Achizitie publica - Servicii de realizare film documentar pentru proiectul ?VALEA SUPERIOARA A ARGESULUI ? COMORI DIN LADA DE ZESTRE?
Detaliu pentru invitatia numarul 321718
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321718/14.03.2012
Denumire contract: Servicii de realizare film documentar pentru proiectul ?VALEA SUPERIOARA A ARGESULUI ? COMORI DIN LADA DE ZESTRE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARAA.D.I. MOLIVISUCod fiscal: 25768935, Adresa: Comuna Arefu, Sat Capataneni/Ungureni, DN7C, Casa de Cultura, etaj 1, birou 4, Capatanenii Ungureni, Telefon: 0248730210, Fax: 0248730211
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Arefu, Sat Capatanenii Ungureni, DN7C, Casa de Cultura, etaj 1, birou 4, Arefu, Romania, cod postal: 117042, telefon: +40 348525898, fax: +40 348525898, persoana de contact: Pavel Birla
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Arefu, Sat Capatanenii Ungureni, DN7C, Casa de Cultura, etaj 1, birou 4, Arefu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (turism)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare film documentar pentru proiectul ?VALEA SUPERIOARA A ARGESULUI ? COMORI DIN LADA DE ZESTRE?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unui film documentar pentru proiectul ?Valea superioara a Argesului ? Comori din lada de zestre? Filmul va cuprinde evenimentele din toti anii proiectului (participarea la targuri de turism, manifestarile din evenimentele turistice itinerante si cele 6 comune implicate in proiect), precum si alte evenimente sau elemente de noutate care pot surveni pe parcurs si merita sa fie montate, despre Valea superioara a Argesului.Activitatile necesare pentru realizarea filmului documentar vor include documentarea stiintifica, selectarea colectiei de fotografii si filme de arhiva ce vor fi utilizate, elaborare scenario, sedintele de filmare, prelucrare, inregistrarea comentariului, montajul dar si multiplicarea acestui material pe suport DVD in 3.000 de exemplare (cate 1.000 buc./an). Filmul va dura aproximativ 1 h, realizandu-se progresiv: in anul 1 se va realiza un film de aprox. 20 min, iar in anii 2 si 3 se vor mai adauga cate 20 min. anual.
II.1.6) CPV: 92111250-9 - Productie de filme de informare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare 11.200 lei.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Mod de probare: 1.Virament bancar catre: BT Curtea de Arges, cont RO89BTRL00301205M18424XX, beneficiar A.D.I Molivisu, cod fiscal 25768935 cu dovada confirmarii 2.Instrument de garantare In conditiile legii de societate bancara/asigurari, in original(Formular 11 sau un alt model care sa contina datele din acest formular).Garantia trebuie irevocabila si constituita conform prevederilor art.86 din HG 925/2006. 3.depunere la casieria A.C: OP/CEC, confirmate de banca emitenta, pana la data deschidere oferte;numerar. Garantia prezentatacel tarziu la deschidere oferte. Nota: A)Garantia emisa de o banca/societate de asigurari din strainatate intr-o formulare echivalenta cu Formular 14 sau alt model care sa contina datele din acesta si se va prezenta insotita de traducere in romana. In acest caz se solicita prezentare document certificare emis de societatea bancara/asigurari din Romania cu care are relatii de corespondent, privind valabilitate semnaturi B)In caz asocieri, garantia poate fi constituita pe numele oricaruia din operatori. A.C va elibera garantia conform prevederi art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Orice oferta neinsotita de garantie va fi respinsa. A.C are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006. Garantia nu poate fi constituita de subcontractanti. Daca este incident art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, A.C va retine contestatorului, din garantia de participare, suma de 1120 lei, conform art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA. Se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Prestatorul are obligatia de a deschide un cont de disponibil, in conditiile art. I alin 3 din HG 1045/2011, la dispozitiA.C, suma initiala pe care executantul o depune fiind cel putin 0, 5% din valoarea contractului. A.C se obliga sa elibereze garantia de participare si sa emita ordinul de incepere a contract numai dupa ce prestatorul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie. A.C are dreptul de a emite pretentii asupragarantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu executa, executa cu intarziere sau necorespunzator obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii pretentii asupra garantiei de buna executie, A.C are obligatia de a notifica prestatorului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Garantia se restituie in 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Prezentare ? formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare2.Ofertantul trebuie sa completeze formularul 12C. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12B4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidatgeneral) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25.01.2012, Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25.01.2012, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, pentru persoanele juridice romane, respectiv traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine. Se accepta declaratie conform HG 834/2009, art. 11Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjament cu creditorii.Certificatele se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). 1. Ofertantul trebuie sa completeze formularul 12E, Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).2. Ofertantul trebuie sa completeze formularul 12F. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante precum si cele responsabile in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Presedinte Pavel Birla, Vicepresedinte Alecu Evlampie, director economic Siiulescu Ion, Secretar Madalina Mircea, Responsabil achizitii Mircea Oprescu
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica: 1.Principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani.2.Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;3.Informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii., Informatii privind respectarea dreptului de proprietate intelectuala: - angajamentul privind cesionarea dreptului de proprietate in favoarea Autoritatii contractante, Informatii privind subcontractantii: 1. Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se afla publicata pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.03.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 16:14