Achizitie publica - SERVICII DE REABILITARE TRANSFORMATOARE
Detaliu pentru invitatia numarul 333469
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333469/10.08.2012
Denumire contract: SERVICII DE REABILITARE TRANSFORMATOARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE SI INCERCARI PENTRU ELECTROTEHNICA- ICMET CRAIOVACod fiscal: RO 3871599, Adresa: STR. CALEA BUCURESTI, NR.144, Craiova, Telefon: 0351404888;0351402422, Fax: 0351404890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul DECEBAL nr.118A, Craiova, Romania, cod postal: 200746, telefon: +40 351404888/+40 351402422, fax: +40 351404890, persoana de contact: Birou Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ICMET CRAIOVA, Bulevardul DECEBAL nr.118A, Craiova, Romania, cod postal 200746: Birou Achizitii Publice sau registratura ICMET
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-dezvoltare in alte stiinte naturale si inginerie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REABILITARE TRANSFORMATOARE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile se achizitioneaza pentru reabilitarea si imbunatatirea izolatiei complexe hartie-ulei a transformatoarelor si incadrarea parametrilor continut de apa in ulei si continut de apa in izolatia solida, in limitele admise de standardului CEI 60422:2005 si de normativul NTI ? TEL ?R-002 - 2007 ? 00 ( sau echivalent).
II.1.6) CPV: 50532200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a transformatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 553, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: - 1 700 lei pentru LOT 1;
- 8 200 lei pentru LOT 2;
- 1 000 lei pentru LOT 3.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice/fizice opteaza pentru constituiriea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO02 BRDE 170S V297 9182 1700, deschis la Banca : BRD-GSG Craiova Est.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se va utiliza modelul dinFormularul nr.12 din CAPITOLUL III ? FORMULARE SI MODELEDovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006? Formular nr.1Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006-Formularnr.2Cerinta minima obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.3Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG. nr.34/2006-Formularnr.14Cerinta minima obligatorie: Certificat privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fatade bugetul local(sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine), din luna anterioaraceleiin care se depun ofertele. Original, sau copie legalizata, sau copie ?conform cu originalul?.Cerinta minima obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativteritorialepe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilorscadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine), din lunaanterioaracelei incare se depun ofertele. Original, sau copie legalizata, sau copie ?conform cuoriginalul?.Note: 1.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/ 2006- Formularului nr.14se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul/tertii sustinator/sustinatori.2)Persoanele cufunctie de decizie in ICMET Craiova: -Director general: Marian Duta-Director stiintific: Dorin Popa-Director productie-marketing: Petre Pistol-Director economic: Constantin Margineanu-Consilier juridic: Felicia Radu-Sef serviciu achizitii publice, investitii, aprovizionare: GheorgheTelibasa-Sef birou achizitii publice, investitii: Marcel Preda-Membrii comisiei de evaluare: Curcanu GeorgeIancu Constantin, Ocoleanu Daniel, Diaconescu Ilie, Telibasa Gheorghe-Membri de rezerva pentru membrii comisiei de evaluare: Ilinca Constantin, Sbora Ilie, Preda Marcel Cerinta minima obligatorie-pentru persoane juridice/fizice romane: Certificatulconstatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copielegalizata sau copie ?conform cu originalul?. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Cerinta minima obligatorie-pentru persoane juridice/fizice romane (numai pentru Lot 1): Documente edificatoare, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, care sa dovedeasca atestarea Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE ) tip E2 pentru executarea de statii electrice si de lucrari la partea electrica a centralelor, valabila pentru anul 2012.Cerinta minima obligatorie- pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele solicitate in aceasta sectiune, in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I.Cerinta nr. 1- Cerinta minima obligatorie- Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari incheiati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I.Cerinta nr. 1- Cerinta minima obligatorieLista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., II.Cerinta nr. 2- Cerinta minima obligatorie- Declaratie privind lista asociatilor si subcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul care face obiectul prezentei proceduri de achizitie., III. Cerinta nr.3- Cerinta minima obligatorieInf ref la studiile, preg prof si calif pers de conducere, precum si ale pers resp pt indeplinirea contractului.Inf solicitate la aceasta cerinta vor contine: - o lista cu personalul de conducere, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum siale persoanelelor responsabile pt indeplinirea contractului de servicii, care va nominaliza, cel putin: -un coord teh al lucrarilor si serv;
- un cadru tehnic autorizat de ANRE pentru, cel putin, gradul II tip B;
- un resp cu securitatea si sanatatea in munca;
- un cadru tehnic cu atributii in prevenirea si stingerea incendiilor; CV-urile pers resp pt indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP accesand site-ul: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 18:26