Achizitie publica - Servicii de realizare materiale publicitare si de prezentare, pentru proiectul ?Drumul Vinului Satmarean?
Detaliu pentru invitatia numarul 332081
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332081/19.07.2012
Denumire contract: Servicii de realizare materiale publicitare si de prezentare, pentru proiectul ?Drumul Vinului Satmarean?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SATU MARECod fiscal: 3897378, Adresa: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Satu Mare, Telefon: +40 261807108, Fax: +40 261710495
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Satu Mare, Romania, cod postal: 440026, telefon: +40 261711004, fax: +40 261710395, persoana de contact: MÜNICH FLORIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice de interes judetean)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare materiale publicitare si de prezentare, pentru proiectul ?Drumul Vinului Satmarean?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de realizare materiale publicitare si de prezentare pentru proiectul ?Drumul vinului satmarean? (servicii de tiparire si livrare, servicii de documentare, servicii de proiectare grafica, materiale publicitare) conform specificatiilor din Caietul de Sarcini.
II.1.6) CPV: 22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 070 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-virament bancar in contul Judetului Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr. RO57TREZ5465006XXX000197, cod fiscal: 3897378, care va purta viza bancii, obligatoriu.-depunere de numerar la casieria Judetului Satu Mare.Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazut la art.278´1 alin.1 lit.a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 1250 lei, in cazul in care ofertantul a formulat contesta?ie in fata CNSC, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie se constituie prin: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, conform Formularului nr.13, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului, la care se adauga o perioada de 45 de zile.-depunere de numerar la casieria Judetului Satu Mare.-Se restituie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei conform art.91 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fara a fi luat in considerare anul in curs sa fie cel putin egala cu 240.000 lei in functie de documentele disponibile ale operatorilor economici ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintelor de calificare, se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri globale obtinute de operatorul economic in anii financiari prezentati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare, in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelorSe solicita completarea anexei Formularului 7 numai cu date referitoare la contracte de natura similara, care va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2. Ofertantul va nominaliza in anexa la Formularul 7: - un contract care sa aiba obiect similar cu cel al prezentei proceduri, cu valoare de minim 125.000 lei fara TVA, sau- maxim 3 contracte a carorvaloare insumata sa fie de minim 125.000 lei fara TVA, care sa aiba ca obiect prestari de servicii similare prezentei proceduri;, continuare: Se va depune in acest sens contractul/contractele sau cel putin partile relevante ale contractului/contractelor (denumirea partilor, denumirea contractului, obiect, valoare, perioada de derulare a contractului, procent indeplinit de executant etc.) insotit/insotite de: recomandarea/recomandarile beneficiarului/beneficiarilor si procesul verbal de receptie a produselor si serviciilor aferente contractului/contractelor depuse.Documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru serviciile presate.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ., 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, 4. Lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului, 5. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot asigura personalul de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului, respectiv 2 experti specializati in realizarea materialelor publicitare/promotionale, cuexperienta in comunicare/promovare/publicitate.Pentru membrii nominalizati in lista cupersonalul responsabil pentru indeplinirea contractului, ofertantul va depune: - Curriculum Vitae din care sa reiasa calificarea si experienta personala, in original, semnat pentru toti expertii implicati in proiect;, NOTA: Ofertantului, clasat pe primul loc, i se va solicita sa prezinte, pentru fiecare din cei 2 (doi) experti implicati in proiect, copii ale: - oricaror documente relevante care sa demonstreze participarea acestora intr-un proiect similar, respectiv experienta profesionala mentionata in Curriculum Vitae., 6. Declaratia privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraOfertantii vor nominaliza in Anexa la Formularul 10, subcontractantii.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie., Alte cerinte: Precizari privind asocierea-in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;
-unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;
-in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata se va face catre liderul asociatiei;, continuare: - documentele solicitate pentru demonstrarea capacitatii economico-financiare, capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare a calitatii si de protectie a mediului se vor depune conform Ordinului nr 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie;, continuare: -ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revine fiecarui asociat in indeplinirea contractului., Alte cerinte: Precizari privind tertul sustinator: - In situatii justificate corespunzator, capacitatea economico-financiara poate fi demonstrata si in conditiileprevederilor art.186 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- In situatii justificate corespunzator capacitatea tehnica si/sau profesionala poate fi demonstrata si in conditiile prevederilor art.190 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- documentele solicitate pentru demonstarea capacita?ii economice-financiare si a capacita?ii tehnice ?i/sau profesionale se vor depune conform Ordinului 509/2011 emis de Pre?edintele ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare ?i selec?ie. 1.) Depunerea Certificatuluiprivind managementul sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent pentru partea din contract pe care o realizeaza, 2.) Depunerea Certificatului careatesta respectarea standardelor cu privire la protectia mediuluiISO 14001 sau echivalent pentru partea din contract pe care o realizeaza, NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele solicitate nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii si protectiei mediului, vor fi indeplinite cumulativ de membrii asocierii.In cazul in care certificarile vor fi indeplinite cumulativ, e necesar ca fiecare membru al asocierii sa fie certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta certificatele / documentele relevante insotite de traduceri in limba romana de catre un traducator autorizat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 11:50