Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE RADIOLOGIE SI IMAGISTICA (TOMOGRAFIE COMPUTERIZATA SI REZONANTA MAGNETICA NUCLEARA) SI SERVICIUL TRANSPORT BOLNAVI (DE LA SECTIA SOLICITANTA LA SEDIUL PRESTATORULUI SI RETUR)


Detaliu pentru invitatia numarul 336419
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN"BARLAD
Numar invitatie: 336419/01.10.2012
Denumire contract: SERVICII DE RADIOLOGIE SI IMAGISTICA (TOMOGRAFIE COMPUTERIZATA SI REZONANTA MAGNETICA NUCLEARA) SI SERVICIUL TRANSPORT BOLNAVI (DE LA SECTIA SOLICITANTA LA SEDIUL PRESTATORULUI SI RETUR)
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 09.10.2012 10:20)
Motive anulare:
Altele
Observatii: In urma cererii formulate de catre o societate comerciala, referitor la nerespectarea articolul 2 lit. b din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prin nelotizarea acestor doua servicii, s-a luat hotararea de a se anula Cererea de Oferta cu nr.60551.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN"BARLADCod fiscal: 4446481, Adresa: str. Republicii, nr. 300, Barlad, Telefon: 0235416440, Fax: 0235413303
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE RADIOLOGIE SI IMAGISTICA (TOMOGRAFIE COMPUTERIZATA SI REZONANTA MAGNETICA NUCLEARA) SI SERVICIUL TRANSPORT BOLNAVI (DE LA SECTIA SOLICITANTA LA SEDIUL PRESTATORULUI SI RETUR)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: PACHET DE SERVICII DE RADIOLOGIE SI IMAGISTICA (TOMOGRAFIE COMPUTERIZATA SI REZONANTA MAGNETICA NUCLEARA) SI SERVICIUL TRANSPORT BOLNAVI (DE LA SECTIA SOLICITANTA LA SEDIUL PRESTATORULUI SI RETUR)
II.1.6) CPV: 85150000-5 - Servicii de imagistica medicala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoarea estimata 5000 lei depusa ca scrisoare de garantie bancara, ordin de plata sau oricare alta modalitate agreata de ofertant in conformitate cu OUG 34/2006.Valabilitatea de 90 de zile solicitata pt. garantia de participare se calculeaza incepand cu data lim. de depunere a ofertelor sau, ca valabilitatea g.p. este cel putin egala cu valab. ofertei, pt. a nu incalca prev. art.85 lit. b din HG 925/2006.Va fi constituita cf. art.86 din HG 925/2006;
Garantie de buna executie
5% din valoarea primului contract subsecvent; constituirea garantiei de buna executie in toate formele prevazute de art. 90 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1, 180, 181-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de Directia de specialitate din cadrul primariilor-Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaPersoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Dr.Viorel Petcu ( Manager);Ec. Chirila Angela ( Dir. Fin. Contabil); Certificat constatator emis de ORC original / copie legalizata.-Autorizatie de functionare / altele echivalente, valabila la data deschiderii/vizualizarii-Documente care dovedesc o forma de inregistrare(atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse, legalizat in limba roman)-ofertantul va prezenta cel putin o recomandaredin partea beneficiarilor/clientilor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind resursele tehnice si umane(informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune)In cazul in care comisia de evaluare constata ca unul sau mai multi ofertanti au omis sa prezinte cel mult trei documente , aceasta va solicita ofertantilor respectivi completarea documentelor care lipsesc, acordand in acest scop un termen de maxim 72 ore, cu respectarea dispozitiilor art.77 alin 2 din HG nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii. Candidatii romani vor prezenta documente emise de organisme acdreditate care atesdta ca este implementat sistemul de managment al calitatii ( ISO9001 / 2008 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer