Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate si informare pentru implementarea proiectului PASAJ RUTIER PODUL VIILOR DIN MUNICIPIUL PITESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 344808
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Numar invitatie: 344808/04.04.2013
Denumire contract: Servicii de publicitate si informarepentru implementarea proiectului PASAJ RUTIER PODUL VIILOR DIN MUNICIPIUL PITESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248213994, fax: +40 248212166, persoana de contact: Badescu Marcela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei, nr. 24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate si informarepentru implementarea proiectului PASAJ RUTIER PODUL VIILOR DIN MUNICIPIUL PITESTI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate si informarepentru implementarea proiectului PASAJ RUTIER PODUL VIILOR DIN MUNICIPIUL PITESTI
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 81, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1467, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prinvirament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesti, cod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formularul 4 dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor.Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile.Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. In cazul depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 815 lei, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta garantia de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Garantie de buna executie
9% din val totala fara TVA a contractului; se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o societate de asigurari in cond art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond prev la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modif si complet ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitiaautoritatiicontractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organuluifiscal competent in administrarea acestuia. In cazul ofertantulor din categoria IMM, garantia de buna executie .se constituie .in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr 12 A -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr.12B-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente);Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare si prezentare Formular nr 3-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Completare si prezentare Formular nr 12C -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr.6A - Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, asa cum sunt dfefinite acestea in art.3, lit. s^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sunt: Tudor Pendiuc, primar, Iosiv Cerbureanu, secretar, Tintila Neacsu Elena, director Directia Administratie Publica Locala, Calugaru Catalin Andrei, sef Serviciul Administratie Publica Locala, Teodorescu Danut Mihail, director executiv Directia Dezvoltare Locala, Mariana Boncea, director executiv Directia Economica, Mihai Anton, director executiv adjunct Directia Economica, Boata Rina Viorica, sef Unitatea de Monitorizare a Serviciilor Publice si Coordonare a Asociatiilor de Proprietari, Floarea Orasanu, sef Serviciul Contabilitate, Popescu Tatiana, consilier Serviciul Contabilitate, Raca Manuela, consilier Serviciul Contabilitate, Voicu Steliana, consilier Biroul Buget, Stoiculescu Floarea, consilier Serviciul Contabilitate, Marilena Sandu, consilier Serviciul Contabilitate, Emilian Nechita, director executiv Directia Tehnica si de Urbanism, Stan Cornel, sef Serviciul Tehnic, Zaharescu Dorel, sef Biroul Investitii, Gava Maria, inspector Biroul Investitii, Matei Maria Isabela, inspector Biroul Investitii, Badescu Marcela, sef Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Oprescu Adrian, consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Kevorkian Mikael Masis, consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mihai Alina Stefania, consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marin Raluca Daniela, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Bradeanu Ana Mihaela, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Carjan Ramona Elena, consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ciuculete Marius, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Zanfir Dorel, inspector Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Nistorescu Luminita Gabriela, inspector Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Fedeles Ana, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Oprescu Marioara, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mihaela Carmen Stefanescu, sef Birou Juridic, Pavel Aurelia, consilier Birou Juridic, Daianu Camelia Maria, sef Serviciul Achizitii-Administrativ, Constantinescu Daniel, inspector Serviciul Achizitii-Administrativ, consilierii locali in functie la data deschiderii ofertelor (lista consilierilor locali in functie poate fi consultata la adresa www.primariapitesti.ro, sectiunea Consiliul Local) -Apostoliceanu Sorin, Avramescu Tiberiu Cristian, Banica Iuliu-Radu, CiopleasiMoise, DinescuGheorghe, DinuMircea, Fulga Sanda Cristina, GardinFlorin, GenteaCristian, Ionescu Anitte Michaelle, Ionica Cornel Constantin-viceprimar, Malacu Gheorghe, Marinescu Silviu, Mosteanu Florentin Andrei, Neacsu Mariean, Perianu Radu Valeriu, Preda Marin, Prodanel Adrian Mihai, Tudor Mihail, Tudosoiu Dumitru, Zarnescu Nicolae Valeriu, Zidaru Laurentiu Marian-viceprimar, Zoana Maria Gabriela.-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Persoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Sustinere capacitateeconomica si financiara.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 180, art. 181 lit.a), c^1) si d) si art. 69^1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular nr 12A, Formular nr 12B, Formular nr 5a, Formular nr 6A (declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) si Formular 7a (angajament tert sustinator financiar privind sustinerea financiara a ofertantului / grupului de operatori economici); Se prezinta Angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de legislatia in vigoare., Cifra de afaceri medie globala, minim130.000 lei.Prezentare informatii privind cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Prezentarea bilanturilor contabile sau a extraselor de bilant vizate si inregistrate de organele competente sau a oricaror alte documente disponibile pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012), incopie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Se solicita prezentarea bilantului contabil vizat si inregistrat de organele competente si pentru anul 2012 numai pentru agentii economici care l-au depus si inregistrat pana la data depunerii ofertelor. Ceilalti operatori economici vor prezenta alte documente financiar-contabile disponibile pentru anul 2012.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anuallei/valutacomunicat de BNR pentru anul respectiv. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.-urilor.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Persoanele juridice straine vor prezenta bilanturile contabile vizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anuallei/valutacomunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Tertsustinator tehnic si profesionalPersoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular nr 12A, Formular nr 12B, Formular nr. 6A si Formular nr. 5b, Formular nr.5c si Formularul nr. 5d. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate, Informatii privind subcontractantii: Se va completa Formularul 12 G.siFormular 6A Informatii privind asociatii: In cazul unei asocieri, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Se va completa Formularul 12 K si Formular 6A.Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii/asociatii vor completa declaratie pe proprie raspundere ., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat din ultimii 3 ani si al cadrelor de conducereCompletare si prezentare Formular nr. 12I , ,Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat din ultimii 3 ani si al cadrelor de conducere??. Declaratia va fi insotita de CV-urilepersonalului de conducere prezentate in original, semnate si datate conform Formular12J-1.1.Expert nr. 1 - Expert informare si comunicare ? responsabil de contractCalificare: - studii superioare indomeniul jurnalism/economic/juridic/tehnic- Experienta, in cel putin un contract similar, in campanii de publicitate si promovare, in relatia cu presa si in organizareaevenimentelor de presa, inrealizarea materialelor de informare si publicitate (pliante, bannere, brosuri etc).2. Expert nr. 2 ? Expert graficaCalificare: - studii superioare sau atestatprofesional in domeniul grafic/vizual/- Experienta, in cel putin un contract similar, in editarea grafica amaterialelor de informare si publicitate.Completare si prezentare , , Lista cu personalul personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii - Formular nr.12J??Pentru fiecare membru al echipei propuse, se vor prezenta: C.V.-ul, declaratia privind disponibilitatea.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.Un membru al echipei nu poate ocupa 2 posturi in cadrul echipei., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Experienta similara. Ofertantii vor prezenta maxim 2 contracte similare de informare si publicitate in valoare cumulata de minim 81.500 lei, fara TVA, prestate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor. Pentru contractele prezentate ca experienta similara, exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R pe fiecare an in parte.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul.Completare si prezentare Formular 12D ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, calculati pana la data depunerii ofertelor. Completare si prezentare Formular 12E ? Experienta Similara. Pentru serviciile prestate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana. Pentru contractul/contractele prezentat/prezentate ca experienta similara se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, de catre reprezentantul legal al operatorului economic, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent. In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul unei asocieri: Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer