Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de realizare (editare, tiparire) - Carte album despre habitatele cheie ale proiectului LIFE08 NAT/RO/000504


Detaliu pentru invitatia numarul 353052
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI BIHOR
Numar invitatie: 353052/26.08.2013
Denumire contract: Servicii de realizare (editare, tiparire)- Carte album despre habitatele cheie ale proiectului LIFE08 NAT/RO/000504
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI BIHORCod fiscal: 4208471, Adresa: B-DUL DACIA NUMARUL 25/A, Oradea, Telefon: +40 259444590, Fax: +40 259406588
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare (editare, tiparire)- Carte album despre habitatele cheie ale proiectului LIFE08 NAT/RO/000504
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de realizare (editare, tiparire)- Carte album despre habitatele cheie ale proiectului LIFE08 NAT/RO/000504 ?Conservarea speciilor de lilieci in Muntii Padurea Craiului, Bihor si Trascau?
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui Garantie de participare in cuantum de1275 lei .Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .- Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei se va depune in SEAP, semnata Electronic, pana la data limita de depunere a ofertelor inscrisa in invitatia/anuntul de participare (atasata documentelor de calificare si propunerii tehnice).-Forma de constituire a garantiei de participare : a) ordin de plata in contul RO86TREZ0765005XXX005973, deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208471;b) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform Formularului 13 din sectiunea Formulare;c) achitarea sumei la casieria autoritatii contractante- Agentia pentru Protectia Mediului Bihor;d) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada solicitata.Nota: Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta moneda decat in lei va fi efectuatalacursul publicat de BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.Dovada garantiei de participare se va depune in SEAP si se va depune la sediul autoritatii contractante in orginal pana la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens, prin completarea Formularului nr. 11, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 1 )2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr. 2 )3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 3)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Daescu Ovidiu Constantin director executiv, Mercea Sanda Daniela-coordonator activitate APM Bihor, Szodoray Parady Farkas-manager proiect, Alungi Diana Sanda-administrator proiect, Suciu Roxana-manager comunicare, Bradea Silvia -asistent financiar, Neagu Daniela-consilier superior, Sim Cornelia-consilier superior, Oancea Corinaconsilier juridic4.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 4)5. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 5)Nota: Aceste formulare trebuie prezentate de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).6.Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat general consolidat din care din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita de depunere a ofertelor.Documente de confirmare : prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.7.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primaria locala din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita de depunere a ofertelor.Documente de confirmare : prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatele trebuie sa ateste ca ofertantul nu se inregistreaza cu datorii cu respectarea art. alin. 1 din Ordinul ANRMAP 509/2011. Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Documentul se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalulObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie ?conform cu originalul? in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economicDocumentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniConditie de calificare: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu 250.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte caa prestat servicii similare prin cel putin sau la nivelul a cel putin 1 contract , max. 2 contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de minim127140 Lei fara TVA.Conditie de calificare : Nivelul valoric impus prestarilor de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/documente copii de pe parti relevante ale contractelor/proces verbal receptie, emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar., Cerinta nr.2Declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant/candidat, in indeplinirea contractuluiConditie de calificare: Operatorul economic va face dovada ca dispune de urmatoarele persoane de specilaitate : a) 1 expert machetare - min. o carte tiparitab) 1 expert grafica/desen - cel putin o ilustratie aflata intr-un document de circulatie publicac) 1 expert fotograf - mostre de lucrari (peisajsi pesteri) publicate in reviste, albume, expozitiiPentru demonstrarea pregatirii profesionale, calificarii, se vor prezenta documente doveditoare -Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupadiplome, CV-uri , etc)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2013 17:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer