Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate si reclama a destinatiilor si produselor turistice in cadrul proiectului ?IZVOARELE DE AUR DE LA BAILE OLANESTI?


Detaliu pentru invitatia numarul 321145
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORAS BAILE OLANESTI
Numar invitatie: 321145/06.03.2012
Denumire contract: Servicii de publicitate si reclama a destinatiilor si produselor turistice in cadrul proiectului ?IZVOARELE DE AUR DE LA BAILE OLANESTI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS BAILE OLANESTICod fiscal: 2541215, Adresa: STR. 1 DECEMBRIE, NR.1 , BAILE OLANESTI, Baile Olanesti, Telefon: 0250/775099, Fax: 0250/775099
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. 1 DECEMBRIE, NR.1 , BAILE OLANESTI, Baile Olanesti, Romania, cod postal: 245300, telefon: +40 250775099, fax: +40 250775099, persoana de contact: CONSTANTIN ZDARCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Baile Olanesti, sala de sedinte, STR. 1 DECEMBRIE NR.1, Baile Olanesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate si reclama a destinatiilor si produselor turistice in cadrul proiectului ?IZVOARELE DE AUR DE LA BAILE OLANESTI?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari servicii avand ca obiect: ? Servicii de realizare de materiale publicitare: o servicii creatie si productie a materialelor tiparite pentru promovarea Izvoarelor de Aur de la Baile Olanesti: 5000 ghiduri si 5000 pliante;o servicii creatie si productie a materialelor pe suport DVD pentru promovarea Izvoarelor de Aur de la Baile Olanesti: realizarea si multiplicarea a minimum 1000 buc DVD de promovare, materialul inregistrat avind durata de maxim 30 de minute;o servicii de creatie si productie a unui spot TV de 25 ? 30 sec pe suport CD, DVD sau mini DVD? Servicii de difuzare materiale publicitare: o servicii creatie, productie si difuzare a machetei pentru presa;o servicii promovare prin Internet.? Servicii de creatie si difuzare publicitate outdooro servicii creatie si productie bilboard;o servicii de inchiriere spatiu publicitar pe panouri outdoor? Servicii difuzare spot TV (promovare prin intermediul posturilor de televiziune)o Realizarea unui media plan pentru difuzare spot TV;o Servicii de achizitie spatiu TV (media buying) ? difuzare spoturi conform media-planului.
II.1.6) CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 506, 264.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 5000 lei (2500 lei in cazul IMM-urilor, conform Legii 346/2004. In aceasta situatie, ofertantul trebuie sa completeze o declaratie privind incadrarea in categoria IMM)Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Se poate constitui prin: ·virament in contul Autoritatii contractante RO59TREZ6715006XXX006864, deschis la Trezoreria Ramnicu Valcea. Codul fiscal al Autoritatii contractante este 2541215;·instrument de garantare emis in condiitiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original;·depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante.Documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului deoferta.Autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare in situatiile prevazute in art 87 din HG925/2006 si278¹ din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului, fara TVA (5% in cazul IMM-urilor, conform Legii 346/2004).Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (cF HG 1045/2011 priv. modif. art. 90 alin. 3 din HG 925/2006). Contractantul va deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contr. . Suma initiala care se depune de catre contractant in acest cont este de min.0, 5% din pret contract. Pe parcursul indeplinirii contractului, aut. contr. alimenteaza acest cont prin retineri succesive din sumele cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Din acest cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autorit.contr. in sit. prev. la art. 91 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime obligatorii: 1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Mod de dovedire: Completarea Formularului nr. 2 din Sectiunea a III-a ? Declaratie privind eligibilitatea;Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: a) Completarea Formularului nr. 3 din Sectiunea a III-a ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006;b) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acestuiai se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.c) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acestuiai se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3. Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Mod de indeplinire: Completarea Formularului nr. 4 din Sectiunea a III-a ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Operatorii economici participanti la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Completarea Formularului nr. 23 din Sectiunea a III-a ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? Gheorghe Ciuca, Viceprimar ? Vasile Sorin Vasilache, Administrator Public ? Alexandru Claudiu Noaje, Secretar ? Nicolae Gorgan, Consilier juridic ? Denisa Enache, Achizitii publice ? Constantin Zdircea, Investitii ? Viorel Tatu, Gospodarire Comunala ? Gheorghe Barbu, Contabilitate ? Elena Camelia Baicu, Contabilitate ? Iustina Vasii, Compartiment impozite si taxe ? Filofteia Iorgulescu, Compartiment Urbanism ? Octavian Valcu.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Mod de dovedire: Completarea Formularului nr. 22 din Sectiunea a III-a ? Certificat de participare cu oferta independentaNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. 1. Cerinte minime pentru persoane juridice/ fizice romane: Prezentarea unui Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte fapul ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acestuiai se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.2. Cerinte minime pentru persoane juridice/ fizice straine: Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.Note: Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privindsituatia economico-financiaraPrezentarea bilanturilor contabile intocmite pentru exercitiile financiare2008, 2009 si 2010, sau, dupa caz, in situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, pentru exercitiile financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaOfertantii vor face dovada ducerii la bun sfarsit a cel putin unui contract sau a maxim cinci contracte de servicii de publicitate a caror valoare cumulata va fi de minim 100.000 euro respectiv 464090 lei, fara TVA. ((1 euro = 4, 3409 lei, curs BNR licitat in 12.12.2011). Prin "servicii duse la bun sfarsit" se inteleg: servicii receptionate partial sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie). Cerinta se considera indeplinita daca operatorul economic prezinta ca experienta similara oricare dintre cele doua variante.Prezentarea unei declaratii si a unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, Informatii privind resursele umane si structura managementuluiPrezentare declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniPrezentare informatii privind personalul de specialitate desemnat pentru indeplinirea contractului de achizitie publicaPrezentare declaratii de disponibilitate a personalului responsabil cu indeplinirea contractuluiPrezentarea CV-urilor personalului din conducere si al personalului desemnat cu indeplinirea contractuluiPrezentare contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului sau prezentarea de angajamente din partea acestora, Informatii privind dotarile specifice. Echipamentele de lucru din dotarea ofertantului trebuie sa asigure prestarea serviciilor in perioada de timp programata., Informatii privind subcontractantii. Subcontractantii unor parti cheie din contract trebuie sa faca dovada indeplinirii cerintelor specifice de abilitare pentru acele parti.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie disponibila in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer