Achizitie publica - Servicii de realizare materiale tiparite in cadrul proiectului ?Manastirea Cetatuia Negru Voda - legenda si traditie?, cod SMIS
Detaliu pentru invitatia numarul 325184
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325184/26.04.2012
Denumire contract: Servicii de realizare materiale tiparite in cadrul proiectului ?Manastirea Cetatuia Negru Voda - legenda si traditie?, cod SMIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cetateni (Primaria comunei Cetateni)Cod fiscal: 4122434, Adresa: Sat Cetateni, str. Negru Voda, nr. 176, Judetul Arges, Cetateni, Telefon: 0248544005, Fax: 0248544090
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Cetateni, str. Negru Voda, nr. 176, Judetul Arges, Cetateni, Romania, cod postal: 117240, telefon: +40 248544005, fax: +40 248544090, persoana de contact: Laurentiu Anton Mercan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local Cetateni, Sat Cetateni, str. Negru Voda, nr. 92, Judetul Arges, Cetateni, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare materiale tiparite in cadrul proiectului ?Manastirea Cetatuia Negru Voda - legenda si traditie?, cod SMIS
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Materiale tiparite: Carte de prezentare a produsului turistic: 3.000 exemplareAlbum foto: 3.000 exemplareVederi: 10.000 exemplarePliante: 10.000 exemplareBrosuri: 10.000 exemplareInvitatii: 1.000 exemplarePostere: 500 exemplareBanere: 10 exemplare
II.1.6) CPV: 79824000-6 - Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 167, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3200 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (3 luni).Garantia de participare se constituie sub forma de: a) scrisoare de garantie, conform Formularului G.1 care se prezinta in original si va fi anexata / atasata la coletul cu oferta;b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul Primariei Cetateni nr. RO09TREZ04724670271XXXXX, deschis la Trezoreria Campulung. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre Primaria Cetateni si procedura de achizitie publica pentru care s-a efectuat operatiunea. Documentul justificativ va fidepus la sediul primariei cu cel putin 3 zile lucratoare inainte de data deschiderii pentru a putea fi verificata tranzactia.c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In acest caz se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor documentul sa fie semnata de asigurat, asigurator si beneficiar (autoritatea contractanta).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea garantiei de participarese reduce la 50% din cuantumul prezentat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constituin conformitatecu prevederile art 90 (1) din H.G. 925/2006 dupa cum urmeaza: De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular A.1 ? Declaratie privind eligibilitatea operatorilor economici ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular semnat si stampilat;Formularul va fi prezentat si de sustinatorul financiar sau tehnic (daca e cazul).Formular A.2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? formular semnat si stampilat;Obs.: Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d).Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre Bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat ? copie certificata de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura;Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local (pentru fiecare punct de lucru) ? copie certificata de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura;Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare a autenticitatii documentelor depuse.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.Formular A.3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului? formular semnat si stampilat;Formular A.4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular semnat si stampilat;Formular A.5 ? Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administra?ie/organ de conducere sau de supervizare si nu are ac?ionari ori asocia?i persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante, conform art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Primariei Cetateni sunt urmatoarele: 1. Toader Ion ? Primarul comunei Cetateni2. Mercan Laurentiu Anton ? Viceprimarul comunei Cetateni3. Ciurezu Sorinel ? Secretarul comunei CetateniPersoanele implicate in derularea achizitiei: 1. Mercan Laurentiu Anton2. Rizoiu Valeriu3. Mercan SilviaFormularul A.5 se va prezenta de catre toti ofertantii, ofertantii asociati si subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului cat si de eventualii sustinatori. Certificat constatator emis de ONRC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului ? original, copie legalizata sau copie certificata de ofertant ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, echivalente celor emise de autoritatile din Romania. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si legalizate, conform legii romane.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care nu a fost prezentat in aceasta forma.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare de 335.000 lei., Bilanturi contabile sau alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani anteriori datei depunerii ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Documente privind prestarea in ultimii 3 ani a unor servicii tipografice si servicii conexe in valoare de minim 167.500 lei, in cadrul unuicontract., Echipamentele de lucru din dotarea ofertantului trebuie sa cuprinda cel putin: * tipografie digitala, * printer indoor, * printer outdoor, * cutter-ploter, * echipament foto profesional., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind personalul de specialitate.Echipa care va realiza contractul trebuie sa fie formata cel putin din: * manager de proiect - responsabil cu coordonarea activitatilor care formeaza obiectul contractului. Profil: studii superioare, experienta profesionala de minim 3 ani in coordonarea activitatilor de editare.* specialist in prelucrarea grafica a imaginilor si machetare, care va realiza activitatile de prelucrare grafica a imaginilor si a tuturor elementelor grafice din continutul materialelor de promovare care formeaza obiectul contractului de achizitie, inclusiv machetarea. Profil: studii superioare, experienta in activitati de prelucrare grafica a imaginilor / machetare., Informatii privind subcontractantii.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii Certificarea standardelor de asigurare a calitatii serviciilor prestate conform ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 09:19