Achizitie publica - Servicii de realizare plan urbanistic general si regulament local de urbanism al comunei Moisei, judetul Maramures
Detaliu pentru invitatia numarul 340603
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340603/06.12.2012
Denumire contract: Servicii de realizare plan urbanistic general si regulament local de urbanism al comunei Moisei, judetul Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MOISEI (CONSILIUL LOCAL MOISEI)Cod fiscal: 3626921, Adresa: STR.PRINCIPALA, NR. 1300, JUD. MARAMURES, Moisei, Telefon: 0262347601, Fax: 0262347979
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA, NR. 1300, JUD. MARAMURES, Moisei, Romania, cod postal: 437195, telefon: +40 262347601, fax: +40 262347979, persoana de contact: TOADER STETCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Moisei cu sediul in loc. Moisei nr. 1300 jud. Maramures.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare plan urbanistic general si regulament local de urbanism al comunei Moisei, judetul Maramures
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare plan urbanistic general si regulament local de urbanism al comunei Moisei, judetul Maramures, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, conform caietului de sarcini-temei de proiectare.
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 245, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 4.500 lei cu valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor . Garantia se va constitui prin oricare din modurile prevazute la art. 86 din HG 925/2006. . In cazul constituirii prin virament bancar, garantia se va depune in contul RO08 TREZ 4415 004X XX000026 deschis la Trezoreria Viseu de Sus. In cazul constiturii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente sa insereze in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 si la art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006 (formular GB). Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33 alin. 3 lit. b) din HG 925/2006 . Ofertele neinsotite de garantia de participare sau care nu respecta cerintele minime mai sus mentionate, vor fi respinse la deschidere .Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute de art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006 este valabila pentru toate modalitatile de constituire a acesteia. Garantia de participare se va restitui conform art. 88 din HG 925/2006.In cazul consituirii garantiei de participare in euro se va avea in vedere cursul de referinta al BNR din data de 16.11.2012, 1 euro = 4, 5313 lei .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 prin retineri succesive sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, de preferabil din Romania, valabila pe perioada prestarii serviciului, cu respectarea prevederilor art. 86 alin. 2-4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCompletare si semnare formular nr. F10 ( formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic). Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art . 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Completare si semnare Formular nr. F11 (formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic). Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul /candidatul nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181, orice document considerat edificator, din acest punt de vedere, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, odeclaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata .Evaluarea cerintei : Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Completare si semnare Formular F11A (in limba romana sau traducere autorizata ).Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica . In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante sunt: - Primar ? STETCU TOADER- Viceprimar ? TOMOIAGA GRIGORE- Secretar ? TOMOIAGA GRIGORE- Contabil ?sef ? COMAN GRIGORE- Membru comisie ? Tomoiaga Sorin Ion- Membru comisie ? Vlonga Maftei- Membru comisie ? Liposchi Nicolae- Consilieri locali : HOJDA TOADER, TOMOIAGA TODOR , TOMOIAGA IOAN , TIMIS IOAN, BERCEA IOACHIM, MATI GHEORGHE , FLUTAR ALEXA , TOMOIAGA SIMION , TOMOIAGA STEFAN, HORJ EMIL , TOMOIAGA GHEORGHE , FLUTAR TOADER, HOJDA GHEORGHE , STETCU GAROFITA .4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire a cerintei: Completare si semnare Formular 9A - conform Ordinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010 (in limba romana sau traducere autorizata ). In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.( formular AA)5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire a cerintei: Se vor prezenta: - Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din cadrul primariei pe a carei raza teritoriala isi are sediul principal/secundar/punctul de lucru ofertantul, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificat constatator eliberat de ONRC (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), din care sa rezulte informatii reale si actuale la data limita dedepunere a ofertelor si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii .In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani sa fie de minim 490.000 lei.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, atunci indeplinirea indicatorului cifrei de afaceri se demonstreaza prin luarea in considerarea resurselor tuturor membrilorgrupului. Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa si in cuantum de 50% din valoarea impusa. Daca operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator si cu respectarea prev. art. 186 din OUG 34/2006.Se vor prezenta extrasele de bilanturi contabile pe ultimii 3 ani inregistrate la organele fiscal.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada serviciilor similare in ultimii 3 ani prin maxim 2 contracte similare a caror valoare cumulata este de minim 245.000 lei (fara tva) conf. art. 14 din Ord. nr.509/28.09.2011 emis Presedintele ANRMAP prin : - copie conforma cu originalul a contractelor- copie procese verbale de receptie a serviciilor- copie recomandari semnate de beneficiari- copie acte administrative privind aprobarea PUG ?ului si a regulamentului local de urbanism conform legii 215/2001., Resurse umane ? personal de specialitateOfertantul va asigura cel putin :1. Un coordonator lucrare cu drept de semnatura in urbanism certificat RUR (registrul urbanistilor din Romania)2. Trei arhitecti3. Un economist4. Un cartograf sau geograf5. Un topometrist autorizat de ANCPI.Ofertantul va depune: declaratia cu personalul responsabil de indeplinirea contractului (formular F6) insotit de diploma de studii, CV-urile personalului nominalizat insotit de declaratia de disponibilitate, diplome de studii, atestari, certificari, autorizatii, contracte de munca/colaborare, extras revisal sau contracte de colaborare sau angajament., Informatii privind subcontractantul/ subcontractantii, - daca este cazul .Ofertantul va prezenta o declaratie conform formularului F23 in original daca o parte din contract o va subcontracta. Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001 :2008 sau echivalent in domeniul serviciilor de urbanism si amenajare a teritoriului . Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001 :2008 sau echivalent, pentru partea din contract pe care o executa.Se va prezenta in copie conforma cu originalul certificatul privind implementarea sistemului de management al calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001 :2008 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor., Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001 :2005 sau echivalent in domeniul serviciilor de urbanism si amenajare a teritoriului . Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001 :2005 sau echivalent, pentru partea din contract pe care o executa.Se va prezenta in copie conforma cu originalulcertificatul privind implementareasistemului de management de mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001 :2005 sau echivalent, valabil la data la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat prezentei pe SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 10:11