Achizitie publica - Servicii de publicitate pentru promovarea proiectului ?Teoro ? terapia ocupationala si ingineria aplicata in echipamente pentru reabilitare si tehnologie asistiva ? specializari universitare europene, nou introduse in Romania, pentru o societate bazata pe
Detaliu pentru invitatia numarul 328816
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328816/06.06.2012
Denumire contract: Servicii de publicitate pentru promovarea proiectului ?Teoro ? terapia ocupationala si ingineria aplicata in echipamente pentru reabilitare si tehnologie asistiva ? specializari universitare europene, nou introduse in Romania, pentru o societate bazata pe cunoastere si egalitate de sanse? - ID 63545?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Vasile Alecsandri" din BacauCod fiscal: 4278094, Adresa: Calea Marasesti nr.157, Bacau, Telefon: 0234542411, Fax: 0234545753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Marasesti nr.157, Bacau, Romania, cod postal: 600115, telefon: +40 234542411, fax: +40 234545753, persoana de contact: Ec. Rusei Dan (Serviciul Achizitii Publice)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Achizitii Publice din cadrul Universitatii "Vasile Alecsadri" din Bacau, Calea Marasesti nr. 157 , corp D , etaj 1, camera 108
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate pentru promovarea proiectului ?Teoro ? terapia ocupationala si ingineria aplicata in echipamente pentru reabilitare si tehnologie asistiva ? specializari universitare europene, nou introduse in Romania, pentru o societate bazata pe cunoastere si egalitate de sanse? - ID 63545?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii si produsele solicitate sunt necesare pentru promovarea proiectului ?Teoro ? terapia ocupationala si ingineria aplicata in echipamente pentru reabilitare si tehnologie asistiva ? specializari universitare europene, nou introduse in Romania, pentru o societate bazata pe cunoastere si egalitate de sanse? - ID 63545 prin POSDRU 2007-2013 pentru promovarea actiunilor si importantei proiectului.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 392, 470 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de :4.524, 92 lei pentru lotul nr. 1 si 3.324, 48 lei pentru lotul nr. 2;Moneda: LEI; 2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 (saizeci) zilecalendaristice de la data limita de depunere a ofertelor specificata in invitatia de participare aferenta procedurii; 3. Garantia de participare se poate constitui astfel: a) Scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, prezentata in original, completata, semnata si stampilata; sau b) prin Ordin de plata de depunere a garantiei de participare, care va purta viza bancii, in contul autoritatii contractante nr. RO74TREZ061504601X000440 deschis la Trezoreria Bacau. Ordinul de plata va purta viza bancii si va fi prezentat in copie semnata si stampilata pentru conformitate ; sau c) Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original. 4. Ofertantul care dovedeste ca face parte din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ( I.M.M.), conform prevederilor Legii nr. 346 / 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza dereducerea cu 50% pentru criteriul legat de cuantumul garantiei de participare specificat la punctul 1.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este I.M.M., va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor, in original, conform art. 7 din Legea nr. 346/2004. In cazul formularii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2.262, 46 lei pentru lotul nr. 1 si 1.662, 24 lei pentru lotul nr. 2, conform art 278ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 (zece) % din pretul contractului fara TVA atat pentru lotul nr. 1 cat si pentru lotul nr. 2; 2. Modul de constituire a garantiei de buna executie : Garantia de buna executie se constituie a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine, in original, anexa la contract, sau b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. 3. Ofertantul declarat castigator care dovedeste ca face parte din categoria intrepinderilor Mici si Mijlocii conform prevederilor Legiinr.346 /2004 cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cuantumul garantiei de buna executie specificat la punctul 1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele din aceasta sectiune sunt valabile pentru fiecare lot in parte.Declaratie de eligibilitate (Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul); Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34 / 2006 ( Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz); Certificat de atestare fiscala eliberat de DirectiaGenerala a Finantelor Publice teritoriala, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata din partea operatorului economic), incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata din partea operatorului economic), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratia de participare cu oferta independenta;Declaratie neincadrare in prev.art. 69~1 din OUG 34/2006 semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului si, dupa caz, de fiecare din asociati precum si de fiecare din subcontractanti. Ofertantul/Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul prezentei proceduri din cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri in cadrul autoritatii contractante sunt: Ordonator credite Prof.univ.dr.ing. Valentin NEDEFF, Presedinte comisie Conf. Gabriela Raveica, membru Daniela Ciofu, secretar Dan Rusei) - Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz; Persoane juridice /fizice straine - Operatorii economici care sunt persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica . Documentele vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila de reprezentantul legal al ofertantului si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Cerintele din aceasta sectiune sunt valabile pentru fiecare lot in parte.Certificat constatator eliberat, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de ?Oficiul registrului comertului? de pe langa instanta competenta, in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila de reprezentantul legal al ofertantului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. Obiectul/unul din obiectele de activitate ale societatii trebuie sa corespunda cu obiectul serviciilor/produselor specificate in caietul de sarcini. Persoane juridice /fizice straine - Operatorii economici care sunt persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica . Documentele vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila de reprezentantul legal al ofertantului si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011): minim 250.000 RON tva inclus pentru lotul nr. 1 si minim 200.000 RON tva inclus pentru lotul nr.2 -Nivelul este impus pentru cifra de afaceri pentru domeniul de activitate aferent obiectului contractului fiecarui lot in parte. Convertirea in RON si Euro pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv (2009, 2010, 2011). In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul ?Capacitatea economica si financiara? trebuie dovedite prin cumul. Capacitatea economico - financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru lotul nr. 1Declaratie privind lista cu principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, care va contine valori, perioade si locul de prestare a serviciilor si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale; In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul?Capacitatea tehnica si/sau profesionala? trebuie dovedite prin cumul. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2006, Pentru lotul nr. 2: Declaratie privind lista principalelor furnizari efectuate in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, furnizari de produse similare continand valori , perioade de prestare, beneficiari; In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul?Capacitatea tehnica si/sau profesionala? trebuie dovedite prin cumul. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2006, Pentru lotul nr.1: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea a cel mult 2(doua) contracte care sa confirme prestarea de servicii similare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie(informare si publicitate), efectuate in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, cu o valoare totala egala sau mai mare cu 226.000 lei pentru lotul nr.1; Convertirea in RON si Euro pentru ofertantii romani si straini pentru experienta similara prezentata in alta moneda se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte. In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul ?Capacitatea tehnica si/sau profesionala? trebuie dovedite prin cumul. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3)din O.U.G. nr.34/2006, Pentru lotul nr.2: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea a cel mult 2(doua) contracte care sa confirme furnizarea de produse similare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie (materiale publicitare), efectuate in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, cu o valoare totala egala sau mai mare cu 166.000 lei pentru lotul nr. 2. Convertirea in RON si Euro pentru ofertantii romani si straini pentru experienta similara prezentata in alta moneda se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte. In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul ?Capacitatea tehnica si/sau profesionala? trebuie dovedite prin cumul. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si(3) din O.U.G. nr.34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 17:02