Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de realizare a materialelor publicitare si de informare pentru proiectul strazi


Detaliu pentru invitatia numarul 319090
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL BARLAD
Cod de identificare fiscala: 4539912
Adresa: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Barlad
Telefon: 0235411760
Fax: 0235416867
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de realizare a materialelor publicitare si de informare pentru proiectul strazi
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestatorul va realiza si amplasa/difuza materialele publicitare si de informare ( panouri, materiale video si tiparite) pentru proiectul?Strazi: Deal II, Tuguiata II, Bariera Puiesti, Complex Scolar, Trestiana, Extindere Cartier Complex Scolar?, conform cerintelor caietului de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.12.2011 09:29
Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2012 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MUNICIPIULUI BARLAD, STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, loc. BARLAD, JUD. VASLUI, cod postal 731182, registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.01.2012 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI BARLAD, STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, loc. BARLAD, JUD. VASLUI
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 245, 901 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Sa isi defineasca calitatea de participant (declaratie participant si IMM ); 2.Sa respecte regulile de concurenta (certificat participare cu oferta independenta); 3.Sa nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 69.1, 180, 181 din OUG 34/2006(declaratii);4.Safie inregistrate conform prevederilor legale (certificat ORC /doc echivalente);5.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani de cel putin250.000 LEI (informatii, bilanturi contabile); 6.Sa fi realizat in ultimii 3 ani panouri publicitare, un film de prezentare/publicitate cu durata de cel putin30 minute si materiale tiparite pentruinformarepentru cel putinun proiect (declaratie servicii prestate , informatii experienta similara, copie contracte, documente ce demonstreaza ducerea la bun sfarsit a serviciilor, recomandari); 7.Prezentare subcontractanti(declaratie parti subcontractate, declaratie calitate participant si declaratie neicadrare in prev art 69.1 OUG 34/2006 ale subcontractantilor).
Din SEAP, atasata prezentei.Valoarea garantiei de participare ? 4.900 lei, cu valabilitate 120 zile de la data limita de depunere a ofertei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer