Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate media


Detaliu pentru invitatia numarul 343566
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Hunedoara
Numar invitatie: 343566/07.03.2013
Denumire contract: Servicii de publicitate media
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului HunedoaraCod fiscal: 2127028, Adresa: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Telefon: +40 254716322, Fax: +40 254716087
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Romania, cod postal: 331128, telefon: +40 254716322, fax: +40 254716087, persoana de contact: Viorel Arion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei municipiului Hunedoara str. Libertatii nr.17, Hunedoara, Romania, cod postal 331128
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate media
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate media ? La solicitarea autoritatii contractante publicarea intr-un cotidian central, doua cotidiene locale, un post radio local, doua posturi TV locale, a unor anunturi si materiale de presa cu rol de informare asupra activitatilor Primariei municipiului Hunedoara?
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.000 lei.Data la care se va face echivalenta leu/euro este cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, curs BNR. Perioada de valabilitate: 60 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Garantia de participare constituita de operatorii economici incadrati conform Legii nr.346/2004, cu modif. si completarile ulterioare, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa in cuantum de 50% fata de valoarea solicitata. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, persoane fizice sau juridice romane ori straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prelungirea valabilitatii ofertelor, precum si, dupa caz, a garantiei de participare, in situatii exceptionale care impun o astfel de prelungire. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator.In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Garantia de participare se constitue prin virament bancar in contul Mun. Hunedoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, Formular nr.20.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Retinerea garantiei de participare: Autorit.contract. va retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din HG nr.925/2006 si cu art.2781 alin.(1) lit. d)din OUG nr.34/2006 cu modif. si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Potrivit art. 180 si art. 181 dinO.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sunt necesare documente referitoare la situatia personala a ofertantului: - declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A;
- declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca acesta nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12B;
- declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 6;
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinuluinr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 15;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale - sa rezultesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara luniiin care se depune oferta;
- declaratiela art. 69 indice 1 din OUG nr.34/2006 (persoane cu functie de deciziein cadrul aut. Contractantein ceea ce priveste derularea, organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atriburii: Primar - Viorel Arion, Viceprimar - Boboutanu Dan, Secretar-Aurel Rata Bugnariu, Administrator public - Mihai Leu, Consilieri locali: Aldea Ana Maria, Artean Mircea Ioan, Takacs Aranka, Farcas Ladislau, Bucalet Marian Victor, Cazan Florian, Crisan Ovidiu, Farcas Bianca, Magdalena, Ghenea Silvia, Olariu Nicoleta, Magaon Jane, Marginean Alexandru, Muzsic Robert Eugen, Noghita Luminita Marinela, Palcau Ciprian Stefan, Radu Carolina, Rusu Constantin, Vasilescu Tatiana, Voinia Claudiu Sorin, Costa Mircea. Birou Achizitii- Bucur Mariana Lilica, Director tehnic Ladislau Demeter, Director economic Giurgiu Valentina, Sef serviciu contabilitate-Popa Anisoara Aurelia, Sef SADPP Poanta Marinel, Manager Proiect - Lascau Liliana Otilia, sef Birou Investitii - Nimu Ioan, inspector asistent Achizitii Publice ? Franhoffer Beatrice, Consilier superior Achizitii publice - Muresan Doru, Sef Serviciu Administratie Publica - Podea Gabriela Liliana, inspector principal Achizitii Publice - Combei Anda Luminita, consilier superior Comunicare Promovare Imagine ? Oprean Silke) In cazul unei oferte comunefiecare membru al grupului are obligatiade a depune acesta declaratie. Formularul 17- Documente care atesta statutul de IMM- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local - sa rezultesituatia obligatiilor scadentein luna anterioara luniiin care se depune oferta. Potrivit art. 183 dinO.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt necesare documente referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a operatorului economic: Potrivit art. 183 dinO.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt necesare documente referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a operatorului economic: -Certificat constatator eliberatde MinisterulJustitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie stampilata conform cu originalul din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde: activita?i ale agen?iilor de publicitate; activita?i ale agen?iilor de ?tiri; activita?i de servicii informa?ionale n.c.a.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2010, 2011, 2012 trebuie sa fie de minim 500.000 lei. lei.Pentru cifra deafaceri se va folosi un curs mediu BNR la nivelul anilor 2010(1euro= 4.2099lei), 2011(1euro=4, 2379 lei), 2012 (1 euro =4.4560 lei).Se va completa Formularul 11A Informatii generale din Sectiunea Formulare, Prezentarea bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare ale ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012) vizate si inregistrate de organele competente sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte bilanturile sau alte documente edificatoare, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Documentele se vor prezenta in copie lizibila semnate si stampilate in conformitate cu originalul de catre ofertant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate pe specificul contractului, in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prin care se confirma prestarea a cel putin unui contract a carui valoare sa fie de minimum 250.000 lei. Se va completa Formularul 12E si anexa., Certificare a tirajului mediu difuzat pe editie (presa scrisa: cotidian planlocal, cotidian plan national), pe o perioada de minimtrei luni din ultimul an calendaristic de catre institutii autorizate, independente, de audit, iar in lipsa auditarii reprezentantii legali vor prezentao declaratie pe propria raspundere privind tirajul, insotita de documentefinanciar-contabile justificative privind tirajul inregistrat in ultimele 3 lunicalendaristice.Pentru presa scrisa ?cotidian local- Tiraj mediu difuzat pe editie : min 1.000 exemplare- minim 5 apartii pe saptamanaPentru presa scrisa ?cotidian national-Tiraj mediu difuzat pe editie : min 15.000 exemplare- minim 5 apartii pe saptamana, Pentru postul TV pentru care se face oferta se vor prezenta: - aria de acoperire - se solicita a fi pe suprafata municipiul Hunedoara;
- profilul - post local;
- publicul-tinta - cetatenii, institutiile publice si agentii economici;
- audienta certificata de o institutie specializata - de minim 500 de abonati certificata de o institutie specializata de audit. In cazul in care operatorii economici nu detin certificate de audit privind audienta TV, dovada numarului minim de abonati se va face prin documente/declaratii pe propria raspundere in conditiile prevederilor art. 292 Cod Penal., Pentru postul de radio pentru care se face oferta se vor prezenta: - aria de acoperire - se solicita a fi pe suprafata municipiul Hunedoara;
- profilul - post;
- publicul-tinta - cetatenii, institutiile publice si agentii economici;, Dovada existentei unui protocol de colaborare cu : - presa scrisa locala, - presa scrisanationala, - televiziune si radio - locale.Ofertantul castigator va prezenta dovada contractelor incheiate cu presa scrisa locala, presa scrisa nationala, televiziune si radio locale, la semnarea contractului de servicii. Cerinta nr.1Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, respectiv servicii de publicitate media- copie lizibila semnata si stampilata in conformitate cu originalul de catre ofertant., Cerinta nr.2Prezentarea Certificatului privind asigurarea standardelor de protectia mediului din seria ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, servicii de publicitate media - copie lizibila semnata si stampilata in conformitate cu originalul de catre ofertant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2013 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer