Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate media


Detaliu pentru invitatia numarul 320757
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Satu Mare
Numar invitatie: 320757/24.02.2012
Denumire contract: Servicii de publicitate media
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Satu MareCod fiscal: 4038806, Adresa: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Telefon: 0261 807517, Fax: 0261 710760, 0261 807510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Satu Mare, Registratura-cam. 11, P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, jud. Satu Mare, Romania, cod postal: 440026, telefon: +40 261807517/+40 261807500, fax: +40 261807510, persoane de contact: ing. Manoliu Mihaela-Birou AchizitiiPublice-privind aspectele procedurale, Baranyai Attila-Cabinet Primar-privind aspectele tehnice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Satu Mare, Sala de licitatii, P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, jud. Satu Mare, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate media
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Municipiul Satu Mare achizitioneaza servicii de publicitate media in presa scrisa locala: intr-un cotidian local de limba romana si intr-un cotidian local de limba maghiara.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 309, 210 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) Cuantumul garantiei de participare: pentru Lot 1= 4019 lei, pentru Lot 2= 2164 lei2) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile calendaristice, incepand cu data deschiderii ofertelor, pentru fiecare lot;3. Modul de constituire a garantiei pentru participare se face prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform HG 925, actualizata, art.86. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Contul pentru garantii de participare la licitatii al Primariei municipiului Satu Mare deschis la Trezoreria Satu Mare este: RO46TREZ5465006XXX000201, iar codul unic de inregistrare CUI: 4038806.Instrumentele de garantare vor fi emise, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, ori de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original, - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, - sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in documentatia de atribuire, - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituit, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie, - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, conditionat sau neconditionat.Conform Art. 86 alin. (6) din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor? .4. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata, este de 1%.
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie: 1% din valoarea contractului de executie fara TVA;2.Garantia de buna executie va fi constituita potrivit reglementarilor legale in vigoare.Nota: Potrivit art. 16 alin. (2) din Legea 346 din 14 iulie 2004 (*actualizata*), privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii: "intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii". In acest sens ofertantii au obligatia de a prezenta documente doveditoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, ofertantii au obligatia de aprezenta in original un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Acest certificat va fi intocmit conform formularului din fisierul Formulare din Documentatia de atribuire.NOTA: In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat in original, fie in numele asocierii caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere2. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006): Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A si prezentata in original. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 si indeplinirea obligatiilor: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 B prezentata in original.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. NOTA: Se va prezenta Formularul 12 B in forma cerutain fisierul Formulare din documentatia de atribuire!!!!Se vor mai prezenta: - Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local prezentat in original/ copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata);
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului prezentat in original/ copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata);Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 C prezentata in original. NOTA: Se va prezenta Formularul 12 C in forma cerutain fisierul Formulare din documentatia de atribuire!!!!5. Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 69^1 din OUG34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 12 D (din fisierul Formulare din documentatia de atribuire), prezentata in original. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Ilyes Iuliu-Primar, Kereskenyi Gabor- Viceprimar, Albu Adrian-Viceprimar, Manoliu Mihaela-sef Birou Achizitii Publice, Racolta Mihaela-sef Serviciul juridic, contencios, arhiva; Stahl Cristina-consilier Cabinet Primar, Baranyai Attila-inspector de specialitate Cabinet Primar si membrii comisiei de evaluare a ofertelor(Nota: actul administrativ de stabilire a comisiei de evaluare va fi publicat in cel mai scurt timp posibil intrucat in momentul de fata nu a putut fi stabilita componenta acesteia deoarece acest lucru este strict legat de procedurile aflate in desfasurarein diverse stadii de evaluare fara a fi inca finalizate, de procedurile initiate fara a se cunoaste data deschiderii ofertelor in momentul de fata, precum si de numarul restrans de personal de care dispune. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: Autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantilor clasati pe primul loc pe fiecare lot sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (in cazul in care in cadrul ofertei au prezentat documentul in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?)Numai pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formularul de Informatii Generale-nu se impune un nivel minim specific al cifrei de afaceri
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara: P=pretul ofertei din formularul de oferta financiara. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul privind factorul de evaluare P: Punctajul pentru fiecare oferta se acorda dupa cum urmeaza: a) pentru valoarea minima a factorului de evaluarePse acorda 50 de puncte;b) pentru o valoare a factorului de evaluareP superioara celei prevazute la lit. a), punctajul se acorda astfel: Pn = [pret(min)/pret(n)] x 50
Tirajul mediu, difuzat pe editie, certificat
50
Descriere: Componenta tehnica: T= tirajul mediu, difuzat pe editie, certificat de o institutie autorizata, independenta, de audit pentru 3 luni (aprilie, mai, iunie 2011), pe baza certificatului de audit sau alt document echivalent certificat (declaratie de difuzare pe propria raspundere)-pondere 50%.Se stabilesc urmatoarele limite : Tmin=tirajul mediu difuzat pe editie minim este 5.000 pentru Lot 1 respectiv 3.500 pentru Lot 2(sub valoarea minima oferta va fi declarata neconforma);Tmax=tirajul mediu difuzat pe editie maximeste 10.000 pentru Lot 1 respectiv 7.000 pentru Lot 2 (peste valoarea maxima oferta nu va fi punctata suplimentar).Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul privind factorul de evaluare T: Punctajul pentru fiecare oferta se acorda: a)pentru o valoare a factorului de evaluare T mai mare sau egala cu Tmax se acorda 50 de puncte;b)pentru o valoare a factorului de evaluare T mai mare sau egala cu Tmin dar mai mica decat Tmax, punctajul se acorda astfel: Tn=[tiraj mediu(n)/Tmax)] x 50
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP, ea fiind anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer