Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate si informare pentru proiectul cu cod SMIS 13875


Detaliu pentru invitatia numarul 293810
Autoritate contractanta
JUDETUL CONSTANTA
Cod de identificare fiscala: 2981739
Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta
Telefon: 0241708413
Fax: 0241488411
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de publicitate si informare pentru proiectul cu cod SMIS 13875
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de publicitate si informare pentru proiectul" Reabilitarea si Dotarea Centrului de Plasament Traian", proiect finantat prin POR 2007-2013, Axa prioritara 3 ??Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul Major de interventie 3.2.? Reabilitarea/ modernizarea/ si echiparea infrastructurii serviciilor sociale"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 06.05.2011 15:24
Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Constanta, Bd.Tomis nr.51, Constanta
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, Bd.Tomis nr.51, Constanta
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 6, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declar.eligibilit, declar.neincadr. art.181 din OUG 34/2006 cu modif si complet ulterioare; certif fiscale buget de stat si buget local valabile la data deschideii ofertelor;certif.constat. emis de ORC valab. La data deschiderii ofertelor; certif. inreg ORC; certif, particip la licit. cu oferta independenta; declar. Privind calitatea de participant; bilant contab. la 31.12.2010; inform generale ? cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ; decl. cu princip contracte in ultimii 3 ani; ex.similara -cel putin un contract prestat, incheiat si finalizat in ultimii 3 ani; copie contract, facturi ; proces verbal de receptie/predare -primire ; recomandare din partea benef. decl.efective medii anuale personal in ultimii 3 ani ; CV-uri pers.cheie; ISO 9001 siISO 14001 sau echivalent;garantie participare 100 lei;
atasata prezentei invitatii din SEAP ; www.e-liciatie.ro;Alegerea procedurii este justif. conform art.58 alin.(1) din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulteriare si P.A. pe 2011
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Facilitati oferite
25
Descriere: Serv.catering - 10 puncte; Poster Roll-Up- 5 puncte; Serv. printare - 10 puncte
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer