Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de Publicitate media in presa scrisa


Detaliu pentru invitatia numarul 345156
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BRASOV
Numar invitatie: 345156/12.04.2013
Denumire contract: Servicii de Publicitate media in presa scrisa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BRASOVCod fiscal: 4317495, Adresa: STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Brasov, Telefon: +40 268308434, Fax: +40 268547730
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268308434, fax: +40 268547730, persoana de contact: IONEL NECHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brasov, STR. M. Kogalniceanu, Nr. 7, Etaj IV, cam. 402
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de Publicitate media in presa scrisa
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de Publicitate media in presa scrisa, astfel: LOTUL I: anunturi intr-un cotidian national de larga circulatie pe baza de comanda emisa de autoritatea contractanta;LOTUL II : anunturi intr-uncotidian local Brasov, pe baza de comanda emisa de autoritatea contractanta;
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare se stabileste astfel: Total garantie de participare = 5.000, 00 lei din care: ? Lot 1 - anunturi intr-un cotidian national de larga circulatie pe baza de comanda emisa de autoritatea contractanta = 3.000, 00 lei;? Lot 2 - anunturi intr-uncotidian local Brasov, pe baza de comanda emisa de autoritatea contractanta = 2.000, 00 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire: (conform art 86 din HG 925/2006) garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria DGFP Brasov: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei garantiei in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile;
Garantie de buna executie
conform legislatiei in vigoare, in cuantum de pana la 10% din pretul contractului, fara tva, pentru fiecare lot in parte, in termenul prevazut de lege. Se poate constitui prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata, a unei sume in numerar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDovada ca nu a fost condamnat in ultimii 5(cinci) ani printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru participari la activitati ale unei organizatii criminale, coruptie, frauda, spalare de bani;1.Cerinta obligatorie: declaratie pe proprie raspundere - formular nr. 2 ?Declaratie privind eligibilitatea?Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Cerinta nr. 2Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/20061. Declaratie privind neincadrarea situatiile prevazute la art 181 din O.G.34/2006, formular nr. 3 referitor la: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 180 si 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/20062. Certificat fiscal eliberat de autoritatile administratiei publice locale de pe raza careia societatea are sediul social, in conformitate cu prevederile art. 113 din OG 92/2003 privind codul de procedura fiscala, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011.3. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri fata de bugetul general consolidat emis in conformitate cu prevederile art. 112 din OG 92/2003 privind codul de procedura fiscala si OMF nr. 752/2006 modificat prin OMF 2014/2011 si 2618/2011, privind procedura de eliberare a certificatului de atestare fiscala, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011.4. Cazier fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului valabil la data depunerii ofertelor.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, din O.G.34/2006, formular nr. 4, conform anexei Ordinului ANRMAP 314/2010, original.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta indepandenta : formular nr. 5 la prezenta documentatiei de atribuire.7. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (Formular nr. 6).Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire conform Ordinului nr. 170 al ANRMAP publicat in MOf nr. 328 din 15 mai 2012, art 33 ind 1 din OUG nr. 34 din 2006 si Notificarea nr. 91 din 08.01.2013 emisa de ANRMAP, sunt: Nr. Crt. Numele si prenumele persoanei cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractanteA Conducerea D.G.F.P. Brasov1 Lucian Voinescu2 Dumitru Ion-DumitrescuB Membrii organelor decizionale ale autoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire(Decizia nr. 1078 din 22.11.2012 privind desemnarea Comisie de evaluare)1 Ilie Jean2 Stefan Baiu3 Dragos Bazarea4 Nicolae Cosgarea5 Iuliu Dobos6 Ioan Pelin7 Traian Serban8 Petruta Grusea9 Voda Radu10 Daniela Robea11 Costin Lucian Blaj12 Ionel NechitaC Orice persoana din cadrul autoritatii contractante ce poate influenta continutul documentatiei de atribuire1 Olimpia Stoia2 Angela Noaghea3 Lucia Tataru4 Andreea-Ioana Stan5 Mirela OlteanuD Orice persoana din cadrul autoritatii contractante ce poate influenta procedura de atribuire1 Lucian Voinescu2 Dumitru Ion-Dumitrescu3 Olimpia Stoia4 Andreea-Ioana Stan5 Nicolae Cosgarea6 Ioan Pelin7 Ionel NechitaPentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane: Art. 183 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionalePentru persoane juridice romane: 1. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011, din care sa rezulte obiectul de activitate al al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul cpnstatator. Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa transmita documentul in original sau copie legalizata in situatia in care acesta a prezentat acest document in copie simpla.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Art. 184 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 1: Se solicita media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani: 2010, 2011, 2012, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit.Media cifrei de afaceri treb sa fie cel putin egala sau mai mare decat 150.000 lei, exclusiv TVA, pentru Lot I cotidian national si cel putin egala cu 100.000 lei exclusiv TVA, pentruLot II cotidian local: 1.formular nr. 7: Fisa de informatii generale cuprinzand media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani la prezenta documentatie; Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR: 2010=4, 2099 lei; 2011=4, 2379 lei; 2012=4, 4560 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.2. Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare: 2010, 2011, 2012, inregistrate la organele competente, sau alte documente doveditoare. Bilanturile contabile vor fi prezentate in copie certifcata cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Art. 188 alin.(2), lit adin OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor: Cerinta nr. 1: Experienta similara - Operatorul economic va prezenta: 1. Ofertantul va prezenta o Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Formular nr. 8.2. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/documente (minim un certificat/document) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Nivelul minim al experientei similare trebuie sa fie: o valoare sa fie cel putin egala cuvaloarea estimata a lotului pentru care se depune oferta, exclusiv TVA: respectiv Lot I = 150.000, 00 lei; Lot II = 100.000, 00 lei. Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR: 2010=4, 2099 lei; 2011=4, 2379 lei; 2012=4, 4560 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE. Certificatele/documentele trebuie sa fie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Operatorii economici vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii precunm si o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Formular nr 9.4. Dovada tirajului total se va face cu Certificat BRAT sau alte documente emise de persoane fizice/ juridice specializate in domeniu care confirma tirajul, cuprinzand perioada minima de 3(trei) luni consecutive in anul 2012, pentru cotidianul national de larga circulatie in cauza, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Dovada tirajului aferent ziarelor vandute in judetul Brasov, se face cu Certificat BRAT sau alte documente emise de persoane fizice/ juridice specializate in domeniu care confirma tirajul, cuprinzand perioada minima de 3(trei) luni consecutive in anul 2012, cuprinzand tirajul mediu vandut pe perioada minima de 3(trei) luni consecutive din anul 2012 pentru ziarele locale in cauza, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6.1. nu se admit oferte pentru ziare care nu au pagina economica: Dovada ca au pagina economica ? un document pe care il considera ofertantul ca fiind concludent si care sa dovedeasca acest lucru.6.2. Pentru cotidianul local Brasov nu se admit oferte pentru ziare regionale. Extras din clasificatia facuta de BRAT sau alte documente pe care ofertantulle considera concludente pentru dovada ca nu sunt ziare regionale in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6.3. Pentru oferta servicii de publicitate intr-un cotidian local Brasov nu se admit oferte pentru ziare care au tiraj exclusiv gratuit si nici oferte pentru ziare care au tiraj aferent ziarelor vandute mai mic decat tirajul ziarelor oferite gratuit in cadrul tirajului total. Dovada tirajului mentionat mai sus, se face cu Certificat BRAT sau alte documente emise de persoane fizice/ juridice specializate in domeniu care confirma tirajul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Documente care atesta standarde de asigurare a calitatii Solicitat :1. Documente de certificare ale sistemului de management al calitatii pentru ofertant, (in original sau copie/ii legalizata/te, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificat ISO9001. Se accepta ofertantii in curs de certificare care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Documentele mentionate sunt obligatorii, lipsa acestor documente duce la descalicarea ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer