Achizitie publica - Servicii de realizare a doua sondaje de opinie privind gradul de informare a publicului general privind Regio ? Programul Operational Regional
Detaliu pentru invitatia numarul 324658
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324658/23.04.2012
Denumire contract: Servicii de realizare a doua sondaje de opinie privind gradul de informare a publicului general privind Regio ? Programul Operational Regional
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si TurismuluiCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372111409, Fax: 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 0372111426, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Lucian Alistar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5, Bucuresti, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare a doua sondaje de opinie privind gradul de informare a publicului general privind Regio ? Programul Operational Regional
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de realizare a doua sondaje de opinie privind gradul de informare a publicului general privind Regio ? Programul Operational Regional
II.1.6) CPV: 79320000-3 - Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 217, 741.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 2177, 42 RON. Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 4300 lei. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organismului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular 01, formularul va fi prezentat de toti asociatii si de tertul sustinator (daca este cazul); 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular 04; 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Completare formular 02. Fiecare asociat va prezenta acest formular. Tertul sustinator (daca este cazul) va prezenta formularul respectiv cu referire doar la punctele a), c) si d); 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular 03; 5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular 04.1, toti asociatii, subcontractantii si tertii sustinatori vor prezenta aceasta declaratie. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Cristian Petrescu ? Ministru;Gheorghe Nastasia ? Secretar General;Mihai Calota ? Director general (Directia Generala Juridica);Alina Dinca ? Director general (Directia Economica si Administrativa);Gabriel Friptu ? Director general (Directia Generala Autoritatea de Management -Programul Operational Regional); Pompilia Idu ? Sef Birou (Biroul Evaluare Program);Bogdan Raileanu ? Director general (Directia Generala Achizitii Publice); 5.Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006 - certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul de stat si bugetele locale. 1. Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de realizare de sondaje). Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.2. Pentru persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.La solicitarea comisiei de evaluare ofertantul, care a prezentat documentul/documentele solicitate in copie conform cu originalul, este obligat sa le prezinte in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale si declarare cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani, care trebuie sa fie de minim: 400.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, Prestarea, in ultimii 3 ani, a unui contract sau a cel mult doua contracte ce au avut ca obiect servicii similare, a caror valoare cumulata safie de cel putin 217.000 Lei., Declaratie privind intentia de a subcontracta si a listei complete a asociatilor si subcontractorilor (daca este cazul). Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este anexata la invitatia de participare pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 11:00