Achizitie publica - Servicii de realizare a unui proiect de ansamblu pentru modernizarea infrastructurii de comunicatie amenajarea centrului de date in conformitate cu standardul TIA942-1 si implementarea de masuri de reducere a riscurilor de securitate
Detaliu pentru invitatia numarul 324107
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324107/12.04.2012
Denumire contract: Servicii de realizare a unui proiect de ansamblu pentru modernizarea infrastructurii de comunicatie amenajarea centrului de date in conformitate cu standardul TIA942-1 si implementarea de masuri de reducere a riscurilor de securitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 (021) 203 82 81, Fax: +4 (021) 203 13 15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010494, telefon: +40 212038269, fax: +40 212031315, persoana de contact: Departamentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare a unui proiect de ansamblu pentru modernizarea infrastructurii de comunicatie amenajarea centrului de date in conformitate cu standardul TIA942-1 si implementarea de masuri de reducere a riscurilor de securitate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciide realizare a unui proiect de ansamblu pentru modernizarea infrastructurii de comunicatie din cadrul cladirilor SNN SA Sediul Central si ale sucursalei saleFabrica de Combustibil Nuclear Pitesti (FCN Pitesti), amenajarea centrului de date in conformitate cu standardul TIA942-1 si implementarea de masuri de reducere a riscurilor de securitate
II.1.6) CPV: 79930000-2 - Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 152 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip. este de 1300 Lei, sa fie irevocabila si cu valab. de 90 zile de la data limita de dep. a ofert. mention. in inv. de particip.Gar. de participare se poate constitui prin: 1. Scris. de garantie bancara in favoarea autorit. contractante cu o valabil. egala cel putin cu valabilit. ofertei. Formular III.1.1.a). se va prezenta in original. 2. OP in contul autorit. contractante, RO94 RNCB 0072 0497 1852 0001, deschis la BCR sect.1, vizat de banca ofertantului. Se va prezenta in copie. 3. Orice alt instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara ori de o societ. de asigurari - prezentat in original - si cu o valab. egala cel putin cu valab. ofertei. Instrum. de gar. trebuie sa prev. daca plata gar. se va executa: a) conditionat, respect. dupa constatarea culpei pers. garantate, in conf. cu contr. garantat; sau b) neconditionat, respect. la prima cerere a benef., pe baza declarat.acestuia cu priv. la culpa pers. garantate. Doc. care dovedeste constit. gar. de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.Ofertantii ce se incadr. in cat. IMM cf. OG 27/2006 si Legii 346/2004., au dr.de a constit. gar. in cuantum redus cu 50%. Ptr. a beneficia de ac. drept trebuie sa incl. in oferta Formularul III.1.1.1.Autorit. contract are dr de a retine gar. de particip. in conf. cu art. 87 din HG 925/2006.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC si aceastaeste respinsa ca nefondata de CNSC, atunci autorit. Contract. va retine contestatorului, din gar. depusa, suma stab. in art 278¹din OUG nr 34 / 2006 respectiv 661, 52 lei. In cazul in care gar. de particip. nu este prezentata la data deschiderii ofertelor, precum si in cazul in care nu este constit. conf. cond. de mai sus, respect oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere. Autorit. Contract. va restitui, fiecarui ofert. Particip. la proced, gar. de particip. la proced, in conf. cu art. 88 din HG 925 / 2006
Garantie de buna executie
1) Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.2) Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara Formularul III.1.1.b) (in original) sau prin alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1a) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 : Se completeaza Formularul III.2.1.a.1Cerinta 2b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006: Se va completa Formularul III.2.1.a.2 si se vor anexa: a) pentru persoane juridice/fizice romane¦ Certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;¦ Certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.b) pentru persoane juridice / fizice straine¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizataCerinta 3c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: Se completeaza Formularul III.2.1.a.3Cerinta 4d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG34/2006: Declaratie pe propria raspundere , dupa caz, aOfertantului /a Ofertantuluiasociat / a Subcontractantului ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 691 din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarii procedurii de atribuirein cadrul autoritatii contractante.Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Dumitru Dina ? Director DDS (pentru Director General)Elena Negulici ? Director Economic+Comisia de evaluare: Marius Marcuta, Ancuta Chitoiu, Carmen Marza, Adrian Codescu, Cornel Bumb, Dumitru Petrovici, Ion MilitaruOfertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantulcare se afla intr-una de situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG34/2006 este exclus din procedura de atribuire.Se va completa Formularul III.2.1.a.4 1.Pentru Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului2.Pentru Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: Pentru a fi luat in considerare certificatul/documentul: - va contine informatii despre inregistrarea si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului;
-se va prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data deschiderii ofertei.-va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil, Declaratia pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani Cerinta minima: se accepta ofertantii care prezinta cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului care nu trebuie sa fie mai mica de 120000 lei, Angajamentul privind sustinerea financiara (daca este cazul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani., Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, inclusiv partea / partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia, Lista personalului propus, Autorizatii emise de organisme abilitate privind acreditarea ofertantului pentru prestarea serviciilorPrestatorul va dovedi ca are implementat standardul de management al securitatii informatiei, Sustinerea tehnica Standard de management al calitatiiPrestatorul va dovedi ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de prestare
30
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP -Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: https: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 13:58