Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PUBLICITATE PENTRU PROIECTUL ,,CONSERVAREA BIODIVERSITATII IN PADUREA GARBOAVELE, JUDETUL GALATI"


Detaliu pentru invitatia numarul 357523
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL GALATI
Numar invitatie: 357523/13.02.2014
Denumire contract: SERVICII DE PUBLICITATE PENTRU PROIECTUL , ,CONSERVAREA BIODIVERSITATII IN PADUREA GARBOAVELE, JUDETUL GALATI"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GALATICod fiscal: 3127476, Adresa: StradaEroilor 7, Galati, Telefon: 0236468060, Fax: 0236468060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: StradaEroilor 7, Galati, Romania, cod postal: 800119, telefon: +40 236/468060, fax: +40 236/468060, persoana de contact: PAULA ELENA SIMION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CJ GALATI - StradaEroilor 7, Galati - ETAJ 2 - LICITATII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PUBLICITATE PENTRU PROIECTUL , ,CONSERVAREA BIODIVERSITATII IN PADUREA GARBOAVELE, JUDETUL GALATI"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE PUBLICITATE PENTRU PROIECTUL , ,CONSERVAREA BIODIVERSITATII IN PADUREA GARBOAVELE, JUDETUL GALATI
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 221, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare=4000 lei;Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrumnent de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(90 zile) de la data limita de depunre a ofertelor -se va folosi Formularul model nr. 2. Contul IBAN al autoritatii contractante este RO25TREZ3065006XXX000230, deschis la Trezoreria Galati.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de I.M.M. vor prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Legea nr.346/2004 si O.G. nr. 27/2006).Documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in original la sediul autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor. In cazul unei asocieri instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.Curs valutar BNR valabil in data de 05.02.2014 - 1 euro=4.4589 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului de achizitie publica, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art.89 alin.(2) din H.G. nr.925/2006 completata si modificata. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art.90 alin.(1)?(3).Daca partile convin ca garantia de buna executie sa fie constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (respectand prevederile articolului 90 din H.G. nr.925/2006, completata si modificata), atunci, in conditiile impuse de H.G. nr.1045/2011, privind modificarea art. 90 alin.(3) din H.G. nr.925/2006, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului, un cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. IMM beneficiaza de prevederile art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004, cu conditia de a face dovada ca indeplineste conditiile art.3 din Legea nr. 346/2004.Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie respectand prevederile articolului 92 din H.G. nr.925/2006, completata si modificata.Prezentarea dovezii constituirii (contului de) garantiei de buna executiei la autoritatea contractanta se va face in maxim 5 zile lucratoare de la semnarea Contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.4;2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.5;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181(literele a, c), c indice 1, d si e)) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul nr.6;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa Formularul nr.7.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modif.si completarile ulterioare. Se va completa Formular nr. 8 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanele cu functie de decizie la nivel de unitate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nicolae Dobrovici BACALBASA (Presedinte), Costel FOTEA (Administrator public), Cornel HAMZA(Vicepresedinte) Paula Elena SIMION (Sef Serviciu licita?ii, monitorizare a serviciilor comunitare de utilitate publica ?i unitate implementare proiecte), Lucean MIHALCEA (Director executiv Directia economie si finante), Consilieri jud.membri ai comisiei buget-finante: Sandu Viorica, Tuicu Emil, Zaharia Eugen, Podaru Tinca, Arama Iulian-Nicusor, Hapeci Daniela-Simona, Buruiana Natalita;Alte persoane din cadrul AC ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire (Serviciul Licitatii): Ilie Andreea Noemi, Graur Camelia, Lungu Florina-Roxana, Mihaila Catalina.6. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social si Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local. Din certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, respectiv are datorii la bugetul de stat, va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ca urmare a faptului ca, oferta este inacceptabila, nu indeplineste cerintele de calificare si selectie (art.36, alin.(1), lit.b) din HG 925/2006. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, potrivit art. 9. alin.(1) din Ordinul nr.509/2011 emis de Presedintele ANRMAP. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana. Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea de contract pe care o vor indeplini Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. In cazul asocierii unui grup deoperatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Pentru persoanele juridice straine2. Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente ale tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie, insotite de o traducere autorizata si legalizata in limba romana.. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/ fizice romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1.Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 400.000 lei - s-a solicitat pentru a avea o imagine fidela asupra evolutiei financiare a firmei in ultimii trei ani; Ofertantii vor prezenta bilanturile contabile pentruanii 2011, 2012, iar pt 2013 vor fi admise orice alte documente in sustinerea cifrei de afaceri.Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati, respectiv: -pentru anul 2013:1 Euro= 4, 4190 lei, 1 USD = 3, 3279 lei, -pentru anul 2012:1 Euro = 4, 4560 lei, 1 USD = 3, 4682 lei, - pentru anul 2011:1 Euro = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei, ,Cerinta 2: Informatii privind sustinerea economica financiara, Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art. 186 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din OUG nr. 34/ 2006; Declaratie privind neincadrarea in art.181 lit.a), c), c^1, d) si e) din OUG nr. 34/ 2006; Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: - fisa de experienta similara (Formular nr.11)operatorul economic va demonstra faptul ca, in ultimii 3 ani a prestat servicii similare cu o valoare de minim 200.000 lei fara TVA, prin prezentarea a cel putin un contract si cel mult 2 contracte. Nota: Nr.de ani solicitatiin vederea demonstrarii Experientei Similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pt demonstrarea experientei similare, se vor prezenta urmatoarele documente: parti relevante ale contractului de prestare servicii de publicitate (denumire contract, denumirea partilor, valoare) sau P-V livrare/ receptie/ recomandare/documentconstatator? s-a solicitat pentru a ne asigura ca potentialul ofertant a mai desfasurat activitati similare si are mijloacele tehnice necesare pt contractul care urmeaza a fi atribuit., Cerinta2: lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, Cerinta 3: Declaratie privind dotarile tehnice(utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de transport)de care dispune operatorul necesare pt indeplinirea contractului. S-a solicitat pentru a face dovada ca ofertantul are capacitatea de a prestaserviciile de publicitate in bune conditii.
Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat pe ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate in: grafica-graficiancu studii superioare de arte plastice, fotografiere-fotograf cu studii superioare, expert biodiversitate, cartografiere si comunicare pentru elaborare text care urmeaza a indeplini contractul de achizitie publica ? Formularul nr. 12 care va consemna studiile si calificarile in domeniul personalului angajat - s-a solicitat pentru a demonstra ca ofertantul dispune de personal minim pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Cerinta 4: Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat pe ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate in: grafica-graficiancu studii superioare de arte plastice, fotografiere-fotograf cu studii superioare, expert biodiversitate, cartografiere si comunicare pentru elaborare text care urmeaza a indeplini contractul de achizitie publica ? Formularul nr. 12 care va consemna studiile si calificarile in domeniul personalului angajat - s-a solicitat pentru a demonstra ca ofertantul dispune de personal minim pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Cerinta 5: Inf. privind subcontractantii.: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora (daca este cazul). Prezentarea documentelor relevante privind resursele materiale si umane pt. partea lor de implicare in contract. Partea/partile subcontr. vor fi insusite si contrasemnate de catre subcontractant. Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Acordul de subcontractare incheiat intre ofertant si subcontr.Inf. privind asociatii (daca este cazul): Oferta depusa de o asoc de op ec trebuie sa indeplin urmat cerinte: a) Oferta trebuie semnata legal de catre toti asociatii. b) Oferta trebuie sa includa un Acord de asociere c)Structura asocierii nu va fi modific, pe durata execut contract, decat cu aprob prealab a AC. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentele solicitate la Sectiunea III.2.1 si III.2.2 ofertantul va completa Formularul nr.15.Sustinere tert (daca este cazul) Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie anexat la contract si va asigura dreptul Autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta documentele solicitate pt demonstrarea indeplinirii criteriilor. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180, art.181 lit.a, c), c^1), d) si e), respectiv art. 69 ^1 din OUG nr.34/2006 Cerinta nr.1 standarde de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor privind sistemul de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, in copie, valabil la data limita de depunere a ofertei; In cazul unei oferte comune, certificatul ISO 9001/2008 va fi detinut si prezentat de fiecare dintre membrii pt partea de contract pe care o realizeaza. Orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa, poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de prestare
30
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.03.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.03.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2014 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer