Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de realizare carte cu specific de turism, materiale de promovare, album foto in cadrul proiectului"Padurea Mogos-Matele- aurul verde al Scinteiestiului"


Detaliu pentru invitatia numarul 340126
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SCINTEIESTI (CONSILIUL LOCAL SCINTEIESTI GALATI)
Numar invitatie: 340126/27.11.2012
Denumire contract: Servicii de realizare carte cu specific de turism, materiale de promovare, album foto in cadrul proiectului"Padurea Mogos-Matele- aurul verde al Scinteiestiului"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SCINTEIESTI (CONSILIUL LOCAL SCINTEIESTI GALATI)Cod fiscal: 3127093, Adresa: COMUNA SCINTEIESTI, JUDETUL GALATI, Scanteiesti, Telefon: 00400236/348007, Fax: 00400236/348000
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Scinteiesti, punct de lucru Fintinele, judetul Galati, SCINTEIESTI, Romania, cod postal: 807260, telefon: +40 0236348007, fax: +40 0236348000
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Scinteiesti, punct de lucru Fintinele, judetul Galati, SCINTEIESTI, Romania, cod postal: 807260, telefon: +40 0236348007, fax: +40 0236348000
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare carte cu specific de turism, materiale de promovare, album foto in cadrul proiectului"Padurea Mogos-Matele- aurul verde al Scinteiestiului"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procedura vizeaza achizitia serviciilor de realizare materiale de promovare -produs( vederi, brosuri, pliante) si promovare eveniment( bannere, postere, banner flag, invitatii), carte de turism, album foto.
II.1.6) CPV: 79824000-6 - Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.000 de lei si se constituie conform art.86 al.1 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Da, in procent de 5% din pretul fara TVA al contractului. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.90, al.(1)-(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta 1.Declaratie privind eligibilitateaPrezentare Formular nr.A.1 - Declaratie privind eligibilitatea, declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa depuna formularul.Cerinta 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit. c1), lit.d) din OUG 34/2006Formular nr. A2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit. c1), lit.d) din OUG 34/2006, declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator, daca e cazul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 lit.a), lit. c1), lit.d) din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat-original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" cu stampila si semnatura.Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local -original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul"cu stampila si semnatura.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca s-i indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget traduse in limba romana.Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular A.3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie pe propria raspundere, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului -formular semnat si stampilat;Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormular A.4- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ord.314/2010- formular semnat si stampilat;Cerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormular A.5 ? Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. art. 69^ din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta de catre toti ofertantii, ofertantii asociati cat si de catre subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.- formular semnat si stampilatPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: BUTE GHIORGHE -PRIMARPAUN VALERICA - VICEPRIMARGOLEANU MARIANA - ADMINISTRATOR PUBLICVIZINTEANU ALEXANDRINA- INSPECTOR FINANCIAR-CONTABILBASARABI GIGEL ?SECRETARCONSILIERI LOCALI: BASARAB SANDICA, CIUCUR ELENA, GOGONET VIOREL, MOLDOVEANU DUMITRU, IZVORANU MIHAELA-LENUTA, NEGRAIA MIOARA, BASALIC MARIN , DAMIAN NELU, ILIE IULIAN-CIPRIAN, BASARAB SEVERIN Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-Persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator de la ORC- Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata. .Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, similare celor cerute de autoritatile din Romania.Se vor prezenta documentele solicitate sau echivalente celor solicitate din tara unde sunt inregistrati respectivii ofertanti.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si legalizate, conform legii romane
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind situatia economico-financiara Prezentare informatii generale despre ofertant si informatii referitoare la Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. Se impune ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 320200 lei. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.Informatii la dotarile tehnice: utilaje, instalatii, echipamente de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Lista cu subcontractanti si specializarea acestora, Lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani.Prestarea de servicii in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract similar a carui valoare sa fie de cel putin valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit(conf. art 188, al.2 lit.a din OUG 34/2006)., Informatii privind personalul implicat in derularea contractului de prestari servicii.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesioanala si calificarea personalului de conducere, precum si a ale persoanelor responsabile si implicate in realizarea contractului.Documente care atesta pregatirea personalului de conducere implicat: CV-uri, diplome.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale cadrelor de conducere, a personalului implicat in executarea contractului in ultimii 3 ani.(conf. art 188, al.2, lit. e, OUG 34/2006) Standarde de asigurare a calitatii serviciilor Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer