPANIE = COSTUL PE PUNCTUL DE AUDIENTA (CPP)RADIO + RESPECTIV COSTUL PE PUNCT DE AUDIENTA (cpp)TVOferta stabilita ca fiind castigatoare este oferta care intruneste punctajul cel mai mare rezultat prin aplicarea urmatorului algorim de calcul: a - pentru o valoare minim a factorului de evaluare se acorda 70 puncte;b - pentru o valoare a factorului de evaluare superioara celei de la litera a, punctajul se acorda astfel: Pn = (valoarea_min/valoare_n)x70
Punctaj oferta tehnica - Lot 1
30
Descriere: LOT 1 PUNCTAJ TEHNIC - 30 PUNCTE CALCULATE ASTFEL: A. SPOT RADIO - 10 PUNCTE, ASTFEL: 1. CREATIVITATE SI CARACTER INOVATORADAPTATE SPECIFICULUI PROGRAMULUI PROMOVAT PRIN PREZENTAREA CAMPANIEI - 5 PUNCTE;2. CLARITATEA SI ADAPTAREA MESAJULUI LA PUBLICUL TINTA - 5 PUNCTEB. SPOT TV - 20 PUNCTE, ASTFEL: 1. CREATIVITATE SI CARACTER INOVATOR ADAPTATE SPECIFICULUI PROGRAMULUI PROMOVAT PRIN PREZENTAREA CAMPANIEI - 10 PUNCTE;2. CLARITATEA SI ADAPTAREA MESAJULUI LA PUBLICUL TINTA - 10 PUNCTE
Punctaj oferta tehnica lot 2
30
Descriere: LOT 2 PUNCTAJ TEHNIC - 30 PUNCTE CALCULATE ASTFEL: A ADECVAREA CONCEPTULUI LA OBIECTIVELE SI REZULT ASTEPTATE ALE CAMP. 5 PUNCTE: - caracterul unitar al campaniei - 3 puncte- reflectarea specificului proiectului - 2 puncteB MANIERA ABORDARII SI MESAJ PERSUASIV- 5 PUNCTE- claritatea mesajului transmis - 3 puncte- impactul de comunicare- 2 puncteC ATRACTIVITATEA- 10 PUNCTE: - calitatea tehnica a produselor- 6 puncte- calitatea si coerenta elementelor campaniei - 4 puncteD ORIGINALITATEA - 10 PUNCTE: - gradul de creativitate al elementelor incluse in campanie - 3 puncte- modalitati inventive de a capta atentia publicului - 4 puncte- modalitati originale de relationare a elementelor campaniei - 3 puncte