Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate si informare proiectul ?Consolidare, restaurare si conservare Casa Cesianu"


Detaliu pentru invitatia numarul 320880
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BUCURESTI
Numar invitatie: 320880/28.02.2012
Denumire contract: Servicii de publicitate si informareproiectul ?Consolidare, restaurare si conservare Casa Cesianu"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUCURESTICod fiscal: 4267117, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Telefon: 021.305.55.30, Fax: 021.305.55.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, telefon: +40 213055530, fax: +40 213055587, persoana de contact: Directia Proceduri Achizitie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, telefon: +40 213055530, fax: +40 213055587, persoana de contact: Directia Proceduri Achizitie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate si informareproiectul ?Consolidare, restaurare si conservare Casa Cesianu"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate si informare pentru proiectul ?Consolidare, restaurare si conservare Casa Cesianu?
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 64, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, respectiv: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-Instrument de garantare /scrisoare de garantie bancara Formularului nr. 13, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie. Sau ordin de plata, sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor.Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 1.290 lei.Valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.-In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare /scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c)sid) din formularul nr. 13 a tuturor membrilor asocierii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 7% din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului in Registrul Unic de Contracte existent la Directia Generala Achizitii.Garantia de buna executie va fi depusa, in original, la Directia Generala Economica, in copie ladirectiainitiatoare a procedurii si la Directia Proceduri Achizitie, in vederea deblocarii garantiei de participare.Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare.modul de restituire conform art.Conform art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare-Nota: Se va prezenta formularul nr. 22 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei, valabil la data depunerii ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Cazier fiscal eliberat de autoritatea competenta, valabil la data depunerii ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare Formularul nr. 3din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)6.Certificat de participare cu oferta independenta: Prezentare Formularul nr. 4din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere. Formularul nr.47.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare.persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Bogdan Hreapca ? Director General ? Directia Generala Dezvoltare si InvestitiiIleana Anghel-Person ? Director Executiv ? Directia Management Proiecte si Finantari ExterneMihaela AL-BASHTAWI ? Manager ProiectRita Toma ? Manager TehnicIon Marius ? Sef Serviciu ? Directia Generala EconomicaVivian Falan Sef Serviciu ? Directia JuridicAnca Angelescu-Boldor - Expert - DMPFE(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)8.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanelejuridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice)formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.- Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana Persoane juridice/fizice romane: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertei.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului /ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecareasociat in parte.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de inregistrare in copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara: Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), care sa fie egala sau mai mare cu128.000 lei.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).Operatorii care pot demonstra cifra de afaceri pe 2011 vor demonstra indeplinirea cerintei pe anii 2009, 2010 si 2011., Informatii privindsituatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Fisa privindexperienta similaraOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea a cel mult 2 contracte care sa confirme prestarea de servicii similare cu obiectul contractuluisupus procedurii de achizitie (informare si publicitate), efectuate in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cu o valoare egala totala sau mai mare cu 64.000 lei exclusiv TVA., Informatii privind capacitatea profesionala: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Prezentarea unei liste cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea, Capacitatea tehnica si/sau profesionala Informatii privind asigurarea calitatii, respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit - http: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer