Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de publicitate pentru proiectul ?REABILITARE, INFRASTRUCTURA STRAZI, ACCESE CAROSABILE SI PIETONALE, PRECUM SI AMENAJARE SPATII VERZI IN ORASUL BAIA SPRIE?


Detaliu pentru invitatia numarul 321492
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Baia Sprie
Numar invitatie: 321492/07.03.2012
Denumire contract: ?Servicii de publicitate pentru proiectul ?REABILITARE, INFRASTRUCTURA STRAZI, ACCESE CAROSABILE SI PIETONALE, PRECUM SI AMENAJARE SPATII VERZI IN ORASUL BAIA SPRIE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Baia SprieCod fiscal: 3694918, Adresa: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Telefon: 0262 262303, Fax: 0262 260059
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Romania, cod postal: 435100, telefon: +40 0262262303, fax: +40 0262260059, persoana de contact: Rodica Petrusan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Romania, cod postal: 435100, telefon: +40 0262262303, fax: +40 0262260059, persoana de contact: Rodica Petrusan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de publicitate pentru proiectul ?REABILITARE, INFRASTRUCTURA STRAZI, ACCESE CAROSABILE SI PIETONALE, PRECUM SI AMENAJARE SPATII VERZI IN ORASUL BAIA SPRIE?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea conceptiei grafice si machetarii, precum si executarea de catre prestator a urmatoarelor materiale publicitare pentru promovarea si asigurarea vizibilitatii proiectului: - 1500 de pliante de informare a populatiei, - 500 de afise de informare a populatiei, - 5000 fluturasi, - 6 bannere pentru informare a populatiei, - 600 mape de prezentare- 2 conferinte de presa, - 10 insertii radio, - 10 insertii presa locala, - 2 insertii ziar judetean, - 2 Placi permanente, - 2 panouri, - 1 pagina web.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste de 743 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 180 din OUG34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din ordonantaCertificat de participare la procedura cu oferta independentaCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: - Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara teritoriala, in original sau copie legalizata.- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primaria de care apartin, in original sau copie legalizata. Cerinte obligatorii: 1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre judecatorul sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata, precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.Ofertantii vor trebui sa prezinte o ?Declaratie pe proprie raspundere?, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de maxim 30 de zile de la comunicarea rezultatului procedurii de atribuire vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania.b. ? inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre membrii asocierii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - valoarea pentru cifra anuala de afaceri pe ultimi 3 ani incheiati sau pe prioada de la infiintare daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, sa fie min.148.600 lei.Documente solicitate: Fisa de informatii generaleNOTA: In cazul unei asocieri, conditiile de la situatia economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in conformitate cu legislatia in vigoare.Acolo unde este cazul, se vor prezenta traduceri autorizate in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie - completarea formularului: ?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani?Cerinta minima obligatorie: Ofertantul va dovedi ca a indeplinit un cel putin un contract similar (pentru realizarea de pliante, bannere, panouri informative, comunicate de presa, realizare insertii radio si ziar, conferinte de presa, website etc.).Formularul Experienta similara va fi insotit de urmatoarele documente: 1. Copia contractului cu anexele si actele aditionale, daca e cazul, cu care isi sustin experienta similara insotita de: 2. Copie dupa procesul verbal de predare - primire3.Copie dupa recomandarea beneficiarului.Formular solicitat: - Experienta similara.Cerinta obligatorie: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (proprii sau inchiriate) de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Cerinte minime: - Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii: Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent. Se va prezenta copie dupa acest certificat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintele privind asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer