Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de realizare a proiectului tehnic pentru proiectul ?Reabilitare si modernizare imobil ? conservare Monument Paleocrestin Niculitel ? judetul Tulcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 339695
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL TULCEA
Numar invitatie: 339695/20.11.2012
Denumire contract: servicii de realizare a proiectului tehnic pentru proiectul ?Reabilitare si modernizare imobil ? conservare Monument Paleocrestin Niculitel ? judetul Tulcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TULCEACod fiscal: 4321607, Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea, Telefon: 0240-511960, Fax: 0240-513071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pacii 20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 240502235, fax: +40 240516538, persoana de contact: Cubanita Ilona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Tulcea, camera 405, strada Pacii nr. 20, Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de realizare a proiectului tehnic pentru proiectul ?Reabilitare si modernizare imobil ? conservare Monument Paleocrestin Niculitel ? judetul Tulcea?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de realizare a proiectului tehnic pentru proiectul ?Reabilitare si modernizare imobil ? conservare Monument Paleocrestin Niculitel ? judetul Tulcea?
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 202, 450.24 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P este de 4.049 lei.Perioada de valabilit a G.P va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitat a ofertei, respectiv 90 de zile. G.P se constituie conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. G.P se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume in numerar.Contul Consiliului Judetean Tulcea este RO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trezoreria municipiulu Tulcea. In cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care CNSC respinge contestatia, A.C.va retine contestatorului din G.P suma de 2.024.5 lei.
Garantie de buna executie
GBE este de 10% din valoarea contractului, in lei, fara TVA. GBE se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 3, se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr. 2, se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze la art. 181, literele a), c^1) si d) din OUG 34/2006, conform art. 186, alin 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general, ) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul nr. 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 4, se va completa obligatoriu si de fiecare subcontractant si tert sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Teodorescu Horia - presedintele Consiliului Judetean TulceaStrat Vasile - vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaSiscu George - vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaConstantin Cabuz ? secretar al judetului TulceaMihai Nicu ? director executiv al Directiei Lucrari PubliceSirma Caraman ? director executiv al Directiei Economice, Buget-FinanteZaharia Fatu ? director executiv al Directiei Contencios Juridic si Administratie LocalaMioara Galateanu ? director executiv adjunct al Directiei de Urbanism si Amenajarea TeritoriuluiMihaela Lungu ? sef serviciu - Serviciul Managementul ProiectelorConstantin Parciog ? sef serviciu ? Serviciul Resurse Umane, Asigurarea Calitatii, Sanatatea si Securitatea MunciiMihai Marius Cristi ? sef serviciu ? Serviciul Contencios Juridic, Administratie Publica si Relatii PubliceComsa Luminita ? sef serviciu ? Serviciul Buget, Finante, ContabilitateConsilieri judeteni: Badea PetreBalan Lucian DanielBejan Corneliu SilviuBoiangiu Cosmin-CalinCazacu CristinelCaprita Doru MarianChichi NicolaeCorbeanu Bogdan GeorgeDiacencu Romeo CosminDragomir Brindusa DanielaGavrus StelianGudu MichaelMalenda IonelMarinescu LilianaFurdui LucianMergeani DumitruMoscu DoruMotoc OctavianNane AurelOprea AuroraPopovici NicolaeRadu AnisoaraStan IonelStoian MirceaTarhon VictorZibileanu StefanaMarilena BojianDache Dumitru Prezentare certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 400000 lei. Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani-ofertantii vor prezenta documentele relevante disponibile pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte de calificare. Conversia din/in euro se va face la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. Se va completa Formularul nr. 5 ? Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care au avut ca obiect prestarea de servicii de proiectare similare cu cele care fac obiectul acestei proceduri de achizitie, care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita copii ale contractului sau partilor relevante din contract, recomandarii din partea beneficiarului si aprocesuluiverbal de receptie/document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale pentru cel putin un contract prin care sa se confirme prestarea de servicii de proiectare similare, in valoare de cel putin 200.000 lei, fara TVA., CONTINUARE CERINTA NR. 1Documentele solicitate mai sus trebuie sa contina date referitoare la: denumirea beneficiarului contractului, obiectul contractului si tipul serviciilor/activitatilor prestate, perioada de derulare a contractului, valoarea contractului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii acestuia. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii.Conversia din euro se va face la cursul mediu leu/euro comunicat deBancaNationalaaRomanieipentrulunaincheierii contractului/contractelor respectiv/respective., Declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului -Formularele nr. 6 si 8, CONTINUARE CERINTA NR. 2: Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale tuturor specialistilor cu sarcini cheie in derularea contractului. CV-urile vor avea numele in clar si semnatura in original a persoanei respective si vor avea mentiunea ?Declar pe proprie raspundere, cunoscand prevederile Codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii.? Se vor prezenta copii dupa atestate, legitimatii, CV-uri.Pentru fiecare persoana propusa se vor prezenta copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale si atestatelor solicitate si mentionate in CV. Ofertantii trebuie sa prezinte informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile cu prestarea serviciilor de proiectare., Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii prezentarea pentru fiecare specialist propus o declaratie de disponibilitate pentru participarea in cadrul acestui contract, pe toata durata derularii acestuia., Ofertantii trebuie sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului), dupa cum urmeaza: 1 sef proiect complex ? expert atestat MCPN; 1 sef proiect ? specialist arhitect, atestat MCPN; 1 arhitect expert atestat MCPN, componente artistice-restaurare piatra; 1 inginer constructii civile si industriale, expert atestat MCPN si MLPAT-inginerie consolidare; 1 inginer constructii civile, industriale si agricole; 1 inginer instalatii atestat MCPN; 1 istoric expert atestat MCPN; 1 inginer constructii cai ferate, drumuri si poduri; 1 specialist restaurator, atestat MCPN ? specialitatile conservare/restaurare piatra si metal. Cerintele privind atestarea specialistilor mentionati mai sus sunt reglementate de Legea nr. 422/2001, republicata, si Ordinul MCPN nr. 2495/2010. Ofertantii vor face dovada certificarii in sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent., Ofertantii vor face dovada certificarii in sistemul de management al mediului ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP, atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer