Achizitie publica - Servicii de publicitate, respectiv servicii tipografice pentru realizare materiale de informare si constientizare, productie de filme de informare, servicii organizare evenimente - seminarii si conferinte de presa, servicii de proiectare de site-uri www -
Detaliu pentru invitatia numarul 352425
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352425/09.08.2013
Denumire contract: Servicii de publicitate, respectiv servicii tipografice pentru realizare materiale de informare si constientizare, productie de filme de informare, servicii organizare evenimente - seminarii si conferinte de presa, servicii de proiectare de site-uri www - realizare si gazduire pagina web in cadrul website-ului www.comanaparc.ro pentru proiectul ?Reducerea activitatilor neconforme si gestionareariscurilor in Parcul Natural Comana?, Cod SMIS-CSNR: 36299
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.N.P. ROMSILVA - ADMINISTRATIA PARCULUI NATURAL COMANA R.A.Cod fiscal: RO 25667302, Adresa: str. Gellu Naum, nr. 608, Comana, Giurgiu, Comana, Telefon: 0246283003, Fax: 0246283003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gellu Naum, nr. 608, Comana, Giurgiu, Comana, Romania, cod postal: 087055, telefon: +40 246283003, fax: +40 246283003, persoana de contact: Constantin Dorobantu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Gellu Naum, nr. 608, Comana, Giurgiu, Comana, Romania, cod postal: 087055, telefon: +40 246283003, fax: +40 246283003
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate, respectiv servicii tipografice pentru realizare materiale de informare si constientizare, productie de filme de informare, servicii organizare evenimente - seminarii si conferinte de presa, servicii de proiectare de site-uri www - realizare si gazduire pagina web in cadrul website-ului www.comanaparc.ro pentru proiectul ?Reducerea activitatilor neconforme si gestionareariscurilor in Parcul Natural Comana?, Cod SMIS-CSNR: 36299
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform Caietului de sarcini. Obiectul contractului il constituie achizitionarea serviciilor de publicitate respectiv servicii tipografice pentru realizare materiale de informare si constientizare, productie de filme de informare, servicii organizare evenimente - seminarii si conferinte de presa, servicii de proiectare de site-uri www - realizare si gazduire pagina web in cadrul website-ului www.comanaparc.ro, pentru implementarea activitatilor de tip E.Activitati de consultare, constientizare si informare, respectiv: ? E.1 Modelarea perceptiei publice in vederea asimilarii in mod pozitiv si participativ a statutului de arie naturala protejata atribuit zonei, ? E. 2 Cresterea nivelului de constientizare in stransa conexiune cu activitatile concrete de conservare? E. 3 Informare si publicitate aferenta proiectuluiValoarea estimata fara TVA, 202.300lei
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 202, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 4.000, 00 lei. Pentru o garantie de participare depusa in valuta, echivalenta se va face la cursul mediu comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data depunerii ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin: -virament bancar (contul RO37BRDE190SV13810011900 deschis la BRD Grouppe Societe Generale Giurgiu, cod fiscal: RO25667302) sau -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 14) Autoritatea contractanta (AC) poate solicita prelungirea valabilitatii garantiei, iar ofertantul are obligatia sa extinda perioada de valabilitate a garantiei pentru participare in mod corespunzator. Ofertantul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare.Ofertantul care nu este de acord cu extinderea perioadei de valabilitate a garantiei de participare/nu prelungeste valabilitatea garantiei de participare, va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei pentru participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 1 si alin 3 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 15 zile de la data incheierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Formularul nr. 1 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Cazierul judiciar pentru operatorul economic;
-Formularul nr. 2? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat;
-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local; Acesta se va prezenta pentru toate punctele de lucru care vor fi implicate in derularea contractului.-Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;
-Formularul nr. 4 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante).Sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare a ofertelor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire) in cadrul RNP ? Romsilva, Administratia Parcului Natural ComanaRA urmatorii: Grigore Valentin, Dorobantu Constantin, Dorobantu MihaelaEchipa de implementare a proiectului: Nuta Andra Marina, Peicea Daniela, Jureschi Lucia Monalisa, Trusmei Adina Romi.- Ofertantii, persoane juridice straine care nu sunt legal infiintate in Romania, vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.Nota: - Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Persoanele juridice straine, pentru dovedirea cerintelor referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati din tara de origine (certificate/alte documente echivalente)Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- in cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente- documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana. Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Lipsa codului CAEN aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, descalifica ofertantul sau asocierea.Persoane juridice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, din care sa rezulte obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice straine legal infiintate in Romania(daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Informatiile din documentele prezentate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Lipsa domeniului de activitate aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate, descalifica ofertantul sau asocierea.Nota: - documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.- In cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.- Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmitarea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator/documentele edificatoare in original sau copie legalizata. III.2.2)Capacitatea economica si financiara
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie de cel putin: 400.000 lei.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicatde BNR pentru fiecare an in parte., Bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) inregistrate la organele, competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare/alte documente edificatoare (extrase din bilant, raportul de audit, etc.) care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. Nota: Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- Lista va fi insotita de cel putin 1 (un) document sau de un numar maxim de 3 certificate/documente din care sa rezulte beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada de prestare a serviciilor si in care seprecizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, prin care sa se confirme realizarea serviciilor similare cu cele care fac obiectul procedurii de achizitie, a carui/caror valoare insumata sa fie de cel putin 200.000, 00 lei, fara TVA.-Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul in care s-a prestat serviciul., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze; Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si acordul acestuia/acestora;(daca este cazul)., Informatii privind asociatii.(daca este cazul) In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului Standarde de asigurare a calitatii Certificat de atestare privind sistemul de management al calitatii ISO 9001 pentru domeniul de activitate care face obiectul procedurii, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: - Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte.- Documentele solicitate la aceasta cerinta, vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 17:15