Achizitie publica - ?SERVICII DE PUBLICITATE SI INFORMARE PENTRU PROIECTELE PLANULUI INTEGRAT DE DEZVOLTARE URBANA A MUNICIPIULUI PASCANI?
Detaliu pentru invitatia numarul 322578
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322578/22.03.2012
Denumire contract: ?SERVICII DE PUBLICITATE SI INFORMARE PENTRU PROIECTELE PLANULUI INTEGRAT DE DEZVOLTARE URBANA A MUNICIPIULUI PASCANI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul PascaniCod fiscal: 4541360, Adresa: Str. Stefan cel Mare. nr.7, Pascani, ,jud. Iasi, Pascani, Telefon: 0232762300 ; 0232718250, Fax: 0232766259 ; 0232718250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei municipiului Pascani, Str. Stefan cel Mare nr.16, persoana de contact: Monica Oneata
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare nr.16, Pascani, jud. Iasi, sala 18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?SERVICII DE PUBLICITATE SI INFORMARE PENTRU PROIECTELE PLANULUI INTEGRAT DE DEZVOLTARE URBANA A MUNICIPIULUI PASCANI?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de publicitate si informare pentru proiectele Planului Integrat de Dezvoltare Urbana, respectand Manualul de Identitate Vizuala pentru Programul Operational Regional: -?Reabilitare infrastructura strazi si pietonal in municipiul Pascani?;
-?Reabilitare, modernizare si dotare cu echipamente specifice a centrului social (centru de plasament) in municipiul Pascani?;
-?Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in zona de actiune a municipiului Pascani, prin achizitionarea de echipamente specifice si amenajarea unui centru de supraveghere?-?Amenajare parc in municipiul Pascani?
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 242, 156.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 4700 lei: LOTUL 1 ? 1700 lei, LOTUL 2 - 1000 lei, LOTUL 3 ? 900 leiLOTUL 4 ? 1100 lei, in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 120 zile. Garantia de participare se constituie sub forma de: a) scrisoare de garantie , conform formularului J care se prezinta in original si va fi anexata / atasata la coletul cu oferta; b) ordin de plata , confirmat de banca emitenta, in contul RO56TREZ4075002XXX000012, deschis la Trezoreria Pascani; d) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireGarantia trebuie sa fie irevocabila Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2), valoarea garantiei de participare se reduce la 50%. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Ofertantul pierde o parte din cuantumul garantiei de participare, in conformitate cu art. 278^ 1 din OUG 34/2006 daca depune o contestatie, care va fi respinsa de catre CNSC (Lot 1 = 858, 18 lei).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, instrument care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34 / 2006)- formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 - formular B- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de cazier fiscal al ofertantului;In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, are obligatia depunerii formularelor A si Bsi a documentelor de confirmareOperatorii economici care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica /profesionala vor depunedeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) ?formular A si formular B modificat corespunzatorDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - formular CCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular C1Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti / ofertanti asociati / subcontractanti /terti sustinatori conform art. 69^1 din OUG 34/2006 - formular C21.Dr. Craciunescu Grigore - Primar2.Ing. Nichifor Dorin - Administrator public3.Ec. Angelica Labontu - Sef serviciu Buget Financiar Contabilitate4.Cons. Jr. Mircea Zuzan - Secretar municipiu5.Ing. Iulian Pertu - Inginer Gospodarie Comunala6.Ing. Simon Cristina - Consilier Achizitii publice7.Ing. Pascu Laura - Consilier Achizitii publice8.Jr. Cojocaru Ionut Lucian - Consilier juridic9.Ing. Mirela Pavel - Consilier Programe Europene10.Ing. Magdalena Andrei - Consilier Programe Europene11.Jr. Nadia Scortanu - Inspector12.Ec. Mihaela Bunduc - Consilier Resurse Umane13.Ing. Nechita Dumitru - Consilier Tehnic Investitii14.Acsinte Diana - Consilier local15.Afloroaei Dionisie - Consilier local16.Alexa Bogdan - Consilier local17.Anton Vasile - Consilier local18.Apostol Carmen - Consilier local19.Centea Liliana - Consilier local20.Costin Claudia - Consilier local21.Dumea Eduard - Consilier local22.Enea Neculai - Consilier local23.Haldan Vasile - Consilier local24.Ionita Ioan - Consilier local25.Iordachioaia Cristinel - Consilier local26.Lungu Cristina - Consilier local27.Nedelcu Cabriela - Consilier local28.Pantazi Dumitru - Consilier local29.Plesca Vasile - Consilier local30.Rusu Leonard - Consilier local31.Toma Viorel - Consilier local32.Vicovanu Mihai - Consilier local - Persoanele juridice romanevor prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economicin original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri care vizeaza activitatea din cel multultimii 3 ani;, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului candidatului resursele financiare invocate., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Experienta similara in domeniul contractelor de servicii de publicitate se va dovedi prin : Prezentarea a minim1(unu) - maxim 3 (trei) contract(e) de servicii de publicitate aferente unor proiecte de infrastructura publica, efectuat(e) in ultimii 3 ani.Se vor lua in considerare si contracte in derulare, iar pentru acestea se va prezenta doar o declaratie din partea beneficiarului., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere, Declaratie privind informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Pentrupersoanele responsabile cu indeplinirea contractului, ofertantul va trebui: 1.Sa faca dovada faptului ca acestia sunt angajatii sai sau, 2.Sa prezinte o declaratie initiala de disponibilitate pentru intreaga perioada de valabilitate a contractului sau, 3.Sa fie declarati subcontractanti (persoane fizice autorizate), Capacitatea tehnica si / sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta , pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva., Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si / sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, Nominalizarea subcontractantilor si specializarea acestora - daca este cazul Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent;Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.In cazul unei asocieri, fiecare dintre membrii asociatiei va prezenta documentele solicitate mai sus pentru activitatea care face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, fiind atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 16:10