Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de realizare si difuzare materiale de promovare aferente campaniei de informare si promovare a efectelor benefice ale consumului de peste proaspat


Detaliu pentru invitatia numarul 338876
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL BACAU
Numar invitatie: 338876/05.11.2012
Denumire contract: Servicii de realizare si difuzare materiale de promovare aferente campaniei de informare si promovare a efectelor benefice ale consumului de peste proaspat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BACAUCod fiscal: 4455510, Adresa: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Telefon: 0234-537200, Fax: 0234-535012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 0234537200, fax: +40 0234535012, persoana de contact: Mariana Mitruti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, Calea Marasesti, nr.2, Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare si difuzare materiale de promovare aferente campaniei de informare si promovare a efectelor benefice ale consumului de peste proaspat
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de publicitate si promovare pe perioada derularii proiectului: Servicii de realizare si difuzare materiale de promovare aferente campaniei de informare si promovare a efectelor benefice ale consumului de peste proaspat din cadrul proiectului ?Promovarea produselor piscicole si de acvacultura?, finantat prin Programul Operational pentru Pescuit, masura 3.4 ?Dezvoltarea de noi piete si campanii de promovare?
II.1.6) CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 555, 706.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Garantia de participare - 11.000 lei si trebuie sa fie valabila 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , este de 4.335, 70lei.b)Modalitati de constituire acceptate: - Virament bancar in contul autoritatii contractante (cod fiscal 4455510) RO51TREZ0615006XXX000208, Trezoreria Bacau.- Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari si o valabilitate de minim 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Se va prezenta in original. A se vedea modelul de Formular nr. 14.In cazul asocierilor, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 vor atasa Formularul 19 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca sunt IMM.Data de referinta la care se face echivalenta leu/euro este data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui in termen de 14 zile de la semnarea contractului, conform art. 90 din HG nr.925/2006, prin urmatoarele moduri: (i)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau(ii)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul va avea obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului, iar suma initiala depusa de catre contractant in contul astfel deschis va fi de cel putin 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Conf. art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru [...] garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr.1 ? Declaratie privind eligibilitatea completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr.2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Pentru tertul sustinator se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 lit.a), c1) si d).Formularul nr.3 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dragos Benea ? presedinteNastase Claudiu ? vicepresedinteBraneanu Dumitru ? vicepresedintePopoutanu Dorina ? Administrator publicZara Elena Catalina ? Secretarul JudetuluiDogaru Elena ? Director executivFantaza Ciprian - Director executivCornici Gabriela ? Manager de proiectMitruti Mariana ? Sef Serviciu Achizitii PubliceConsilieri judeteni- a se vedea Anexa la Formularul nr.3Certificat de atestare fiscalacare sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat roman, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul de stat din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul mentionat mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de catre fiecare asociat.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative) pentru sediul social si punctul/punctele de lucru din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul local din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul mentionat mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de catre fiecare asociat.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr. 5- Declaratie ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? completat. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat si prezentat de catre fiecare membru al asocierii. Pentru persoanele juridice/fizice romane: Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.1.Certificat constatator, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduriMod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleCifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei sau echivalentul sumei Euro la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte., Capacitatea economica si financiara a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertanti si persoana respectiva. In acest caz persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si art.181 lit.a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani care va contine valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul in care s-a indeplinit contractul, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, cu evidentierea experientei in realizarea de servicii pentru realizarea si difuzarea de materiale de promovare a campaniei efectelor benefice ale consumului de peste proaspat, inclusive realizarea portalului web, Informatii privind experienta similara, respectiv prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani.Confirmarea ?serviciilor duse la bun sfarsit? se realizeaza prin prezentarea a cel putin unui contract/ certificat / parti relevante din contract/ document emis sau contra-semnat de catre o autoritate contractanta/ beneficiari clienti privati din care sa rezulte prestarea de servicii similare obiectului procedurii in curs a carui valoare sa fie de minim 555.000 lei fara TVA.Nota: Prin ?servicii duse la bun sfarsit? se inteleg : -servicii receptionate partial; -servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie)., Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, Ofertantul va pune la dispozitia autoritatii contractante: -cel putin un coordonator activitate/expert marketing, cu studii superioare, cu experienta profesionala dovedita prin participarea la minim 1 contract similar pe aceeasi pozitie; Diploma de Manager de proiect, recunoscuta CNFPA Cod COR 242101 sau echivalent.- cel putin un expert design /grafica custudii superioare in specializarea design /grafica cu experienta profesionala dovedita prin participarea la minim 1 contract similar pe aceeasi pozitie;
- cel putin un specialist PR cu studii superioare in domeniu si experienta profesionala in PR institutional dovedita prin participarea la minim 1 contract similar pe aceeasi pozitie;
- cel putin un specialist IT cu studii superioare in domeniu si experienta profesionala dovedita prin participarea la minim 1 contract similar pe aceeasi pozitie, Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta Acord de subcontractare din care sa rezulte informatii privind partile din contract indeplinite de subcontractati, daca este cazul. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Informatii privind asocierea.Acordul de asociere trebuie sa contina cel putin: -Lista tuturor asociatilor;
-Nominalizarea liderului de asociatie;
-Clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului- Partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul acesta ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, angajament ce trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180, art.181 lit.a), c1) si d) si art.69^1 din OUG nr. 34/2006. Ofertantul trebuie sa detina certificatISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), in domeniul prezentei proceduri.Nu se accepta certificat in curs de atestare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pretul ofertei 60 puncte Punctajul pentru factorul de evaluare " PRETUL OFERTEI" se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 60 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se calculeaza dupa algoritmul: Pfinanciar (n) = (pret minim / Pn) x 60. Unde: Pn = pretul ofertei curente Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru prestarea serviciilor solicitate prin caietul de sarcini, exclusiv TVA.
Perioada de livrare a materialelor de promovare tiparite
40
Descriere: Componenta tehnica ; Perioada de livrare a materialelor de promovare tiparite 40 puncte (Activitatea 1) Cele 40 puncte vor fi acordate astfel: a) Pentru termenul de livrare in format fizic, cel mai scurt, se va acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 40 puncte; b) Pentru un termen de livrare mai mare decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda P2(n)=(termen de livrare minim/termen de livrare oferta (n)) x 40. Perioada de livrare a materialelor de promovare tiparite va fi exprimata in zile. Un termen mai mare de 30 de zile atrage declararea ofertei ca fiind neconforma, iar un termen mai mic de 2 zile nu va fi punctat suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Pescuit
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer