Achizitie publica - SERVICII DE PUBLICITATE PENTRU 3 PROIECTE ALE MUNICIPIULUI ONESTI, JUDETUL BACAU
Detaliu pentru invitatia numarul 324572
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324572/23.04.2012
Denumire contract: SERVICII DE PUBLICITATE PENTRU 3 PROIECTE ALE MUNICIPIULUI ONESTI, JUDETUL BACAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului OnestiCod fiscal: 4353250, Adresa: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Telefon: 0234.317132, Fax: 0234.313911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Romania, cod postal: 601032, telefon: +40 234317132, fax: +40 234313911, persoana de contact: Birou Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Romania- Sala mica de sedinte-parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PUBLICITATE PENTRU 3 PROIECTE ALE MUNICIPIULUI ONESTI, JUDETUL BACAU
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate pentru 3 proiecte din Planul Integrat Reabilitare Urbana a zonei de vest a municipiului Onesti, judetul Bacau.LOT 1- SERVICII DE PUBLICITATE- AMENAJARE SPATII VERZI IN MUNICIPIUL ONESTI - conform caiet de sarcini nr. 949 din 7.02.2012 anexatLOT 2- SERVICII DE PUBLICITATE-SISTEM DE MONITORIZARE PENTRU PREVENIREA INFRACTIONALITATII IN MUNICIPIUL ONESTI- conform caiet de sarcini nr. 950 din 7.02.2012 anexatLOT 3- SERVICII DE PUBLICITATE- MODERNIZARE STRAZI IN CARTIERUL LANUL GARII, MUNICIPIUL ONESTI- conform caiet de sarcini nr. 951 din 7.02.2012 anexat
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul - 1781 lei insumat pentru toate loturile, dupa cum urmeaza: Lot 1 - 259 lei;Lot 2 -42 lei;Lot 2 -1480 lei;2. Perioada de valabilitate :120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Modalitate de constituire: - conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cont: RO76TREZ0625006XXX000084 deschis la Trezoreria Onesti.In cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE. In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul: 10 % din valoarea contractului.2. Modul de constituire: - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In situatia constitiurii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie distinct la dispozitia autoritatii contractante se va deschide la Trezoreria statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executie poate fi de 5 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 3 din Sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta in original;2. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 4a din sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta in original.Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 4b din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.3. Ofertantii/fiecare membru al asocierii, vor prezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatele fiscale pentru bugetul de stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice, iar certificatele fiscale pentru bugetele locale de catre autoritatile administratiei publice locale, de la sediul social.Certificatele nu vor avea datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta , prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, documentele prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , sa le prezinte in original/copie legalizata.4. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular 5 din sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta in original.5. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta un certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Formular 6 din sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta in original.6. Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantii/tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 7 din sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta in original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? primar - ing. Emil Lemnaru, ? secretar - cons. jur. Daniel Spanu, ? director economic - ec. Neculai Gabureanu, ? director executiv DAPJ - cons jur. Chiriac Robert Ionut? director DTDPP - ing. Oniga Radu? ing. Livia Bordei? ing. Camelia Paval? cons. Leustean Elena? cons. jur. Romedea Laura Teodora? cons. Hulubei Cristian? ec. Bilbiie Ramona? ec. Asavoaei GabrielaMembri de rezerva: ? cons. jur. Luca Alice Cristina? cons. jur. Anghel Irina Elena? cons. jur. Dima Marilena? ec. Plop Cristina? ing. Costin Marie Christine? ing.Pietraru Mariana 1.Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator / subcontractantii, vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, care va fi valabil la data deschiderii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul 7311-Activitatiale agentiilor de publicitate din Certificatul constatator emis de catre ONRC.Documentul se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine si romane vor fi prezentate in limba romana - traducere legalizata.Nota: Autoritatea contractanta , prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a depus certificatul constatator emis de ORC in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , sa il prezinte in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din cel mult ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de desfasurare, beneficiari. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emisesau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Cerinta nr.2Experienta similara-pentru fiecare lot in parte.Se va prezenta olista a principalelor servicii similare cu cerintele caietului de sarcini, prestate in ultimii 3 ani pana la data depunerii ofertelor .- se va prezenta cel putin un contract de servicii similare, prestate in ultimii 3 ani pana la data depunerii ofertelor .Se solicita: informatii relevante din contractul/contractele de servicii, dupa procesul/procesele verbal de receptie, recomandare/recomandari din partea beneficiarului privind modul de indeplinire a contractului., Cerinta nr.3Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii de care dispune, efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere din ultimii 3 ani .Se vor anexa CV-uri, diplome, autorizari, certificari, etc., Cerinta nr.4Lista cu persoanele responsabile, cu personalul implicat in realizarea contractului., Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 15:00