Achizitie publica - Servicii de publicitate pentru campania nationala pentru Recensamantul General Agricol 2010
Detaliu pentru invitatia numarul 265376
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Cod de identificare fiscala: 4221187
Adresa: B-dul Carol I nr. 24, Bucuresti
Telefon: 3078482
Fax: 3078699
Denumire invitatie: Servicii de publicitate pentru campania nationala pentru Recensamantul General Agricol 2010
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: REALIZARE CONCEPT DE CREATIE A UNUI LOGO - SLOGAN al ?CAMPANIEI NATIONALE pentru RECENSAMANTUL GENERAL AGRICOL 2010?, CREATIE SI PRODUCTIE A UNUI Film de prezentare a Recensamantului General Agricol 2010, CREATIE SI PRODUCTIEA UNUI SPOT TV, CREATIE SI PRODUCTIEA UNUI SPOT RADIO , CREATIE VIZUAL pentru PRINT INDOUA FORMATE A2 si A3 si realizare site pentru Recensamantul general agricol 2010
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 07.09.2010 13:32
Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2010 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, cu sediul inBucuresti, B-dul Carol I, nr 2 4, Sector 3, Cod postal: 030163, registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2010 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, cu sediul inBucuresti, B-dul Carol I, nr 2 4, Sector 3, Cod postal: 030163, telefon 021 / 30 72 482, fax 021 / 30 72 316, camera 5 parter
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 174, 466.51 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Documente de calificare: - Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratia care demonstreaza neîncadrarea în prevederile art. 181;
- Certificat de atestare fiscala (valabil la data depunerii ofertei);
- Certificat fiscal privind impozitele ?i taxele locale eliberat de Consiliul Local teritorial (valabil la data depunerii ofertei);
- Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului;
- Certificatul de înregistrare fiscala copie;
- Bilant contabil la 30.06.2010, vizat si înregistrat de organele competente documentul va fi prezentat în copie (fiecare fila se va certifica , ,conform cu originalul?, se va semna si stampila;
- Document din care sa reiasa contul IBAN deschis la trezorerie;
- Fisa de informatii privind experienta similara în perioada 2007-2009;
- Completare Formular 8- Lista principalelorprestari de servicii înultimii 3 ani
La sediul MADR înBucuresti, B-dul Carol I, nr 2 4, Sector 3, telefon 021 / 30 72 482, fax 021 / 30 72 316, camera 5 parter, solicitare la mail [email protected]?, sau pe SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
concept de campanie si modalitati de transmitere a mesajului
18
Descriere: Sensibilizarea cetatenilor asupra importantei Recensamantului General Agricol 2010-2011 pentru a asigura participarea de buna voie si in cunostinta de cauza la procesul de recenzare.Informarea cetatenilor cu privire la continutul actiunii de Recensamant, obligativitatea participarii si a furnizarii de date corecte.Informarea cetatenilor asupra importantiei culegerii acestor date care vor permite estimarea potentialului agrar al tarii comparativ cu necesarul, pe categorii de produse; o anlizain stabilirea unei politici coerente pentru estimarea importurilor si gasirea de politici agricole nationale la nivelul UE dar si international
strategie de comunicare
6
Descriere: Modalitatea de comunicare a mesajului creatiei catre publicul tinta
creatie materiala print
12
Descriere: Se vor prezenta 2 concepte integrate in conceptual general de spot TV, film de prezentare si spot radio tinand cont de publicul tinta si obiectivele RECENSAMANTULUI GENERAL AGRICOL 2010.- Un afis informativ de prezentare generala RGA pentru un format final A3 full color - text cu logo si sigla RGA (sigla aprobata de Comisia Centrala pentru Recensamantul General Agricol). Prezentarea se va face pe un format A3 full color cu elementele grafice propuse. Prezentarea se va face la marimea solicitata- Un poster afis gerneral pentru un vizual A2 ? full color cu elemnte grafice integrate din creatiea spotului TV, filmului de prezentare, spotului radio.Prezentarea se va face la marimea solicitata
creatie materiala audio-video
12
Descriere: Creatie film de 8 minuteIn prezentarea conceptelor pentru filmul de prezentare a RGA 2010, se va face intr-un scenariu care va tine cont de: - cresterea increderii cetatenilor in actiunea de recensamant;
- sensibilizarea persoanei fata de avantajele in plan imediat si concret ale cunoasterii rezultatelor recensamantului;
- evidentierea caracterului exclusiv statistic al Recensamantului General Agricol;
- explicarea importantei si utilitatii RGA;
- responsabilizarea cetatenilor fata de principiul liberei declaratii a informatiilor cerute prin RGA;
- promovarea transparentei procesului de recenzare.Creatie spot TV (tipul de muzica, efecte sonore, vocile folosite - in limba romana, coloana sonora si fundalul muzical in format digital)Creatie spot radio (tipul de muzica, efecte sonore, vocile folosite - in limba romana, coloana sonora si fundalul muzical in format digital)
productie materiala audio-video
12
Descriere: Realizarea unui film de prezentare de 8 minuteSe va prezenta la semnarea contractului acordul de utilizare al fundalului muzical.Dupa semnarea contractului filmul va fi predat pe caseta DVCAM si in format electronic AVI pe DVDRealizarea unui spot TV in limba romana cu o durata de 30 de secunde si care sa contina informatiile despre Recensamantul General Agricol 2010, extrase din filmul de 8 minute, de asemenea se va prezenta fondul muzical si efectele sonore care sa intensifice mesajul. La semnarea contractului spotul TV va fi predat pe caseta DVCAM si format electronic AVI pe DVDRealizarea unui spot radio in limba romana cu o durata de 30 de secunde si care sa contina informatiile despre fondul muzical sau efecte sonore care sa intensifice mesajul