Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate media (anunturi) pentru lucrarile de intretinere si reparare a tramei stradale din municipiul Constanta pentru anul 2012.


Detaliu pentru invitatia numarul 325488
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONFORT URBAN S.R.L.
Numar invitatie: 325488/03.05.2012
Denumire contract: Servicii de publicitate media (anunturi) pentru lucrarile de intretinere si reparare a tramei stradale dinmunicipiul Constanta pentru anul 2012.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONFORT URBAN S.R.L.Cod fiscal: RO1875349, Adresa: Piata ovidiu nr.9, Constanta, Telefon: 0241/614973, Fax: 0241/672299
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata ovidiu nr.9, Constanta, Romania, cod postal: 900745, telefon: +4 0241/614973, fax: +4 0241/672299, persoana de contact: Lucia Andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata ovidiu nr.9, ET.I, Constanta, Romania, cod postal: 900745,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate media (anunturi) pentru lucrarile de intretinere si reparare a tramei stradale dinmunicipiul Constanta pentru anul 2012.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea servicii de publicitate media (anunturi) pentru lucrarile de intretinere si reparare a tramei stradale dinmunicipiul Constanta pentru anul 2012.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 417, 582 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se consituie in procent de 50% din cuantumulprecizat in documentatia de atribuire.Modalitatea de constituire conformreglementarilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu posibilitatea depunerii la casierie a unei sume in numerar.Ordinul de plata sau fila de CEC va fi conformat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul RO 95RNCB 0114032055700001 deschis la BCR Constanta.Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata dar cel putin egala cu suma ce va trebui retinuta in conditiile art.278 1lit.a), adica suma de 4.176 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Garantia se poate constitui si prin retineri succesive conform H.G. nr. 1045/2011. IMM-urile bebeficiaza de reducere cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, se va completaFormularul 12C.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens vor completa si depune Declaratie privind eligibilitatea ? Formularul 12 A.Acelasi formular va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 modificata si completata. In acest sens va completa , ,Declaratia privind neincadrarea in art. 181 al OUG 34/2006? ?Formular 12 B. Formularul va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conf. Ordin 314/12.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. In acest sens se va completa Formularul C.Se va completa ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. 34/2006? . Declaratia se vaintocmi conform modelului pus la dispozitie prin documentatie-Anexa 3.Aceasta se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.Personalul cu atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire ale S.C. CONFORT URBAN S.R.L.: - Director general: ing. Farcas Cristinel Viorel-Director comercial prestatii: ing. Radulescu Claudiu-George-Director economic: ec. Vladu MIhaela Claudia-Sef serviciul administrarea domeniului public si licitatii: sing. Andrei Lucia-Consilier juridic: Caiali Ildiz Certificate de atestare fiscalaCertificate de atestare fiscala se vor depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: 1. Emise de MFP-DFP, Administratia Finantelor Publice unde isi desfasoara activitatea operatorul economic, de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Privind impozitele si taxele locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara, eliberat de catre organele competente din tara de origine a operatorului economic, in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul traduse si legalizate de un notar public din Romania.Pentru persoane juridice/fizice romane: Se va atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate ?publicitate conform clasificarilor activitatilor din economia nationala (CAEN), care sa confirme desfasurarea activitatii in domeniul obiectului contractului.Pentru persoane fizice/ juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul, traduse in limba romana si legalizate. in confomitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceriInformatii privind cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, caretrebuie sa fie cel putin egala cu suma835.164 lei., Bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista principalelelor servicii prestate ?duse la bun sfarsit? in ultimii 3 ani insotita de un contract de prestari servicii care sa confirme prestarea de servicii in valoare de cel putin 417.582 lei sau mai multe contracte similare a caror valoare cumulata sa totalizeze cel putin aceasta valoare., 1. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, 2. Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si alcadrelor de de conducere in ultimii 3 ani. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii privind prestarea serviciilor., SubcontractantiiDaca este cazul, se va prezenta acordul de subcontractare in copie legalizata/autentificata/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare subcontractant. Pentru capacitatea de executie a activitatii profesionale subcontractantul va prezenta atestate, autorizatii si certificate. Pentru capacitatea tehnica si profesionala subcontractantul va prezenta pentru partea de implicare a resurselor umane, atestate, certificate, autorizatii; pentru resursele tehnice, subcontractantul va prezenta pentru partea lor de implicare, certificate, atestate, autorizatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara-presa scrisa 40 pct, posturi audio 15 pct, posturi tv 15 pct, Evaluarea ofertei financiare: IPentru presa scrisa: a)Pentru cel mai mic pretpe cm2 se acorda punctajul maxim.b)Pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: c)Poferta scrisa=(pretul minim/pretul oferta scrisa) x 40;II Pentru posturi radio(audio): a)Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate pentru un spot publicitar de 30 de secunde, se acorda punctaj maximb)Pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a)se acorda punctajul astfel: Poferta radio-audio=(pretul minim/pretul oferta radio-audio) x 15III) Pentru posturi TV: a)Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate pentru un spot publicitar de 30 de secunde, se acorda punctaj maxim.b)Pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a)se acorda punctajul astfel: Poferta TV=(pretul minim/pretul oferta TV) x 15.Evaluarea ofertei financiare se va face prin insumarea ofertei pentru: Presa scrisa, Posturi radio(audio) si Posturi TV
Punctajul tehnic
30
Descriere: Evaluare punctaj tehnicCriteriile tehnice de calificare pentru fiecare mijloc de comunicare (presa scrisa, audio, TV) in vederea prestarii serviciului de publicitate media in presa scrisa, statii de radio si TV locale, cu respectarea tuturor cerintelor impuse in caietul de sarcini: pentru tiraj/spoturi publicitare maxim ofertat - 10 pc; pentru altul decat cel maxim ofertat: 0 puncte- pentru aria de difuzare cea mai extinsa ofertata? 10 pc; pentru celelalte: 0 punctepentru publicul tinta maxim ofertat ? 10 pc; pentru oferte cu public sub maxim ofertat: 0 puncte Evaluare punctaj tehnic se va face prin insumarea celor prezentate anterior.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer