Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PUBLICITATE SI INFORMARE in cadrul proiectului? REABILITAREA/MODERNIZAREA SI ECHIPAREA SPECIFICA A CENTRULUI DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP, COMUNA ARICESTII RAHTIVANI (SAT NEDELEA) ?


Detaliu pentru invitatia numarul 332949
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Numar invitatie: 332949/02.08.2012
Denumire contract: SERVICII DE PUBLICITATE SI INFORMARE in cadrul proiectului? REABILITAREA/MODERNIZAREA SI ECHIPAREA SPECIFICA A CENTRULUI DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP, COMUNA ARICESTII RAHTIVANI (SAT NEDELEA) ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 423, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244514797, fax: +40 244407797, persoana de contact: Berinde Mihaela. Inainte de depunere, ofertele se vor inregistra la Registratura autoritatii contractante, cam 66, parter.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ploiesti, Romania, b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 423 - Secretariatul Directiei de Absorbtie Fonduri Europene.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PUBLICITATE SI INFORMARE in cadrul proiectului? REABILITAREA/MODERNIZAREA SI ECHIPAREA SPECIFICA A CENTRULUI DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP, COMUNA ARICESTII RAHTIVANI (SAT NEDELEA) ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de informare si publicitate in cadrul proiectului ? REABILITAREA/MODERNIZAREA SI ECHIPAREA SPECIFICA A CENTRULUI DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP, COMUNA ARICESTII RAHTIVANI (SAT NEDELEA) ?
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1200 lei.Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara/societate de asigurari, ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor sau numerar la casieria Consiliului Judetean Prahova.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr.10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Dovada constituirii garantiei de participare se face conform prevederilor art.86 din H.G. nr.925/2006.In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr.10 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata).In acest caz se solicita prezentarea documentului de certificare emis de societatea bancara/de asigurari cu corespondent in Romania, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara.c.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G.nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor partiale(in acest caz, se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011);sau prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valabila pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie;sau prin instrument de garantare emis de o societate de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 din H.G.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.1 disponibil in "modele de formulare.doc". Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.2 disponibil in "modele de formulare.doc". Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat, iar tertul sustinator lit. a), c^1, d), dupa caz.3. Certificat de participare cu oferta independenta - Formularul CERT disponibil in "modele de formulare.doc".4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12 disponibil in "modele de formulare.doc".5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.13 disponibil in "modele de formulare.doc". Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz.Persoanele cu funtii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusivpersoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judeten Prahova : Mircea Cosma- Presedinte Consiliul Judetean Prahova; Mircea Rosca-Vicepresedinte; Constantin Laurentiu Rebega- Vicepresedinte; Daniel Petre ? Administrator Public al judetului, Mihail Pavel ? Secretar al judetului Prahova , Dan Ciolac, Ovidiu Cord, Mihai Adrian Albulescu, Zaharia Costin, Simona David, Ion Dilirici, Adrian Florin Dobre, Florin Auras Dragomir, Paul Dumvavanu, Rares Dan Enescu, Dragos Ionel Gunia, Virgil Guran, Radu Cezar Liviu Ionescu, Ion Ionica, Ion Luchian, Gabriel Razvan Lungu, Darius Dumitru Mesca, Laurentiu Daniel Mitrea, Gheorghe Neaga, Dumitru Daniel Neagoe, Constantin Negoi, Marius Nicolai, Georgiana Diana Niculescu, Catalin Razvan Nita, Nicolae Oprescu, Vasile Patrascu, Toma Pintoiu, Elisabeta Popovici, Ludmila Sfarloaga, Jenica Tabacu, Bogdan Andrei Toader, Dorin Tudora, Viorica Vasile, David Andrei Viter- consilieri judeteni; Marius Constantin Nicolae -Director executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene; Maria Dovinca-Director executiv Directia Economica; Cristina Popescu-Director adjunct Directia Economica; Gheorghe Bratosin -Sef serviciu achizitii; Alina Georgiana Pana ? Sef serviciu juridic.6.Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice. Se va prezenta certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale. Se va prezenta certificatului de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local, vor fi respinse cu exceptia cazului in care operatorii prezinta inlesniri la plata, de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Pentru persoanele juridice straine operatorul economic are obligatia de a prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 si certificate constatatoare privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau tara de rezidenta. In cazul in care aceste certificate nu sunt emise de tara de origine sau tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". 1.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constataor emis de ONRC.Nota: a) Certificatul constatator se va prezenta in copie, urmand ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant/candidat/fiecare ofertant asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.b) Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente echivalente. Documentele se vor prezenta in copie, insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea de 120000, 00 lei. Echivalenta Leu ? Euro se calculeaza potrivit cursului de schimb mediu anual comunicat de B.N.R. si valabil pentru fiecare din anii 2009, 2010, 2011 si anume: 2009-4, 2373 lei/euro;2010-4, 2099 lei/euro, 2011-4, 2379 lei/euro.Conform prevederilor Legii nr.346/2004, operatorii economici care se inscriu in categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% pentru cerinta legata de cifra de afaceri. Operatorii pot solicita aceasta reducere prin prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completata conform modelului prevazut in lege.Se va completa si prezenta de catre ofertant/grupul de asociati/un singur tert sustinator, dupa caz., Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011.Bilanturile se vor prezenta de catre ofertant/candidat/grupul de asociati/un singur tert sustinator, dupa caz.Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., 2. Experienta similara.Din lista de mai sus, operatorul va extrage cel putin un serviciu pentru care va completa si prezenta Fisa de experienta similara la care va anexa documentul /contractul/procesul verbal de receptie, care confirma prestarea de servicii de publicitate si informare.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va prezenta paginile din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, precum si semnaturile/stampila partilor. Precizarea este valabila si pentru operatorii economici nerezidenti (straini). Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea legalizata a acestora in limba romana., 3.Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie), de dotarile tehnice necesare realizarii proiectului.Pentru cele doua conferinte, ofertantul va pune la dispozitia autoritatii contractante echipamentele si logistica necesare, respectiv minim: laptop, videoproiector, ecran portabil, flip-chart, camera foto, camera video, trepied., 4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 5. Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului + informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia.Nivel minim echipa: a)Responsabil de contract (Studii superioare, capacitate manageriala dovedita in proiecte similare, experienta in campanii de publicitate si promovare, in relatia cu presa si in organizarea evenimentelor de presa, experienta in coordonarea realizarii materialelor de informare(pliante, bannere, brosuri, etc);b)Expert grafica(Studii superioare sau atestat profesional in domeniul grafica-vizual, experienta in editare grafica a materialelor de informare si publicitate, in editarea grafica a brosurilor, pliantelor, mapelor, etc.;c)Expert relatia cu mass-media(difuzare, publicare)(Studii superioare, experienta in relatia cu mass-media(ca jurnalist, editor, producator, etc), experienta in realizare planuri de difuzare si/sau publicare si in monitorizarea de presa scrisa si audio-video., 6.Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., 7.Informatii privind subcontractantii: Se va prezenta Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Resursele tehnice si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Subcontractantul/subcontractantii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 1 din OUG nr.34/2006., 8.Sustinerea de catre o alta persoana: In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din dintractul de achizitie publica.Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia de neincadrare in prevederile art. 180, art.181 lit. a), c^1, d) si ale art.69 1 din OUG nr.34/2006., continuare cerinta 5: Pentru fiecare membru din colectiv se vor prezenta: -CV-uri detaliate ale persoanelor propuse in cadrul echipei, semnate de catre fiecare titular in parte si in care sa se prezinte pozitia si responsabilitatile persoanei respective, datate si care vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespundrealitatii?;
-participarea personalului responsabil la cel putin un proiect similar;
-copie dupa contractul de munca/colaborare;
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii (ex. Diplome, autorizatii, certificate din care sa rezulte specializarea acestuia).-Angajamentul de participare al persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Documentele se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP. Documentatia de atribuire este atasata la prezenta Invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer