Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de realizare produse de publicitate pentru proiectul ?Centru de Excelenta in Medicina Translationala ? CEMT?


Detaliu pentru invitatia numarul 348091
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Numar invitatie: 348091/05.06.2013
Denumire contract: Servicii de realizare produse de publicitate pentru proiectul ?Centru de Excelenta in Medicina Translationala ? CEMT?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL CLINIC FUNDENICod fiscal: RO 4204003, Adresa: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.317.21.94, Fax: 021.318.04.44
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 022322, telefon: +40 213172194, fax: +40 213180444, persoana de contact: Teodor Timariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul Clinic Fundeni-Cladirea B, Sala de consiliu a institutului: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 022322
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare produse de publicitate pentru proiectul ?Centru de Excelenta in Medicina Translationala ? CEMT?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestatorul va realiza in cadrul contactului produse care sa promoveze proiectul, progresul acestuiasi rezultatele implementarii, precum si finantarea prin intermediul FEDR. Prestatorul va asigura pregatirea materialelor si realizarea acestora din punct de vedere creativ/concept grafic, machetare conform cerintelor din caietul de sarcini si cerintelor privind identitatea vizuala pentru Instrumente Structurale 2007-2013, precum si pregatirea pentru tiparire, inscriptionarea si livrarea acestora la sediul proiectului CEMT.
II.1.6) CPV: 22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.000 Lei, respectiv1.000 Lei daca se face dovada de IMM conform art 16, alin 2 din Legea 346/2004, caz in care Ofertantul va completa Formularul 4 (din Volumul III al documentatiei de atribuire).Valabilitate :90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.Garantia de participare se exprima in Lei si va fi constituita? in forma unei scrisori de garantie prezentata in ORIGINAL (se completeaza Formularul 3) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau? prin OP confirmat de banca in original, in contul INSTITUTULUI CLINIC FUNDENI (cod fiscal 4204003)IBAN: RO79TREZ7025005XXX000170 deschis la TREZORERIA SECTOR 2.In cazul constituirii garantiei in forma unei scrisori de garantie in Euro sau alta moneda, echivalenta in Lei se va face la cursul BNR al respectivei valute, valabil cu 3 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Constituirea garantiei de participare prin OP in alta moneda decat Lei, in contul de Trezorerie nu este posibila.Instrumentul de garantare este emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.In masura in care ofertantul depune o contestatie in cadrul procedurii de atribuire, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorrespinge aceasta contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 2781din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului. In cazul ofertantilor care sunt in categoria IMM, garantia de buna executiei se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat ? se va completa Formularul 21. Aceasta se constituie in termen de maxim 15 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti si se restituie prestatorului in cel mult 14 zile de la data achitarii facturii finale, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.Garantia de buna executie se constituie prin una din urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara de buna executie; b) instrument de garantare emis de o societate de asigurari; c) Prin retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii-Se completeaza Formular5 - declaratie privind eligibilitatea, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181/OUG 34/2006: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii-Se completeaza Formular 6 - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, conform art.19 si 20 din L 279/09.12.2011.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii-Se completeaza Formular 7 - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ceorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dr.Orban Carmen - Manager; Dr.Tanase Alina-Daniela - Director Medical; Ec.Grigore Emilia - Dir.Fin.Cont.; As. Med.Mocanu Oana Otilia - Director Ingrijiri; Prof.Dr.Popescu Irinel - Director Proiect CEMT; Dr. Dima Simona Olimpia - Coordonator Cercetare; Ing. Sandu Andreea - Sef Serv. Aprovizionare; Ec.Parvulescu Adrian - Sef Serv.Achizitii Publice; Ec.Stoica Florica - Serv. Achizitii; Ec.Mandrescu Radu - Serv. Achizitii.In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. In cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii-Se completeaza Formular 8 - declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia.Declaratie pe propria raspundere: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii-Se completeaza Formular 9 - Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Se va depune o Declaratie semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial, fara obligatii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inscrise la Sectiunea A, in copie conform cu originalul;
-Certificat de atestare fiscala cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta? fara obligatii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice /fizice straine: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Persoane juridice/fizice romane: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca operatorul economic are inscris in obiectul de activitate si obiectul contractului care se atribuie. In cazulpersoanelor fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Datele inscrise in documentele prezentate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in copie conform cu originalul. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest document.Persoane juridice /fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, trebuie sa dovedeasca ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa fie de cel putin 200.000 Lei, Bilanturi contabile, inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata (sau echivalent pentru persoanele nerezidente), sau orice alte documente doveditoare a cerintelor solicitate aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani servicii similare celor care constituie obiectul achizitiei, in baza a unul sau maxim 3 contracte/proiecte, in valoare/valoare cumulata de minim 103.440 lei (fara TVA);
- certificate sau documente (pv receptie / recomandari) emise sau contrasemnate de beneficiari., Echipa ofertantului va contine cel putin 3 experti pentru prestarea serviciilor solicitate prin caietul de sarcini, experti care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime: 1. Expert comunicare, coordonator campanie informare - publicitate: -Absolvent cu licenta de studii superioare, -Experienta profesionala generala de minim 5 ani, -Experienta profesionala specifica dovedita prin implementarea a cel putin 1 (un) proiect, in cadrul caruia a desfasurat activitati similare.2. Expert dezvoltare website-Absolvent cu licenta de studii superioare-Experienta profesionala generala de minim 3 ani-Experienta specifica dovedita in dezvoltarea a cel putin 1(un) website pentru un proiect similar3. Expert realizare materiale de publicitate-Absolvent cu licenta de studii superioare-Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
-Experienta specifica dovedita in realizarea de materiale similare.Se vor prezenta CVuri si Declaratii de disponibilitate pentru fiecare membru al echipei.Ofertele, care nu cuprind profilele solicitateconform cerintelor minime descrise anterior, vor fi declarate inacceptabile., In cazul asocierii, unul dintre asociati va fi nominalizat lider al asocierii.Acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asocierea/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asocierea/Consortiu pe intreaga durata a contractului, In cazul subcontractarii, vor fi nominalizati toti subcontractantii precizandu-se in procente valoarea din contract pe care urmeaza a o indeplini fiecare. Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001 (sau echivalent) pentru domeniul in care se incadreaza obiectul prezentei achizitii. Certificatul esteemis de un organism independent acreditat, valabil la data limita stabilita pentrudepunerea ofertei. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2013 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer