Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de realizare a modulelor de film aferente proiectului ?Constanta, primul pas in lunga ta calatorie ? promovarea zonei turistice Constanta ? Mamaia?


Detaliu pentru invitatia numarul 321290
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CONSTANTA
Numar invitatie: 321290/06.03.2012
Denumire contract: Servicii de realizare a modulelor de film aferente proiectului ?Constanta, primul pas in lunga ta calatorie ? promovarea zonei turistice Constanta ? Mamaia?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241488157, fax: +40 241488195, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Tomis nr.51
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare a modulelor de film aferente proiectului ?Constanta, primul pas in lunga ta calatorie ? promovarea zonei turistice Constanta ? Mamaia?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie incheierea unui contract de servicii de realizare a 8 module de film (documentare audio-video) pe parcursul a doua sezoane estivale, pe 3 teme turistice.
II.1.6) CPV: 92111250-9 - Productie de filme de informare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 268, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantieipentru participare :5 372 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 zile de la termenul de primire al ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare ?in conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: prin virament bancar in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participareDovada constituirii garantiei de participare se depune in original si va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in urma unei solicitari scrise cu precizarea sumei de restituit, a contului bancar, precum si a denumirii procedurii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%din pretul contractului, fara TVA .Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Prestatorul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct aflat la dispozitia achizitorului, in care se va varsa garantia de buna executie a contractului. Suma initiala care se depune de prestator in contul astfel deschis este de minimum 0, 5% din pretulcontractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze contul de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Garantia se va vira in contul deschis de prestator la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50%a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta: Completarea si prezentarea in original a formularului din sectiunea Modele de formulare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, valabil pe perioada nedeterminata ;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006: Declaratia se va completa si prezenta?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Modele de formulare, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia.In cazul in care exista asociati/ subcontractanti/ terti sustinatorifiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Completarea si prezentarea in original aformularului A ? Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea Modele de formulare.In cazul in care exista asociati /terti sustinatorifiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Completare si prezentare in original aformularului B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din sectiunea Modele de formulare .In cazul in care exista asociati fiecare membru al asocierii are obligatia de a completa si prezenta in original formularul B.Formularul B1 din sectiunea Modele de fomulareva fi completat si prezentat in original de tertul sustinator (daca este cazul).Declaratia va fi insotita de: 1.Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat ;2.Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local.Nota: Certificatele se vor prezenta in origina/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din certificatele de atestare fiscala sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Persoane juridice / fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului: Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pa langa tribunalul teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic care sa includa si serviciile care fac obiectul prezentei achizitii.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cetificatul emis de ONRC.Nota: Certificatul constatator se depune in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu precizarea faptului ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Persoane juridice / fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica: Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata ? in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii cuprinse inFormularul C2 se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul privat beneficiar (scrisori de recomandare din partea beneficiarului, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni sau informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale)., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului insotite deCV-urile personalului de conducere si personalului responsabil pentru indeplinirea contractului inclusiv documente care sa demonstrezecalificarea personalului pentru pozitia propusa in cadrul echipei responsabile pentru indeplinirea contractului., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezeIn cazul in care operatorul economic doreste sa subcontracteze o parte/partidin contract acesta are obligatia de a prezenta o declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentului din total lucrare, datele de recunoastere ale acestuia/acestora precum si specializarea acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia a fost atasata invitatie de participare, si se poate descarca gratuit de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer