Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de realizare (editare si tiparire) a Revistei Astra pe anul 2013 si a cartii supliment la Revista Astra


Detaliu pentru invitatia numarul 349795
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: BIBLIOTECA JUDETEANA GEORGE BARITIU BRASOV
Numar invitatie: 349795/04.07.2013
Denumire contract: Servicii de realizare (editare si tiparire) a Revistei Astra pe anul 2013 si a cartii supliment la Revista Astra
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBIBLIOTECA JUDETEANA GEORGE BARITIU BRASOVCod fiscal: 4443159, Adresa: B-DUL EROILOR NR. 35, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 268419338/+40 410801/124, Fax: +40 268415079
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare (editare si tiparire) a Revistei Astra pe anul 2013 si a cartii supliment la Revista Astra
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de realizare (editare, tiparire) a revistei Astra si a cartii supliment: documentare stiintifica, colectare de date, informatii si imagini, redactare articole, editare si corectura materiale, fotografii originale pentru ilustrarea articolelor, tiparire - conform Caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 79970000-4 - Servicii de editare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, in cuantum de 1% din valoarea estimate a contractului, respectiv 2000 lei, se va constitui prin : -virament bancar in contul RO94TREZ1315006XXX013912-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Formular nr. 4 ? Scrisoare de garantie bancara-depunerea la casieria autoritatii contractantePerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta pana la data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se va postain SEAP (scanata) odata cu celelalte documente de calificare pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Restituirea garantiei de participare constituita prin depunere si virament bancar se face numai prin OP intr-un cont deschis la Trezorerie.Nerespectarea obigatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata atrage respingerea ofertei conform prevederilor HG 925/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare ( art. 16). In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Formularul F - Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM din sectiunea formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Cerinta obligatorie- prezentarea declaratiei privind eligibilitatea: ofertantul va completa si prezenta Formularul 12A. Vor completa formularul 12A eventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile art. 19 si 20 din Legea 279/2011.Cerinta 2. Cerinta obligatorie- Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG 34/2006 Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12B, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 Vor completa formularul 12B eventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile art. 19 si 20 din Legea 279/2011.Cerinta 3 Cerinta obligatorie- prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12D, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1. din OUG 34/2006. Vor completa formularul 12D eventualii asociati, subcontractori sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala inconformitate cu prevederile art. 13 din Legea 279/2011.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director Daniel NazareDirector adjunct economic Ioana SchiopuPersoane care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Sef Serviciu Administrativ si Achizitii Publice Claudia AndreiConsilier juridic Maria MihailaCompartiment Colectii Speciale Ruxandra NazareIncadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art. 180, 181, si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 4. Cerinta obligatorie- Prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta. Ofertantul va completa si prezenta Formularul 32 ? Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010.Cerinta 5. Cerinta obligatorie- Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat general consolidat din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele ? prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Cerinta 6. Cerinta obligatorie- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primaria locala din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatele trebuie sa ateste ca ofertantul nu se inregistreaza cu datorii cu respectarea art. 9 alin. 1 din Ordinul ANRMAP 509/2011.Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe locale de la Primariile si Administratiile financiare de care tin sau eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara incare ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Cerinta 1. Cerinta obligatorie- Certificat constatator emis de ONRC (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc I se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie ?conform cu originalul? in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.- Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1, Cerinta minima de calificare - Fisa de informatii generale.Cifrade afaceri, Cerinta 2, Cerinta minima de calificare - Copie extras de bilant contabil, la31.12.2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1, Cerinta minima de calificare. Experienta similara. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, (continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clieni privati), din care sa rezulte ca a prestat servicii similare prin cel putin sau la nivelul a cel putin 1 contract max. 2 contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 200 000 RON, insotita de certificate/documente/copii de pe parti relevante ale contractelor/recomandare/proces verbal receptie, emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE ., Cerinta nr. 2. Cerinta minima de calificare. Ofertantul trebuie sa faca dovada personalului propriu de specialitate ce va fi implicat in indeplinirea contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre acesta.Se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime privind personalul de specialitate implicat in prestarea serviciilor care formeaza obiectul contractului: - Un specialist in istorie si/sau istoria artei, care va coordona activitatile de documentare pentru continutul materialelor care formeaza obiectul contractului de servicii ( informatii cu privire lastudii, pregatirea profesionala si calificare, prezentand documente doveditoare - diploma, CV-uri etc), - sa prezinte angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajata o astfel depersoana). Doar daca este declarat castigator ofertantul va incheia contract de munca/colaborare cu expertul propus.Ofertantul este obligat sa dea informatii privind partea din contract pe care are, eventual, intentia sa o subcontractezePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere:
Termen de realizare si predare
10
Descriere:
Propunerea tehnica
30
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2013 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer