Achizitie publica - Servicii de pulverizare aeriana pentru combaterea insectelor de disconfort de pe arealul municipiului Bacau, inclusiv furnizare insecticid
Detaliu pentru invitatia numarul 325959
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325959/09.05.2012
Denumire contract: Servicii de pulverizare aeriana pentru combaterea insectelor de disconfort de pe arealul municipiului Bacau, inclusiv furnizare insecticid
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: 0234-581849;0723683160, Fax: 0234-588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234581849, fax: +40 234588757, persoana de contact: CORINA NEAGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234581849, fax: +40 234588757, persoana de contact: CORINA NEAGA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de pulverizare aeriana pentru combaterea insectelor de disconfort de pe arealul municipiului Bacau, inclusiv furnizare insecticid
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile propuse a se realiza au ca scop combaterea insectelor de disconfort de pe arealul municipiului Bacau
II.1.6) CPV: 60441000-1 - Servicii de pulverizare aeriana (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 284, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.680, 0 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 90 zile). Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004 actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Garantia pentru participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 actualizata.In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul din sectiunea FORMULARE, in cazul constituirii garantiei prin ordin de plata, banii se vor vira in contul de garantii al Trezoreriei Bacau: RO 28TREZ 0615 006X XX00 0234. In masura in care CNSC respinge o contestatie a ofertantului, ca nefondata, in baza art. 278^1, OUG 34/2006, actualizata, acestuia i se va retine suma de 2.840, 0 lei - Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, ce devine anexa la contract, conf. art. 90, alin(1) sau b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art. 90, alin.(3) din HG 925/2006 actualizata. In cadrul proiectului de contract la cap.14.1, se va mentiona varianta dorita de constituire. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii actualizata Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu prevederile art.92 alin.(2) din HG 925/2006 actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.a.Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006- completarea formularului A, sau certificat echivalent.b.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului B si prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , precum si a impozitelor si taxelor locale.Intrucat operatorul economic trebuie sa dovedeasca situatia existenta la data depunerii ofertelor, certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c.Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si caliatea de participant la procedureModalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata - completarea formularului12D; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: 1. Dragos Luchian - Viceprimar2. Leonard Padureanu ? Administrator Public3. Cristina Buzdugan ?Director Tehnic4. Clementina Vinerica ? Director Economic5. Cristi Dumbrava - Director Adjunct Directia Servicii Publice6. Corneliu Gavrilescu - Sef Serviciul Juridic7. Corina Neaga ? Sef Serviciul Achizitii8. Viorica Marcu - Director Directia Servicii Publice9. Alexandra Balaban ? Consilier jr. - Serviciul Juridic10. Roxana Hartescu - Consilier Directia Economica11. Emil Macarie ? Consilier ? Serviciul Achizitii- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completarea formularului 12Cd. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - copletarea formularului G .Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (a) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/ candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Formularele A si B se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati si tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.Formularele 12C si 12D se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati, subcontractantii si tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.Toate documentele solicitate se vor depune in original, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz). Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;
- Operatorul economic va prezenta o autorizatie de operator aerian si aviz de zbor in zona, conform prevederilor Codului Aerian al Romaniei si indeplineste cerintele Reglementarilor Aeronautice Civile Romane RACR-OPS LAAG / Operatiuni de Lucru Aerian si Aviatie Generala.- Operatorul economic va prezenta o autorizatie pentru prestari servicii cu produse de uz fitosanitar pentru protectia plantelor, eliberata conform prevederilor Legii nr. 85/1995.Toate documentele solicitate se vor depune in original, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea medie a cifrei de afaceri globala a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani sa fie de cel putin 568.000, 0 lei. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. IMM_urile au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei medii de afaceri, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr. 346/2004, modificata si completata de OG 27/2006. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta generala si specifica: Suma valorilor serviciilor prestate in ultimii 3 ani, din unul sau mai multe contracte finalizate prezentat/prezentate de catre operatorul economic (individual sau asociere de operatori economici), avand ca obiect servicii de pulverizare aeriana, ca dovada a experientei lui similare, in valoare totala insumata de cel putin 210.000, 0 lei fara TVA - Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii. Lista principalelorlivrari de produse in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante produse., O declaratie referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Se va demonstra detinerea unei aeronave echipata si autorizata pentru servicii de pulverizare in vederea combaterii insectelor de disconfort.Vor fi indeplinite urmatoarele specificatii tehnice privind aeronava: - sa aiba in dotare instalatii de stropit VUR (ultrafine) sau echivalent - doza recomandata este de 15 - 20 l la ha;
- sa asigure alimentarea cu apa necesara prepararii solutiei;
- sa aiba un rezervor de solutie cu capacitatea deminim 1200 litri;
- contract/precontract de inchirire sau prezentarea unui angajament in acest sens pentru punct de lucru cu aeroportul Bacau, conform cu prevederile H.G. nr. 912/25.08.2010;
- revizie tehnica anuala;
- asigurare civila legala fata de terti;
- asigurare minim un pasager la bord din partea beneficiarului pentru zborul de recunoastere., Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant- cerinte minime: Responsabil cu Controlul Calitatii ? cu decizie de numire., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor., Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 14:56