Achizitie publica - Servicii de publicitate media
Detaliu pentru invitatia numarul 322312
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322312/21.03.2012
Denumire contract: Servicii de publicitate media
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului HunedoaraCod fiscal: 2127028, Adresa: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Telefon: 0254.716.322, Fax: 0254.716.087
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Romania, cod postal: 331128, telefon: +40 254716322, fax: +40 254716087, persoana de contact: OVIDIU MARIUS HADA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate media
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate media: ? La solicitarea autoritatii contractante publicarea intr-un cotidian central, doua cotidiene locale, un hebdomadar (saptamanal) local, un post radio local si unul regional, doua posturi TV locale, un post TV regional, a unor anunturi si materiale de presa cu rol de informare asupra activitatilor Primariei municipiului Hunedoara?.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 207, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2070 leifara TVA constituita conform art.86 din HG 925/2006(50% pt. IMM cf. Legii nr.346/2004).Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 90 zile da la data limita de depunere a ofertelor .In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu formularul 12A.- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in Ordinul 314/2010 si a art.181 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B).- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local, in original sau copie stampilata in conformitate cu originalul , din caresa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depune oferta.Declaratie pe proprieraspundere conf. art. 69ยน dinOUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691) din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Se va completa Formularul nr. 17 din sectiunea Formulare.Persoanele care detin functii de deciziein cadrul Primariei Municipiului Hunedoara sunt primar Ovidiu Marius hada, viceprimar Dan Nicolae Robert, secretar Aurel Rata Bugnariu, Director tehnic Demeter Ladislau, Sef birou achizitii Buciuman SilviaIn cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii cat si fiecare subcontractant 1.Certificat constatator eliberatde MinisterulJustitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie stampilata conform cu originalul.Solicitam ca ofertantul clasat pe primul loc , inaintea de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezentapentru conformitatedocumentul in original sau copie legalizata.2.Documente care atesta statutul de IMM(in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinuluinr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, conform cerintelor din Formularul 15 dinFormulare.Persoane juridice /fizice straine-Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse in limba romana .(1) Se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile: a) in ultimii 5 ani, a fost condamnatprin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.b) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate sau fac obiectul unui aranjament cu creditorii ori este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;c)face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit. b);d)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoarein Romania sau in tara in care este stabilit;e)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;f)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. b) - e) ; orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, traduse in limba romana si legalizate.(2) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1).(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la lit. a)-f), se accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil sau extrase de bilant la 30.06.2011 sau se va acceptabilantul contabil si la data de 31.12.2010 ptr. op. ec. care nu au obligatia depunerii bilantului la 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente.ultima balanta de verificare in copie stampilata conform cu originalul.declaratii privind cifra de afaceri intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Valoarea cifrei de afaceri medie pentru ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluitrebuie sa fie de minim 207.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: certificare de audit a tirajului emis de o institutie autorizata de audit, sau sa prezinteorice alte documenteechivalente cu astfel de certificare.O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Fisa de informatiigenerale, Experienta similara-Se solicita cel putin uncontract de servicii, de aceeasi natura si complexitate cu cel supus licitatiei, a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare de 207.000 lei, fara TVA.Recomandare, Declaratie privind subcontractantii, Acord de asociere.Obligatii contractuale in desfasurare, daca exista.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 11:42