Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PUBLICITATE _PROIECT ID52422


Detaliu pentru invitatia numarul 335955
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 335955/21.09.2012
Denumire contract: SERVICII DE PUBLICITATE _PROIECT ID52422
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-4056284, Fax: 021-3120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Gen. Berthelot 28-30, camera 24, parter, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, telefon: +40 214056384, fax: +40 213120140, persoana de contact: ION FLORIN POPA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MECTS, Bucuresti, sectorul 1, str.General Berthelot nr.28-30, etaj 2, holul mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PUBLICITATE _PROIECT ID52422
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACTUL ARE CA OBIECT EXECUTAREA DE CATRE PRESTATOR A SERVICIILOR DE CREATIE, PRODUCTIE SI DIFUZARE A CAMPANIEI DE PROMOVARE SI INFORMARE, COD CPV 79341400-0 - pentru implementarea proiectuluiPOSDRU/86/1.2/S/52422 ?Managementul corelarii sistemului de invatamant cu piata muncii?, constind in realizarea de actiuni de promovare in vederea mai bunei corelari a sistemului de invatamant cu piata muncii, prin conceperea si implementarea unei campanii nationale de informare avand doua (2) componente: Componenta 1 - campanie se informare adresata studentilor/absolventilor pentru culegerea de dateComponenta 2 ? campanie conceptuala de informare adresata universitatilor pentru o mai buna vizibilitate a acestora pe piata muncii.
II.1.6) CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, in cuantum de: 11.000, 00 Lei , valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei, adica min. 90 zile, de la data termenului limita dedepunere a ofertelor.Modul de constituire: se exprima in lei sau intr-o valuta liber convertibila si poate fi constituita prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara(FORMULAR 15)ori de o societate de asigurari, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazut mai sus.Date de identificareMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII TINERETULUI SI SPORTULUI ?PROIECT ID 52422, Str. Gen. Berthelot nr. 28-30 Sector 1, Loc.Bucuresti, CUI 13729380, Contul de garan?ii: RO96 TREZ 7005 005X XX00 0182-deschis la DTCPMB, Dovada constituirii garan?iei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data ?i ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma incalca art.87 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In conditiile art.278-1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului( in cazul respingerii unei eventuale contestatii a ofertantului).Garantia pentru participare se va returna de catre organizator numai dupacomunicarea deciziei finale asupra procedurii.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare, va fi redus la jumatate (Completare ANEXA 1-in original.)Nota: Restituirea garantiei de participare, se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul organizatorului (Formularul 11 din Sectiunea Formulare)
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari.Sepoate constitui ?i conform art.90 alin.2 din HG.925/2006. Pentru constituirea garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utilizaFormularul16. In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de buna executie, va fi redus la jumatate.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 -formulare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea, conform prevederilor art.180 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Completare FORMULAR 1 din capitolul de Formulare - original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006cu modificarile si completarile ulterioare-Completare conform FORMULAR 2 din capitolul de Formulare - original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 3Certificatului de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat-prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscal competenta, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original/copie lizibila legalizata/copie lizibila certificata conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale- Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de autoritatea fiscal competenta, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original/copie lizibila legalizata/copie lizibila certificata conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerintanr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare FORMULAR nr. 3din capitolul de Formulare - original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-CompletareFORMULARnr. 4din capitolul de Formulare ? original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 7Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1)-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006, conform FORMULAR 5- original. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ecaterina Andronescu, ministru; Gigel Paraschiv, secretar de stat;Iuliana Lascu, secretar general; Gabriel Leahu, secretar general adjunct; Mihai Paunica, director general D.G.E.F.R.U.; Rodica Ciocoiu, sef serviciu financiar-contabil; Ionela-Mihaela Milutin, director D.G.J., Ion Florin Popa , manager proiect, Ion Tramandan, responsabil financiar proiect, Vasile Nicolaescu, coordonator achizitii proiect.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta 8Informatii privind sub contractantii - Completare Formular nr. 10 din capitolul de Formulare - original, completat de catre contractant. Persoane juridice/fizice romaneCerinta nr. 1Certificatul consatatator - Certificatul consatatator , in original/xerocopie lizibila legalizata/xerocopie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, emis de ORC.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii ofertantului castigator i se solicita pentru conformitate certificatului constatator, pentru cei care au prezentat documentul in forma lizibila certificata cu semnatura si stampila.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoane juridice /fizice straineCerinta nr.1Documente edificatoare/echivalentecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident- Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila certificata pentru conformitate prin semnatura si stampila. Documentelevor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil/extras de bilantpe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011), insotit de anexele explicative, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico--financiara.Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica sifinanciara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 2Declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie cel putin 1.100.000, 00 lei, conform art. 9 lit. b) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situa?ia economica sifinanciara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor serviciiin ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Experienta similaraSe solicita prestarea in ultimii 3 ani a unuia sau a mai multor contracte al caror obiect a fost executarea de servicii similare si care au avut o valoare totala egala sau mai mare de550.000 lei.Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate care sa dovedeasca acest fapt insotite de recomandarea emisa de alti beneficiari privind indeplinirea acestora - copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila., Cerinta nr. 3Declaratia pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4Declaratia pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele de care raspunde operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Cerinta nr. 1ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
factor de evaluare tehnic
40
Descriere: acest factor va fi calculat conform anexei 1, anexa la caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer