Achizitie publica - Servicii de publicitate si informare pentru proiectul ?Restaurarea, consolidarea, protectia, conservarea si punerea in valoare a sitului arheologic ?Cetatea Capidava?, cod SMIS 31212
Detaliu pentru invitatia numarul 355645
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355645/12.11.2013
Denumire contract: Servicii de publicitate si informare pentru proiectul ?Restaurarea, consolidarea, protectia, conservarea si punerea in valoare a sitului arheologic ?Cetatea Capidava?, cod SMIS 31212
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241708413, fax: +40 241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, Bd.Tomis nr.51, Constanta, Jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate si informare pentru proiectul ?Restaurarea, consolidarea, protectia, conservarea si punerea in valoare a sitului arheologic ?Cetatea Capidava?, cod SMIS 31212
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate si informare pentru proiectul ?Restaurarea, consolidarea, protectia, conservarea si punerea in valoare a sitului arheologic ?Cetatea Capidava?, cod SMIS 31212, constand in: Conf.de presa la lansarea proiectului - 1buc; Conf.de presa la sfarsitul proiectului- 1buc; Panou pentru afisare temporara -1buc;Placa permanenta - 1buc; Clip publicitar - 1buc; Brosuri- 20.000 buc; Afise -2.000buc;DVD-uri de prezentare 30.000 - buc; Mape presa -50buc; Autocolante - 200buc.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip, GP se solicita in cuantum de 7.000 lei.Pt.GP constituita in alta mondeda decat leu, se va calcula la cursul leu/valuta comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare.GP se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trez. Mun.Constanta, CUI 2981739, sau printr-un instrum.de garantare emis in cond.legii de o societ.bancara ori o societ.de asigurari, cf.art.86 alin.(1)din HG nr.925/2006.In condit.in care un grup de operat.economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prev.Legii privind stiml.infiint.si dezvol.IMM-urilor nr.346/2004, in cond.in care fiecare membru al asocierii respecta cond. de incadr.in preved.legii anterior mentionate.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit.garantiei pt.particip, in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Nota: In cazul unei contestatii si CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, AC, va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se preved. art. 278^1 alin.(1)lit.a)din OUG nr.34/2006 cu modif.si complet.ulterioare, suma reprezentand 1% din val.estimata, respectiv: 3.500 lei.GP se va returna de catre AC conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modif. si complet.ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Formular nr.14)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara T.V.A. Constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art.92 alin.(2)din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 : Prezentarea Fisei de informatii generale si declararea ciferei medii anuale pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 600.000 lei. Pentru echivalentul in lei al valorilor exprimate in alta valuta se va lua in considerare in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Cerinta 2 Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de ofertant. sau orice alte documente care atesta situatia economica si financiara.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta aceste documente, acesta va prezenta orice alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta imaginea fidela a situatiei economice si financiare.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 2. Experienta similara in domeniul contractului: -un contract similar in valoare de minim 300.000 lei fara TVA, prestat in ultimii 3 ani.Cerinte pt.demonstrarea exp.similara: Fisa de experienta similara;prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnat de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme experienta similara astfel cum a fost solicitata, respectiv din care sa rezulte: denumirea client/autoritate, valoarea contractului, modul de indeplinire a contractului si perioada derularii contractului. Nota: Nr. de ani solicitati ptr. demonstr. exp. similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Echiv. in lei al valorilor exprimate in euro se va calcula utilizand cursul lei/euro mediu BNR pentru anul respectiv. Ptr. alte monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR, aferente anilor respectivi. In cazul particip. la derularea unor contracte simil. in calit. de asoc/subcontractant sa se prezinte documente justific.din care sa rezulte indeplinirea cerintelor exp. similara., Cerinta 3Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta 4informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii, Pentru personalul propus se vor prezenta : CV-uri, diploma de studii, calificare/specializarea necesare dovedirii pregatirii profesionale (daca este cazul) conform rolului propus in echipa, valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care persoanele nominalizate pentru indeplinirea contractului nu sunt angajati ai operatorului economic, acestea vor prezenta o declaratie de disponibilitate sau angajament de participarepentru activitatile ce urmeaza a fi efectuate in perioada contractuala.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui personalul nominalizat in oferta fara acceptul autoritatii contractante iar eventuala inlocuire a acestora nu tebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Documentul va fi prezentat in copie cu mentiunea "Conform cu originalul". In cazul depunerii unei oferte comune, documentul se va depune de fiecare asociat, pentru partea sa de implicarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Clip publicitar TV
20
Descriere: Clip publicitar TV - max. 20 puncte, Cerinte: durata minim 30 secunde, difuzarea spotului intr-un interval orar: 19:00 ? 23:00; Postul TV sa fie cel putin regional, cu acoperire min. jud. Constanta
Difuzare film documentar
20
Descriere: Difuzarea pe un post de televiziune cel putin regional care sa acopere minim teritoriul judetului Constanta, in interv. orar: 17-23
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.11.2013 17:41