Achizitie publica - Servicii de publicitate si informare pt proiectul ?Realiz. sistemului integrat de salvare montana
Detaliu pentru invitatia numarul 301243
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Cod de identificare fiscala: 4956057
Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu
Telefon: 0253214006
Fax: 0253212023
Denumire invitatie: Servicii de publicitate si informare ptproiectul ?Realiz. sistemului integrat de salvare montana
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de informare si publicitate (servicii de vizibilitate) pentru proiectul ?REALIZAREA SISTEMULUI INTEGRAT DE SALVARE MONTANA A JUDETULUI GORJ? COD SMIS 14984, in baza contractului de finantare nr.1541 din 28.04.2011, in cadrul Programul Operational Regional 2007-2013 defalcate pe 4 loturi: LOT 1 ? Servicii de informare si publicitate ? Comunicate de presa in presa locala/regionala ;LOT 2 ? Servicii de informare si publicitate ? Conferinte depresaLOT 3 ? Servicii de informare si publicitate - Panouri temporare si placi permanenta;LOT 4 ?Servicii de informare si publicitate - Editare pliante;
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.06.2011 09:50
Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Gorj, str. Victoriei, nr 2-4, Targu Jiu
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Gorj, str. Victoriei, nr 2-4, Targu Jiu, sala D
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 50, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- ?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic?- ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, si cele locale?- Copie dupa Certificatul de înregistrare emis de O.R C.- Copie certificat constatator eliberat de O.R. C-Prezentarea ultimului bilant contabil înregistrat-Fisa de informatii generale- Declaratie pe propria raspundere, însotita delista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani- Formular privind experienta similara din care sa rezulte încheierea si îndeplinirea în ultimii 3 ani a cel putin unui contract având ca obiect servicii similare, pentrufiecare lot- Declaratiei privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- Lista cupersonalul de specialitate strict necesar;
- CV-urile personalului de specialitate
SEAPgar.participareLOT 1 ? 34 lei;LOT 2 ? 50 leiLOT 3 ? 400 lei;LOT 4 ?16 lei;val.cum. acestor serv. (Serv. public.) din Programul achiz.pe anul 2011 depas.echiv.în lei a 15.000 euro,