Achizitie publica - Servicii de realizare (editare si tiparire) a Revistei Astra pe anul 2012 si a cartilor supliment la Revista Astra
Detaliu pentru invitatia numarul 324011
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324011/11.04.2012
Denumire contract: Servicii de realizare (editare si tiparire) a Revistei Astra pe anul 2012si a cartilor supliment la Revista Astra
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBIBLIOTECA JUDETEANA GEORGE BARITIU BRASOVCod fiscal: 4443159, Adresa: B-DUL EROILOR NR. 35, BRASOV, Brasov, Telefon: 0268-419338, 410801, int. 124, Fax: 0268-415079
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare (editare si tiparire) a Revistei Astra pe anul 2012si a cartilor supliment la Revista Astra
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de realizare (editare, tiparire)a revistei Astra si a cartilor supliment: documentare stiintifica, colectare de date, informatii si imagini, redactare articole, editare si corectura materiale, fotografii originale pentru ilustrarea articolelor, tiparire -conform Caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 79970000-4 - Servicii de editare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 208, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, in cuantum de 1% din valoarea estimate a contractului, respectiv 2080 lei, se va constitui prin : - virament bancar in contul RO72TREZ13124670220XXXXX Trezoreria Brasov- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societatede asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Formular nr. 4 ? Scrisoare de garantie bancara- depunerea la casieria autoritatii contractantePerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in SEAP odata cu celelalte documente de calificare.Restituirea garantiei de participare constituita prin depunere si virament bancar se face numai prin OP intr-uncont deschis la TrezorerieNerespectarea obigatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata atrage respingerea ofertei conform prevederilor HG 925/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea suntdefinite prin Legea nr.346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare ( art. 16). In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Formularul F - Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM din sectiunea formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Cerinta obligatorie- prezentarea declaratiei privind eligibilitatea: ofertantul va completa si prezenta Formularul 12A. Vor completa formularul 12A eventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile art. 19 si 20 din Legea 279/2011.Cerinta 2. Cerinta obligatorie- Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG 34/2006 Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12B, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 Vor completa formularul 12Beventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile art. 19 si 20 din Legea 279/2011.Cerinta 3. Cerinta obligatorie- prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12D, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1. din OUG 34/2006. Vor completa formularul 12Deventualii asociati, subcontractori sautertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile art. 13 din Legea 279/2011.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director: Daniel NazareDirector adjunct economic: Ioana SchiopuDirector adjunct de specialitate: Ioana OlaruPersoane care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Sef Serviciu Administrativ si Achizitii Publice: Claudia AndreiConsilier juridic: Maria MihailaCompartiment Colectii Speciale: Ruxandra NazareIncadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art. 180, 181, si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 4.Cerinta obligatorie- Prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta. Ofertantul va completa si prezenta Formularul 32 ? Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010.Cerinta 5. Cerinta obligatorie- Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat general consolidat din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Cerinta 6. Cerinta obligatorie- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primaria locala din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatele trebuie sa ateste ca ofertantul nu se inregistreaza cu datorii cu respectarea art. 9 alin. 1 din Ordinul ANRMAP 509/2011. Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe locale de la Primariile si Administratiile financiare de care tin sau eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Cerinta 1. Cerinta obligatorie- Certificat constatator emis de ONRC (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc I se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie ?conform cu originalul? in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta. Certificatul contatator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Cerinta minima de calificare.Experienta similara: Lista principalelor servicii prestate.Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un document (recomandare/contract) care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de 208000 lei., Cerinta 2. Cerinta minima de calificare: Personalul de specialitate care va fi implicat in indeplinirea contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre acesta. Cerinta minima: un specialist in istorie si/sau istoria artei, care va coordona activitatile de documentare pentru continutul materialelor care formeaza obiectul contractului de servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?propunerea financiara? se acorda astfel: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 40 puncte; pentru alt pret punctajul se acorda conform urmatoarei formule de calcul: Pn = ( V min / Vn)*40, unde: Pn = punctajul ofertantului ?n?, Vn = valoarea de participare a ofertantului ?n?, Vmin = valoarea minima ofertata
Termen de realizare si predare
20
Descriere: Punctajul pentru acest factor: Pentru cel mai scazut din termenele ofertate pentru revista nr.1-2 si cartea supliment 20 puncte; Pentru alte termene formula de calcul Pn1 = (Tmin/Tn)*20, unde: Pn1 = Punctajul ofertantului ?n? pentru realizarea si predarea revistei si a cartii supliment ASTRA nr.1-2, Tmin =Termenul minim ofertat, Tn =Termenul ofertantului ?n?; Pentru cel mai scazut din termenele ofertate pentru revista nr.3-4 si cartea supliment 20 puncte; Pentru alte termene formula de calcul: Pn2 = (Tmin/Tn)*20 unde Pn2= Punctajul ofertantului n pentru realizarea si predarea revistei si a cartii supliment ASTRA nr.3-4, Tmin=Termenul minim ofertat, Tn=Termenul ofertantului ?n? Termenele se prezinta si calculeaza in zile calendaristice incapand de la data incheierii contractului. Punctajul final pentru acest factor de evaluareP = (Pn1 + Pn2 )/ 2, undeP = punctaj final pentru factorul de evaluare ?termenul de realizare si predare al revistei ASTRA si al cartilor supliment?.
propunerea tehnica
40
Descriere: Din care Numarul cartilor supliment propuse peste cel minim solicitat 20 puncte Pentru cel mai mare nr de carti propuse peste cel minim solicitat(Ncmax) 20 puncte; Pentru alt nr de surse bibliografice propuse (Ncn) formula de calcul: Pn=(Ncn/Ncmax)*20, unde Pn=punctajul candidatului n, Ncn=numarul de carti propuse de ofertantul n-2 (nr min solicitat), Ncmax =cel mai mare numar de carti propuse-2; Numarul imaginilor istorice propuse peste cel minim solicitat 20 puncte, Pentru colectia cu cel mai mare numar de imagini istorice peste cel minim solicitat(NImax) 20 puncte, Pentru colectiile cu alt numar de imagini (NIn) formula de calcul Pn=(NIn/NImax)*20, unde Pn=punctajul candidatului n, NIn=colectia de imagini istorice propusa de ofertantul n-100 (nr min solicitat), NImax=colectia cu cel mai mare numar de imagini-100;Punctajul final pentru factorul de evaluare Propunerea tehnica va fi obtinut prin insumarea punctelor obtinute de ofertanti la fiecare din subfactorii de evaluare prezentati
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 14:52