Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de realizare a documentatiilor topografice si cadastrale pentru imobilele ce apartin domeniului public si privat al Municipiului Braila si intabularea acestora in Cartea Funciara?


Detaliu pentru invitatia numarul 349469
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRAILA
Numar invitatie: 349469/28.06.2013
Denumire contract: ?Servicii de realizare a documentatiilor topografice si cadastrale pentru imobilele ce apartin domeniului public si privat al Municipiului Braila si intabularea acestora in Cartea Funciara?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRAILACod fiscal: 4205670, Adresa: Piata Independentei, nr.1, Braila, Telefon: 0239692394, Fax: 0239692394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Independentei, nr.1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +40 0239692394, fax: +40 0239692394, persoana de contact: Horia Savoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Municipiului Braila, Piata Independentei, nr. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de realizare a documentatiilor topografice si cadastrale pentru imobilele ce apartin domeniului public si privat al Municipiului Braila si intabularea acestora in Cartea Funciara?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de realizare a documentatiilor topo-cadastrale pentru bunurile imobile (cladiri si terenuri) ce apartin domeniului public si privat al municipiului Braila si pentru cele ce fac obiectul legilor fondului funciar. si intabularea acestora in Cartea Funciara, precum si taxa la Oficiu de Cadastru
II.1.6) CPV: 71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 3.000lei, reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data din data publicarii invitatiei de participare.Valabilitate: Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei respective 90 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelorSe poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO10TREZ1515006XXX000216 deschis la Trezoreria Municipiului Braila- instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in conformitate cu art.86 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.- I.M.M.-urile pot prezenta garantie de participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata.Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278?1 din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Valoare: 5% din valoarea contractului fara TVASe poate constitui astfel: potrivit prevederilor art.90 din HGR925/2006-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si se va prezenta in original autoritatii contractante..Garantia trebuie sa fie irevocabila.- retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ?i finala (caz in care, prestatorul are obligatia de a deschide un cont de garantie la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Braila, in care va depune minimum 0, 5% din valoarea contractului fara TVA)conform prevederilor HGR1045/2011- In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Delara?ii privind situa?ia personala a operatorului economic- Prezentare formular Anexa 10- Ofertantul/ asociatul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 180 din OUG 34/2006- Ofertantul/ asociatulnu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 181 OUG 34/2006Incadrarea in situa?iile prevazute la art.180, respectiv 181 din Ordonan?a de Urgen?a a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizi?ie publica.- In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului Anexa 10este obligatorie pentru fiecare asociat.- In cazul persoanelor care sus?ine ofertantul sau asocierea, financiar sau tehnic, prezentarea Formularelor Anexa 10 C si Anexa 10Deste obligatorie pentru fiecare persoana care sus?ine.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obliga?iilor exigibile de plataPersoanele juridice romane- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul.Cele doua certificate privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, se vor prezenta originale sau copii legalizate sau in copie lizibila, semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul".In cazul ofertei comune, prezentarea celor doua certificate este obligatorie pentru fiecare asociat.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau in copie, semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba romana - legalizate si sa nu prezinte datorii restante.Ofertantii care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata in prezenta documentatie, vor fi respinsi din procedura de achizitie, deoarece ofertele prezentate vor fi considerate inacceptabile3.Declaratia privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006Cerin?a obligatorie: Toti participantii la procedura ( Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator) vor completa si vor depune : Formularul Anexa 10 B.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Dr.Ing. Aurel Gabriel Simionescu ? Primar Municipiul BrailaDoinita Ciocan ? Viceprimar Municipiul BrailaDanaila Zaharia Alexandru ? Viceprimar Municipiul BrailaPrundea Elena ? Director Directia PatrimoniuAutoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010Cerinta obligatorie: Se va completa Formularul Anexa 10AIn cazul ofertei comune, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociat. 1.Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, si sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectulprezentei achizitii.NOTA: Inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului/asocierii clasat/a pe primul loc prezentarea pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, pentru partea din contract pe care o va realiza.2.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: daca este cazulSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului. Toti ofertantii straini trebuie sa depuna o declaratie ca, in cazul in care vor fi declarati castigatori, vor face dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, inaintea semnarii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, pentru partea din contract pe care o va realiza.3.Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M. ? uriModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.- Formular Anexa 62 in documentatia de atribuire.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM - urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.4.Informatii suplimentarePentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute ia art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere (Formular Anexa 58), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, vor avea valabilitatea si termenul prevazut.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani. In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra de afaceri a acestuia pentru cei 3 ani de referinta indicati. - Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani financiari incheiati , respectiv 2012, 2011, 2010 insotite de confirmare de depunere la organele competente (se vor prezenta de catre fiecare ofertant/asociat) in copie certificata ?conform cu originalul? de catre ofertantSe va prezenta: -Formular Anexa 11.-Informatii generale despre ofertantPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Se solicita: - Lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre reprezentantul legal al beneficiarului sau de catre imputernicitul acestuia care sa confirme prestarea serviciului(lor). In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, ofertantul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a ofertantului.- Lista va cuprinde minim un serviciu similar cu serviciile solicitate prin caietul de sarcini prestate si duse la bun sfarsit in ultimii trei ani (calculate pentru data limita de depunere a ofertelor)- Anexa 15-declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Informa?ii privind utilajele, echipamentele tehniceUtilaje: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii cfanexei 8 privind conditii minime de autorizare din Ordinul107/2010: - min.1aparat de masurare electrooptic;
-statie totala- receptor GPS;
-telemetru ptr. relevee;
-PC ptr. stocare/prelucrare date;
-imprimanta;
-plotter A0 sau A0+; scanner-autoturism;
- licenta soft prelucrare masuratori;Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul Anexa 13, capacitatea tehnica si/sau profesionala demonstrandu-se prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Anexa 13 - declaratie privind utilaje, instalatii, echipamente, Personalul-Decl.referitoare la efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, insotita de CV-urile personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor care fac obiectul contractului (acestea pot fi angajatiproprii colaboratori sau sa prezinte angajament de participare la executarea contractului)Se solicita, ca cerinta minima, ca operatorul economic sa aiba la dispozitie personal calificat pentru realizarea in bune conditii a contractului de servicii.Se solicita prezentarea autorizatiei eliberata de A.N.C.P.I., categoriaA, B, sau D, pentru personalul implicat in derularea contractului conform Ordinului Directorului ANCPI 107/29.03.2010- ofertantii vor prezenta documente in copie certificata , ,conform cu originalul??care sa dovedeasca relatia contractuala.Pentru persoanele propuse pentruindeplinirea contractului care nu sunt angajati proprii se va prezenta contract de colaboarare / contract de prestari servicii / angajament de participare., Informatii privind subcontractantiiSubcontractanti: Se vor completa informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit decatre subcontractanti, datele de identificare si specializarea acestora.La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta- Anexa 18-Declaratie privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti si specializarea lor, Informatii privind AsociereaAsocierea: - In cazul unei asociatii la care participa mai multi operatori economici, se va semna o declaratie prin care se obliga, ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, acordul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.Anexa 44-acord de asociere, Informatii privind sustinerea acordata de tertiCerinte de calificare (daca este cazul): Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau prefesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, cu respectarea prevederilor art. 111 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In aceasta situatie, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Formular Anexa 19 - Angajament privind sustinerea financiara sau Formular Anexa 20 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, dupa caz), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare / resursele tehnice si profesionale invocate.Totodata, persoana care se angajeaza sa sustina ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente : - Formular Anexa nr. 10 C: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Formular Anexa nr. 10 D: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), c¹) si d) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Formulare Anexele nr. 21 - 22 - Declaratie tert sustinator tehnic si profesional (in cazul sustinerii de catre tert a capacitatii tehnice si/sau profesionale);
- Documentele doveditoare privind experienta similara (atunci cand experienta similara este sustinuta de un tert)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer