Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de realizare si distribuire a materialelor promotionale pentru promovarea proiectului ?Crearea brandului regional ?Calata ? Kalotaszeg? Promovarea si dezvoltarea programului ?O vacanta plina cu tradittie si folclor in tinutul mestesugarilor?


Detaliu pentru invitatia numarul 356585
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitare Riszeg
Numar invitatie: 356585/19.12.2013
Denumire contract: Servicii de realizare si distribuire a materialelor promotionale pentru promovarea proiectului ?Crearea brandului regional ?Calata ? Kalotaszeg? Promovarea si dezvoltarea programului ?O vacanta plina cu tradittie si folclor in tinutul mestesugarilor?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia de Dezvoltare Intercomunitare RiszegCod fiscal: 25205818, Adresa: Sat Izvoru CrisuluiNr 39, Izvoru Crisului, Telefon: +40 264257140, Fax: +40 264257198
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Izvoru CrisuluiNr 39, Izvoru Crisului, Romania, cod postal: 407340, telefon: +40 264257140, fax: +40 264257198, persoana de contact: Alexandru Sipos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sat Izvoru Crisului, Nr 39, Izvoru Crisului, Romania, cod postal: 40734
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare si distribuire a materialelor promotionale pentru promovarea proiectului ?Crearea brandului regional ?Calata ? Kalotaszeg? Promovarea si dezvoltarea programului ?O vacanta plina cu tradittie si folclor in tinutul mestesugarilor?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru promovarea proiectului ?Crearea brandului regional ?Calata ? Kalotaszeg? Promovarea si dezvoltarea programului ?O vacanta plina cu tradittie si folclor in tinutul mestesugarilor? vor fi realizate materiale promotionale descriptive oferind prezentarea generala a zonei, si materiale cu prezentarea detaliata a diferitelor produse specifice. Pentru asigurarea unei bune promovari prin aceasta metoda se opteaza pentru realizarea urmatoarelor materiale: carti, ghiduri, carti cu tematica culturala / religioasa, fluturasi, pliante, flyere, brosuri, cataloage, CD-uri, DVD-uri, obiecte promotionale. Acest grup de activitate include o filmare aeriana cu drone despre atractiile turistice si fotografierea peisajului. Obiectele vor fi distribuite pentru invitatii la targurile expozitionale si grupurile tinta.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 412, 116.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 8.242, 3 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 431 si 2781 din OUG 34/2006, respectiv art.85 si 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin: a) virament bancar in contul RO71RNCB0663108157100001, deschis la BCR (se prezinta O.P.-ul confirmat de banca emitenta ? prezentat in original sau copie conforma cu originalul), saub)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conform prevederilor art.86 alin(3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Instrumentul de garantare va fi prezentat in original, in limba romana si, dupa caz, va fi insotit de traducerea autorizata in limba romana. Pentru completare se va utiliza Formularul nr. 2 ? Scrisoare de garantie pentru participarea cu oferta. In cazul unei asocieri, garantia de participare poate fi constituita de oricare dintre membrii asocierii. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, facand dovada in acest sens (la deschiderea ofertelor) prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, valoarea pentru garantia de participare va fi in procent de 50% din cuantumul precizat. In situatia unei asocieri, garantia de participare se va constitui in cuantum corespunzator Legii nr. 346/2004 art. 16, alin (2) numai in cazul in care toti membrii asocierii indeplinesc conditiile de aplicare a prevederilor acesteia, indiferent in numele caruia din membrii asocierii se constituie garantia de participare.Echivalenta din lei in alta valuta se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a Contractului.Garantia de buna executie se va constitui conform HG 925/2006 art. 89 alin.(2), art. 90 alin. (1) si art. 86 alin.(4), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie - egala cu perioada de valabilitate a contractului. Ofertantul castigator va utiliza pentru completareFormularul nr. 24 ? Garantie de buna executie. Constituirea garantiei de buna executie se va realiza imediat dupa semnarea contractului. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte furnizari de bunuri si/sau servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Precizari generale: 1. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului participant in nume propriu (respectiv de catre liderul asocierii). In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire notariala2. In cazul unei asocieri, persoana care a semnat oferta, autorizata sa angajeze ofertantul lider, trebuie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai partenerilor.3. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, data completarii si va fi mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Documentele emise in alta limba decat cea romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.4. Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinatori cu semnatura si stampila operatorului economic / liderului asocierii / tertului sustinator, dupa caz.5. In afara actelor emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, documentele solicitate de catre Autoritatea Contractanta pot fi prezentate in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6. Toate documentele vor indeplini cerintele solicitate si vor fi in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.7. Nu se vor folosi prescurtari in cadrul ofertei.8. Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici cazul unei asocieri.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 3;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 4;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. de art. 691 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 5;Nota: - Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Antal Ioan - presedinte si membru fondator-Poka Andrei Gheorghe - membru fondator-Turuca Danut Emil - membru fondator- Sipos Alexandru ? manager de proiect- Pentek Tihamer ? responsabil achizitii- Pentek Csilla ? responsabil financiar- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular nr. 6;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 7;
- Informatii generale ? Formular nr. 9- Informatii privind asociatii (daca este cazul) ? Formular nr. 18Urmatoarele documente se vor prezenta ca formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat de stat);
- Certificat pentru plata taxelor si impozitelor locale.Aceste documente vor trebui sa certifice ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Cerintele sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele mai sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. In cazul in care in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie pe propria raspundere sub semnatura privata, data de ofertant sau liderul asocierii. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile locale, In conformitate cu art.11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, conform Formularului nr. 8, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare asa cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de Anexa Formularului 8, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv valori, cantitati si altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea Autoritatii Contractante o solicitare in acest sens. Autoritatea Contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale si acele documente prezentate de ofertant care sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si eventual atesta lipsadatoriilor ulterior respectivei date.In situatia sustinerii economico-financiare sau tehnic si/sau profesionale din partea unui tert, acesta va completa: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 4;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 4A- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. de art. 691 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 6 1. Persoane juridice / fizice romane: Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic deinregistrare; sediul social; structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate. Datele inscrise in Certif. constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, Atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?insotite de o traducere autorizata in limba romana.2. Inscrierea in registrul cinematografieiOfertantul trebuie sa fie inscris in registrul cinematografiei conform O.G. nr. 39/2005.Se va prezenta in acest sens documente care sa ateste acest fapt.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico ? financiara: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie minimum 824.232, 42 lei. Cifra de afaceri solicitata este cea globala.In sustinerea acestei cerinte minime de calificare se va completa Formularul nr. 10 ? Declaratie privind cifra de afaceri.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR.Pe langa completarea formularului nr. 10, vor fi prezentate de ofertanti si alte documente in sustinerea cerintei din care sa rezulte cifra de afaceri, documente care sunt lasate la latitudinea operatorului economic.Operatorii economici sustinuti de o alta persoana juridica vor dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective care pune la dispozitie resursele financiare pe durata derularii contractului, conform prevederilor legislatiei in vigoare, Cerinta nr. 2Sustinerea economico-financiara din partea unui tert (daca este cazul)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) al art. 186 / OUG 34, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art.181 lit.a), c1) si d), respectiv art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Formularele nr. 3, 4, 4A , 5, 10, 11 si rezultatele exercitiilor financiare (conform modalitatii de indeplinire mentionata la pct. II.2.2).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniLista va cuprindeprestarile de servicii din ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor). Din lista trebuie sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii similare celor care constituie obiectul achizitiei , in baza a maxim 2 contracte, servicii in valoare/valoare cumulata de minim 412.116, 21 lei.Se va complete in acest sens: - Formularul nr. 12 - Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Experienta similara- prezentarea unui numar maxim de 2 contracte care sa confirme prestarea integrala de servicii specifice prezentului contract, respectiv: - Producere materiale informative- Campanie de filmare si fotografiere- prestate in ultimii 3 ani, avand o valoare cumulata de cel putin 412.116, 21 lei, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Ultimii 3 ani se vor raporta la data limita de depunere a ofertelor., Ceinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic de specialitatePrestatorul va desemna 8 experti principali si 3 traducatori pentru realizarea activitatilor din contract, cu competente si experienta dovedite, avand calificarea si experienta detaliate, conform cerintelor mentionate in continuare.Pentru personalul implicat in derularea contractului se vor prezenta: Formularul nr. 14 ? Lista cu expertii principali propusi pentru implementarea contractului., Cerinta nr. 3.1.
Coordonator (lider de echipa).
Studii si aptitudini:
? studii superioareExperienta generala:
? minim 2 ani in specialitatea de baza.Experienta specifica:
? implicarea ca si coordonator intr-un proiect (indiferent de domeniul proiectului) si/sau implicarea intr-un proiect/contract cu obiect similar obiectului contractului(indiferent de pozitia detinuta).
Completare Formularul nr. 15 - Curriculum Vitae
Nota: - Pentru a verifica indeplinirea cerintelor caietului de sarcini si a informatiilor din CV, ofertantul va depune:
- copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
- cel putin o recomandare din partea unui angajator, care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile/specializarile cerute.b)Formularul nr. 16 - Declaratie de disponibilitate semnata in original de fiecare persoana nominalizata in oferta, Cerinta nr. 3.2.
Experti in productie de film ? 1 regizor
Studii si aptitudini:
? studii superioareExperienta generala:
? minim 2 ani in specialitatea de baza.Completare Formularul nr. 15 - Curriculum Vitae, Cerinta nr. 3.3.
Experti in productie de film ? 2 operatori imagine (camera mani)
Studii si aptitudini:
? studii superioareExperienta generala:
? minim 2 ani in specialitatea de baza.
Experienta specifica:
? participarea in calitate de expert in cel putin 1 contract cu obiect similar
Completare Formularul nr. 15 - Curriculum Vitae., Cerinta nr. 3.4.
Expert in productie de film ? 1 graficianStudii si aptitudini:
? studii superioareExperienta generala:
? minim 2 ani in specialitatea de baza.
Experienta specifica:
? participarea in calitate de expert in cel putin 1 contract cu obiect similar, Cerinta nr. 3.5.
Expert in productie de film ? expert DTPStudii si aptitudini:
? studii superioareExperienta generala:
? minim 2 ani in specialitatea de baza.
Experienta specifica:
? participarea in calitate de expert in cel putin 1 contract cu obiect similar, Cerinta nr.3.6.
Expert in productie de film ? sunetist
Studii si aptitudini:
? studii superioareExperienta generala:
? minim 2 ani in specialitatea de baza.
Experienta specifica:
? participarea in calitate de expert in cel putin 1 contract cu obiect similar, Cerinta nr. 3.7.Expert productie publicitara ? 1 fotograf
Studii si aptitudini:
? studii superioare in domeniul Experienta generala:
? minim 2 ani in specialitatea de baza
Experienta specifica:
? participarea in calitate de expert productie publicitara in cel putin 1 contract cu obiect similar., Cerinta nr. 3.8.
Traducatori in limba maghiara, engleza, germana.
Studii si aptitudini: ? traducatori si interpret autorizat (cu studii superioare de lunga durata) in limba maghiara, engleza, germana., Cerinta nr. 4.
Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte:
- Formularul nr. 18 ? Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractori, Cerinta 5.Informatii privind asociatii(daca este cazul)Operatorul economic ofertant (liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: - Formularul nr. 20- Acord de asociereSe va anexa Acordul de asociere semnat de fiecare asociat. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, incadrarea in categoria IMM-urilor se va realiza (analiza) avand in vedere asocierea in ansamblu., Cerinta 6.Sustinerea din partea unui tert(daca este cazul)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) al art. 190 / OUG 34, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Formularele nr. 4, 5, 14, 15 si 21, Cerinta 7.Lista utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Se va completa in acest sens Formularul nr. 17. Cerinta nr. 8Standard privind sistemele de management al calitatiiOfertantul/ grupul de operatori economici trebuie sa fie certificati conform standardelor din seria ISO 9001 sau echivalent pentru partile pe care le executa si pentru care se solicitaa aceasta cerinta., Cerinta nr. 9Standard privind sistemele de management de mediuOfertantul/ grupul de operatori economici trebuie sa fie certificati conform standardelor din seria ISO 14001 sau echivalent pentru partile pe care le executa si pentru care se solicita aceasta cerintaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. , www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2014 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2013 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer