Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de realizare a evaluarii actiunilor de informare si publicitate prevazute in Planul de Comunicare pentru POR 2007-2013 prin studii sociologice


Detaliu pentru invitatia numarul 348821
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Numar invitatie: 348821/19.06.2013
Denumire contract: Servicii de realizare a evaluarii actiunilor de informare si publicitate prevazute in Planul de Comunicare pentru POR 2007-2013 prin studii sociologice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372111485, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 0372111432, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Anca Udristeoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice - sediul din Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare a evaluarii actiunilor de informare si publicitate prevazute in Planul de Comunicare pentru POR 2007-2013 prin studii sociologice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de realizare a evaluarii actiunilor de informare si publicitate prevazute in Planul de Comunicare pentru POR 2007-2013 prin studii sociologice.
II.1.6) CPV: 79320000-3 - Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 225.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. participanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, Autoritatea contractanta, va retine din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006, suma de 4032, 26 lei. Pt. echivalenta eur/ron se va utiliza cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Date pentru const. gar. de part.: Trez. Mun. Buc. RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora limita stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt part.?90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Cuantumul gar. de part. este de 8064, 5 lei. In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul nr. 9. Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea contractului fara TVA, conf. formular nr. 12. Gar, de buna ex. se va const. conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 1 se va completa si in cazul tertului sustinator);b)Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta Formularul 1A cu referire doar la lit. a, c1, d);c)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 1B;d)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Liviu Nicolae Dragnea, ministru, Shhaideh Sevil Secretar de stat; Matache Iulian-Ghiocel Secretar de stat; Banu Marius Constantin, secretar de stat, Niculescu Marian Secretar General; Burduja Claudiu Secretar General Adjunct; Rusnac Melania Director, Directia Buget, Financiar, Contabilitate; Vasile Ionela Sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative; Coman Laura Sef serviciu, Serviciul Achizitii Publice; Friptu Gabriel Laurentiu Director general, Directia Generala Programe Europene; Coporan Iuliana - Camelia Director general adjunct, Directia Generala Programe Europene; Surcel Cornelia Doina Director general adjunct, Directia Generala Programe Europene; Surdeanu Catalin Virgiliu Director, Directia AM POR; Idu Pompilia sef birou, Biroul evaluare program; Caprian Laurentiu sef serviciu, Serviciul contractare axe prioritare; Tigau Bogdan sef serviciu, Serviciul asistenta tehnica ?i relatia cu organismele intermediare; Radu Luiza Nicoleta sef serviciu, Serviciul planificare; Hertzog Iulia Stela Director, Directia AM Programe Cooperare Teritoriala Europeana; Glavan Ioana Cristina sef serviciu, Serviciul AM RO-BG; Cristea Oana Veronica sef serviciu, Serviciul AM RO-SE; Popescu Daniela Antoaneta sef serviciu, Serviciul AM RO-UA-MD; Dobrota Carmen Elena Director, Directia pentru dezvoltarea capacitatii administrative; Vladoi Janina Mirela sef birou, Biroul verificare la fata locului; Baly Roxana Elena sef serviciu, Serviciul management financiar; Zezeanu Luminita Director, Directia autorizare programe; Voicu Gina Adela sef serviciu, Serviciul autorizare programul operational regional; Lupu Oana Monica sef serviciu, Serviciul verificare achizitii publice si conflict de interese POR; Muresan Irina Oana sef serviciu, Serviciul autorizare programe de cooperare teritoriala europeana; Costea Corina Director, Directia plati ?i contabilitate; Voicu Daniel sef serviciu, Serviciul plati programe; Epure Iuliana sef serviciu, Serviciul contabilitate programe; Chiriacescu Cristina sef serviciu, Serviciul gestionarea sistemului unic de management al informatiilor pentru programul operational; Paraschivescu Nicoleta ?ef birou, Biroul Control Financiar Preventiv Programe; Stoica Roxana sef serviciu, Serviciul Urmarire si Recuperare Creante Nereguli; Tudorache Diana Gabriela Director, Directia control prim nivel; Muceanu Theodora sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli FEDR si IPA; Enache Marieta sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli ENPI; Baicoianu Lucia Ioana Director, Directia monitorizare; Nicolaescu Daniel Valentin sef serviciu, Serviciul monitorizare POR; Calotita Gina Alexandra sef serviciu, Serviciul monitorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana; Vasiliu Marius Mihai sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? POR; Radutiu Mihai sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli - Programe Cooperare Teritoriala Europeana si Programe PHARE; Armatelu Bogdan sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? PODCA; Racovita Jalova Voinea Maria Magdalena sef serviciu, Unitatea autoritati nationale pentru programe europene; Ghergut Mihaela Tamara sef serviciu, Unitatea gestionare nereguli fonduri europene.Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca e cazul;e) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca nu are datorii scadente; Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca nu are datorii scadente.Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;f) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a. Bilantul contabil/ extras de bilant/ raport de audit/ raport al cenzorilor etc pe ultimii 3 ani.b. Cifra de afaceri. Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 800.000 RONPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de realizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima: prezentarea a maxim 3 contracte/documente/procese-verbale de receptie prin care sa se confirme prestarea de servicii similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 400.000 RONPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer