Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de realizare a site-ului web de informare aferent proiectului ?Supporting the sustainable development of Bihor - Hajdu-Bihar Euroregion by establishing the public service ?e-regionaldevelopment.com?.


Detaliu pentru invitatia numarul 335838
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 335838/20.09.2012
Denumire contract: Servicii de realizare a site-ului web de informare aferent proiectului ?Supporting the sustainable development of Bihor - Hajdu-Bihar Euroregion by establishing the public service ?e-regionaldevelopment.com?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: Ciarnau Claudia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Str. Piata Unirii nr. 1, sala mica a Primariei municipiului Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare a site-ului web de informare aferent proiectului ?Supporting the sustainable development of Bihor - Hajdu-Bihar Euroregion by establishing the public service ?e-regionaldevelopment.com?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de realizare a site-ului web de informare aferent proiectului ?Supporting the sustainable development of Bihor - Hajdu-Bihar Euroregion by establishing the public service ?e-regionaldevelopment.com?.
II.1.6) CPV: 72415000-2 - Servicii de gazduire pentru operarea de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 412, 794.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :8.000 lei.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.b) ordin de plata, in contulRO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, Titular de cont Municipiul Oradeac)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantii;
- Perioada de valabilitate a garantiei- 60 zile de la data limita a depunerii ofertelor.In cazul respingerii unor contestatii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 lit a din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1.scrisoare de garantie bancara2.instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii3.retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (Ordin 314/2010 ANRMAP)?Declaratie privind calitatea de participant la procedura - prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conformFormularului din documentatia de atribuire;?Declaratie privind eligibilitatea (conform formularului din documentatia de atribuire), prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;?Declaratie privind incadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006;?Declaratie privind incadrarea in prevederile art 69?1 din OUG 34/2006;Mentiune: persoanele cu functie de decizie in aprobarea bugetului local pe anul 2012 : Consilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel , iar persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: Primar: Ilie Bolojan;Viceprimari: Mircea Malan, Ovidiu Muresan; Director Directia Economica- Eduard Florea, Director Directia Juridica ? Eugenia Borbei, Director Directia Management Proiecte cu Finantare Internationala - Marius Mos, Consilier: Delcea Cristian, Sef Birou Achizitii Publice ? Marge Adina, Consilier Achizitii Publice - Ciarnau Claudia. ?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor, si sa rezulte: ?ca obiectul principal de activitate al ofertantului autorizeaza prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei publice?ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.Forma de prezentare- certificatul se va prezenta in xerocopie continand mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de stabilirea ofertantului castigator, acesta va prezenta documentul amintit in original sau copie legalizata.In cazul persoanelor juridice straine: -se solicita ca cerinta obligatorie, prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii generale conform formularului atasatdocumentatiei de atribuire
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care sa ateste realizarea unor contracte avand ca si obiect servicii similare cu cele care fac obiectul achizitiei. Cerinta obligatorie: contractele prezentate ca si experienta similara vor avea o valoare cumulata fara TVA cel putin egala cu 400.000 lei.Pentru fiecare an in parte sau se va face mentiunea ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, astfel: Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2009 - 1 euro=4, 2282ron; 31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron; 31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron., Se vor prezenta: - documente relevante care certifica buna executie (contracte/ procese verbale de receptie, /recomandari) care sa contina informatii cu privire la valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii serviciilor., ?Declaratie cuprinzand personalul de specialitate, prin care sa faca dovada ca detine personal pentru prestarea serviciilor contractate.Se va atasa declaratiei orice documente ce atesta raporturile juridice dintre personal si ofertant. Certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent.Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Ungaria 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer