Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE RAPARARE SI INTRETINERE A ECHIPAMENTELOR INFORMATECE


Detaliu pentru invitatia numarul 73555
Autoritate contractanta
Centrul de Diagnostic si Tratament al Judetului Arges
Cod de identificare fiscala: 7826400
Adresa: Str. I. C. Bratianu 62, Pitesti
Telefon: 0348807732
Fax: 0348807730
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII DE RAPARARE SI INTRETINERE A ECHIPAMENTELOR INFORMATECE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotica, pentru echipament de telecomunicatii si pentru echipament audiovizual (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: REPARARE SIINTRETINEREA PE BAYA DE ABONAMENTE LUNAR PENTRU TOATE COMPUTERELE, IMPRIMANTELE, FAXURI, RETEUA DE TELEFONIE, RETEAUA INTERNET
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 21.08.2007 11:42
Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2007 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: CENTRUL DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT, STR. I. C. BRATIANU 62, TEL 0348807730/0348807731/0348807732
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratie de eligibilitate, declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181, certificat constator de plata a impozitelor si taxelor generale si locale, Certificat de înregistrare la ORC si certificat constator ORC în termen, documente care arata înregistrarea ca persoana fizica autorizata, bilantul contabil la ultimul termen legal de raportare, Lista principalelor servicii similare în ultimii 3 ani însotita de cel putin 3 recomandari de buna executie din partea beneficiarilor, Declaratia privind personalul responsabil de îndeplinirea contractului: documente de studii, curriculum vitae, informatii despre subcontractanti, dovada platii garantiei de participare înainte de data deschiderii ofertelor.
direct din SEAP prin apasarea butonului documentatie si clarificari, sai prin email: [email protected]
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer