Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate si informare in cadrul proiectului: Reabilitare DJ 252, cod SMIS 1012


Detaliu pentru invitatia numarul 300069
Autoritate contractanta
JUDETUL BACAU
Cod de identificare fiscala: 4455510
Adresa: Calea Marasesti nr.2, Bacau
Telefon: 0234-537200
Fax: 0234-535012
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de publicitate si informare in cadrul proiectului: Reabilitare DJ 252, cod SMIS 1012
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de publicitate si informare in cadrul proiectului: ?REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ252, HURUIESTI ? GAICEANA ? PARINCEA ? BIBIRESTI- BUHOCI, KM 75+300- 130+100, JUDETUL BACAU?, Cod SMIS: 1012, finantat prin PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007 ? 2013, Domeniul major de interventie 2.1 ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene si strazi urbane - inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centura?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.06.2011 10:47
Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul autoritatii contractante, Calea Marasesti nr.2, Registratura, camera nr.2
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante, Calea Marasesti nr.2,
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 139, 332 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare 2.700 lei- Decl.calit.participant la procedura- Decl. privind eligibilitatea- Decl. privind neincadrarea in prev. art. 181- Cert. privind taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691- Cert. privind participarea cu oferta independenta- Cert. constatator eliberat de ORC; CUI- Fisa informatii generale- Bilanturile 2008; 2009; 2010- Cifra medie (minimala) de afaceri pe ultimii trei ani va fi: 260.000 lei- Decl. privind lista pricipalelor prestari de servicii- Exp. similara: prezentarea a maximum 2 contracte finalizate / in curs de derulare a caror valoare cumulata sa fie de minim 130.000 RON fara TVA.- Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat/colaboratori în ultimii 3 aniGarantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
Din SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Analiza diagnostic a situatiei existente
10
Descriere: punctajul se acorda pentru fiecare element in functie de nivelul de detaliere, astfel: - neprecizat: 0p;
- precizat succint: 5p-dezvoltati pe larg: 10p.
Elaborarea strategiei de promovare a proiectului
10
Descriere: punctajul se acorda pentru fiecare element in functie de nivelul de detaliere, astfel: - neprecizat: 0p;
- precizat succint: 5p-dezvoltat pe larg: 10p.
Planificare
10
Descriere: Punctajul se acorda astfel: - fara prezentarea planului: 0p- prezenatrea succinta: 5p- prezentarea detaliata: 10p
Controlul si evaluarea rezultatelor
10
Descriere: Prezentarea planului de control si evaluare (4p, astfel: - fara prezentarea planului: 0p, - prezentarea succinta: 2p- prezentarea detaliata: 4pPrezentarea metodelor de evaluare si control (6p, astfel: - fara prezentare: 0p, - prezentarea succinta sau incompleta (fara a se avea in vedere metodele aferente fiecarui suport de comunicare): 3p- prezentarea detaliata: 6p
Analiza impactului
20
Descriere: Punctajul se acorda astfel: - fara prezentarea structurii raportului: 0p.- in cazul in care unul din elementele de analiza a fost omis, pentru respectivul element (de ex. Comunicate de presa) se acorda 0p.- pentru analiza succinta/completa a impactului comunicatelor de presa: 0, 3p/0, 6p- pentru analiza succinta/completa a impactului panourilor temporare: 0, 9/1, 8p- pentru analiza succinta/completa a impactului placilor permanente: 0, 5p/1p- pentru analiza succinta/completa a impactului pliantelor: 2, 2p/4, 4p- pentru analiza succinta/completa a impactlui generat de flyers: 1, 1p/2, 2p- pentru analiza succinta/completa a impactului brosurilor: 2, 6p/5, 2p- pentru analiza succinta/completa a impactlui intalnirilor publice: 1, 1p/2, 2p- pentru analiza succinta/completa a impactului radio si tv: 1, 3p/2, 6pTOTAL (max.): 20p
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer