Achizitie publica - ?Servicii de realizare materiale de informare si promovare? pentru proiectul ?AMENAJARE PIATA UNIRI
Detaliu pentru invitatia numarul 283620
MUNICIPIUL BRASOV
Cod de identificare fiscala: 4384206
Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov
Telefon: +40 268 472486
Fax: +40 268 472486
Denumire invitatie: ?Servicii de realizare materiale de informare si promovare? pentru proiectul ?AMENAJAREPIATA UNIRI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: ?Servicii de realizare materiale de informare si promovare? pentru proiectul ?AMENAJAREPIATA UNIRII? ? Cod SMIS 30812
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 16.03.2011 15:11
Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8 cam.1.
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8 cam.123.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 53, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.privind eligibilitatea;;Decl.neîncadr.în situat.prev.la art.181 din OUG34/2006; Certificat privind impozitele si taxele locale.; Certificat de atestare fiscala eliberat de D.G.F ; Certif. de part. la licitatie cu ofer. independenta;Certif. constat. elib. de ORC; Bilant la 30.06.2010;Certif. ISO 9001 sau echivalentul.; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;Decl.privind utilajele necesare realizarii contractului; Lista principalelor servicii efectuate in ultimii 3 ani; Un contr.similar in ultimii 3 ani; Cifra medie de afceri pe ultimii 3 ani minim 100.000 lei.
Gratuit din SEAP.Garantia de participare 1000 lei.Serv. achizitionate pe anul bugetar 2011 nu depaseste pe codul CPV val. de 125000 EURO dar depaseste val. de 15000 EURO- nota just.nr. 17408/11