Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate pentru promovarea institutiei


Detaliu pentru invitatia numarul 333139
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Statiunea de Cercetare-Dezvoltare pentru Cresterea Bovinelor, Dancu
Numar invitatie: 333139/03.08.2012
Denumire contract: Servicii de publicitate pentru promovarea institutiei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialStatiunea de Cercetare-Dezvoltare pentru Cresterea Bovinelor, DancuCod fiscal: RO14926444, Adresa: Iasi, Iasi, Telefon: 0232272465, Fax: 0232272667
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisinaului Nr. 27 , et 1 camera 8, Iasi, Romania, cod postal: 700182, telefon: +40 332408304, fax: +40 332402539
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisinaului Nr. 27 , et 1 camera 8, Iasi, Romania, cod postal: 700182, telefon: +40 332408304, fax: +40 332402539
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare fundamentala aplicata in domeniul dezvoltarii si cresterii bovinelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate pentru promovarea institutiei
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona servicii de publicitate pentru promovarea institutieiin cadrul proiectului ?Dezvoltarea unui Centru de Excelenta pentru Cercetare in Domeniul Taurinelor?
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 900 lei Constituire: conf art.86 din HG 925/2006 react contul: RO30TREZ406504709X014066 deschis la Trezoreria Iasi.Of.din categ IMM conf.Legii nr.346/2004 gar.de partic.se constit.in prop.de 50% din cunatumul precizat. Per.de valab.: 90 zile calend. de la term.limita de dep.a of. Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 - formular nr. 3;2)Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006 - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 - formular nr. 4;3)Se va prezenta certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de ANAF in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4)Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale in original, in copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local vor fi exclusi din procedura de achizitie.5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 6.6)Declaratie privind neincadrarea la art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Prezentare Declaratie de neincadrarea la art. 69ind.1 din OUG 34/2006 -formular nr.7. Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanelecare aproba, semneaza, documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul aferentachizitiei in cauza sunt: Presed CA: prof. dr. ing.Creanga Steofil, membri CA: dr. ing. Pintea Marian Liviu, Pr. Dr. Ing. Pasarin Benonie, Contabil sef Ec. Albert Iosif, Marinescu Alin.7)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va prezenta Declaratia privnd calitatea de participant la procedura -Formular nr. 5;In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. 1)Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului, respectiv servicii de publicitate. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau copia legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.2)Daca este cazul, documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intrepriderilor mici si mijlocii; se va completa formularul nr. 9.3)Persoane fizice romane-Autorizatia de functionare/altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru prestarea serviciilor.4)Persoane juridice/fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare in tara in care ofertantul este rezident - copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala pentru cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 100.000 lei. Bilanturile contabile pt anii pt care se face dovada sau orice alte doc care pot proba informatiile prezentate. Nota: bilanturile contabile sau celelalte doc care probeaza inform prez se vor aduce in copie certificata conform cu originalul. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice/fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op ec straini aceste docum. se depun prin alte metode (spre ex. electronic), of. va depune si o declaratie pe propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitate, specificand denumire si adresa acestora precum si data transmiterii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat cel putin 1 contract care sa aiba ca obiect prestarea de servicii de publicitate a carui valoare sa fie de minim 50.000 lei fara TVA. Se vor prezenta copii ale partilor relevante din contractele de servicii, recomandari din partea beneficiarilor, procese verbale depredare primire servicii si/sau materiale publicitare.Formularul de experienta similara - formular nr. 14., Informatii privind lista principalelor servicii de publicitate prestate in ultimii 3 ani.Declaratie privind lista principalelor servicii de publicitate realizate in ultimii 3 ani - formularul nr. 13., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de mijloacele si echipamentele necesare derularii contractului de servicii: calculator-minim 1 buc, imprimanta A3- minim 1buc, imprimanta A4 - minim 1 buc.Declaratie privind lista mijloacelor, echipamentelor tehnice, etc de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii- formularul nr. 15. Pentru mijloacele, echipamentele in proprietate se vor anexa documentele de proprietate respectiv facturi, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind punerea la dispozitie a acestora ? in copie., Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Se va completa formularul nr. 10 Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul). Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contr.va solicita ca acordul de asociere sa fie autentificat numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, caz in care la incheierea contractului de achzitie se va prezenta un acord de asociere in forma autentica.Ofertele depuse de o asociere tb sa indepl urm cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte in cadrul asocierii precum si serviciile prestate de acestia. b)Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c)Unul din membri trebuie numit ca partener conducator(lider)-responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora. In cazul in care nu se va subcontracta parte/parti din lucrare se va completa "Nu este cazul". Resursele mat si uman ale subcontr declarati se vor lua in considerare pt partea lor de implicare in contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia aferenta procedurii se va descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro fiind atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer