Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REALIZARE SI DISTRIBUIRE PUBLICA?II PENTRU PROIECTUL CU TITLUL ?Monitorizarea calitatii factorilor de mediu in zona transfrontaliera Olt-Belene?


Detaliu pentru invitatia numarul 337468
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara de utilitati publice pentru Serviciul de alimentare cu apa si de canalizare Olt
Numar invitatie: 337468/15.10.2012
Denumire contract: SERVICII DE REALIZARE SI DISTRIBUIRE PUBLICA?II PENTRUPROIECTUL CU TITLUL ?Monitorizarea calitatii factorilor de mediu in zona transfrontaliera Olt-Belene?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 24.10.2012 15:45)
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia de Dezvoltare Intercomunitara de utilitati publice pentru Serviciul de alimentare cu apa si de canalizare OltCod fiscal: 19167434, Adresa: str. Crisan, nr.33, Slatina, Telefon: +40 249414144, Fax: +40 249414144
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Crisan, nr.33, Slatina, Romania, cod postal: 230034, telefon: +40 249414144, fax: +40 249414144, persoana de contact: Alina Ionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Crisan, nr.33, Slatina, Romania, cod postal: 230034, telefon: +40 249414144, fax: +40 249414144, persoana de contact: Alina Ionescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REALIZARE SI DISTRIBUIRE PUBLICA?II PENTRUPROIECTUL CU TITLUL ?Monitorizarea calitatii factorilor de mediu in zona transfrontaliera Olt-Belene?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Denumirea serviciilor pentru care se solicita semnarea unui contract de achizitie publica: servicii de realizare si distribuire publicatii in cadrul proiectului ?Monitorizarea calitatii factorilor de mediu in zona transfrontaliera Olt-Belene?, finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria 2007-2013 Axa Prioritara 2 - Mediu, Domeniul Major de Interventie 2.2 - Dezvoltarea infrastructurii si a serviciilor comune de prevenire a dezastrelor naturale sau a celor tehnologice, inclusiv a serviciilor comune de interventie in situatii de urgenta.Durata contractului ce urmeaza a fi atribuit: aproximativ 23 luni.
II.1.6) CPV: 22100000-1 - Carti, brosuri si pliante tiparite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 184, 214.82 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant. gar. de part.: 3684, 30 RON;Per. de val. a gar.: 90 de zile de la ter. limita pentru primirea of.; Forma de consti. a gar. de part.: scrisoare de gar. bancara/instr. de garantare emisa/emis in favoarea AC si in cond. legii de o sc. bancara/de o soc de asig din Ro sau dupa caz, din strainatate; sau OP in contul AC , RO76BRDE290SV37786802900, BRD, cu cond conf acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii of. Nota: In cazul const gar. de part. printr-un instr. de garant. emis de o soc. bancara/sc. de asig. se va completa Formularul 2sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest form. In conf. cu L. nr. 346/2004 privind stimularea infiin. si dezv. IMM, act., IMM-urile pot solicita red. cu 50% a gar. de part. prin prez. doc. Justif. cative coresp.(Formularul 1). In acest caz, gar. de part. va fi insot de decl. pe propria rasp. a reprez./ reprez.-lor legal/legali al/ai intrep interesate privind incad in IMM. Decl pe propria rasp privind incad. In IMM va fi completata conf. modelului prev. in L. nr. 346/2004 act;In cazul asoc dintre 2 sau mai multi op ec, fiecare din acestia incadrandu-se in cat IMM, asoc rezultata beneficiaza de reducerile prev. la art. 16, alin.( 2) din L. nr. 346/2004; Totodata, in sit asoc unui IMM cu o soc comerciala care nu face parte din cat. IMM- urilor, asoc. respectiva nu are caract unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16 alin. (2) din L. nr. 346/2004;In cazul ofertantilor care se asoc in vederea dep unei oferte comune, gar. de part. poate fi const. pe numele oricaruia dintre op economici asoc; AC va elibera/restitui gar de part conf prev. art. 88 din H.G. nr. 925/2006; Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din gar. de part.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in dispozitiile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare;Se va prezenta FORMULARUL 7Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile sicompletarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa in conformitate cu FORMULARUL 7In cazul in care operatorul economic este reprezentat de catre o persoana imputernicita, alta decat cea mentionata in certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului, se solicita imputernicirea (FORMULARUL 2) respectivei persoane care semneaza Declaratia pepropria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarileulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, precum si restul documentelor depuse in oferta.Calitatea de participant la proceduraSe va prezenta FORMULARUL 8Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;d) intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestoranu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: 1. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau2. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau3. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Declaratia mentionata mai sus.AC are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelordin Declaratiile furnizate de ofertanti.Certificat de participare la licita?ie cu oferta independentaSe va prezenta FORMULARUL 9Declara?ia ?Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta? ? in original.Fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuireacontractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cumodificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta o declaratie pe propria raspundereprin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Se va prezenta FORMULARUL 10Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, completat in conformitate cu FORMULARUL 10.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Paul Stanescu, PresedinteMembrii comisiei de evaluare sunt: Ionescu Dumitru Alina Constanta ? Manager proiect, Rradu Tatiana ? Jurist, Rata Florea ? Expert tehnic, Luca ? Veronica ? Manager financiar, Nistor Roxana Delia ? asistent managerNOTAIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele mai sus mentionate.Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicitainformatii direct de la autoritatile competente. Certificat constatator privind obiectul de activitate - Persoane juridice/fizice romaneSe va prezenta CERTIFICATUL CONSTATATOR eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, (eliberat cu max. 30 de zile inaintea de depunerea ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCIn cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit, se vor depune urmatoarele documente care sa ateste ca persoana semnatara esteautorizata: Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta).Persoane juridice/fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc formade inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata.NOTAIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico ? financiaraPrezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medii globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) care sa fie de minim 365000 leiSe completeaza FORMULARUL 11 - Informatii generale. Valorile vor fi exprimate in moneda nationala si in euro, la cursul de schimb mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei, pentru anii 2009, 2010, 2011.ANUL CURS leu / Euro2009 4, 23792010 4, 20992011 4, 2373In cazul unei Asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ). In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare., Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50 %, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare., Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe anii 2009, 2010 si 2011 sau un document echivalentBilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe anii 2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate de organele competente, in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta similara prin prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, etc. Valoarea cumulata a serviciilor prestate anterior trebuie sa fie de minim 180.000, 00 LeiDeclaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare realizate in ultimii 3 ani, conform FORMULARULUI 12. Prin serviciu similar se intelege acel contract al carui obiect si complexitate este de aceeasi natura cu caracteristicile serviciilor contractului pentru care se organizeaza prezenta procedura de achizitie publica de servicii. 1. Experienta similara (FORMULARUL 13) (Detalierea contractelor incluse in FORMULARUL 12)., Se vor atasa documente suport (copii dupa informatiile relevante din contracte, recomandari datate, semnate si parafate de emitent, documente constatatoare sau echivalent) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului; - tipul serviciilor prestate; - perioada in care s-a realizat contractul; - valoarea contractului (pentru contractele pe care ofertantul nu le-a prestat in procent de 100% se vor atasa documente de suport din care sa rezulte procentul indeplinit de acesta si faptul ca serviciile prestate de ofertant au fost in domeniul solicitat); - calitatea serviciilor prestate.Documentele solicitate vor fi prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de reprezentantul legal. Valoarea in lei/euro a proiectelor se va calcula la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei, pentru anul respectiv, Prezentarea a cel putin un document/contract/ extras din contract/ proces verbal de receptie etc. care sa confirme prestarea de servicii similare Recomandarile / documentele constatatoare eliberate in temeiul art. 971 din H.G. 925/2006 vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii si vor include informatii din care sa rezulte indeplinirea / finalizarea in bune conditii a proiectelorPrin serviciu similar se intelege acel contract al carui obiect si complexitate este de aceeasi natura cu caracteristicile serviciilor contractului pentru care se organizeaza prezenta procedura de achizitie publica de servicii. Documentele solicitate vor fi prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de reprezentantul legal. Valoarea in lei/euro a proiectelor se va calcula la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei, pentru anul respectiv, Personalul solicitat pentru indeplinirea contractuluiOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa dispuna de urmatorul personal de specialitate, considerat de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesar indeplinirii in bune conditii a contractului (expertii-cheie, care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Pentru expertii cheie se vor prezenta: - Lista expertilor cheie propusi pentru implementarea contractului. (FORMULARUL 14)- Curriculum vitae pentru fiecare expert. CV-urile trebuie sa fie suficient de detaliate astfel incat sa rezulte cel putin indeplinirea calificarilor si experientei profesionale solicitate fiecarui expert. Astfel, CV-ul si documentele suport trebuie sa contina in mod obligatoriu titlul si obiectul proiectului la care expertul a participat, descrierea sarcinilor indeplinite de expertul respectiv si pozitia acestuia in cadrul proiectului (Formularul 15)., Declaratie de disponibilitate, semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi. (FORMULARUL 16)Este recomandabil ca fiecare Curriculum Vitae sa contina maxim 4 pagini. Cerintele privind expertii tehnici propusi si cele privind membrii echipei de suport sunt detaliate in prezenta Fisa de date a achizitiei. Pentru a verifica indeplinirea acestor cerinte, pentru fiecare expert tehnic si pentru fiecare membru al echipei de suport, ofertantul va depune: - copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
- Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii (de ex. copii detaliate ale certificatelor si/sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile cerute) pentru a verifica indeplinirea cerintelor pentru fiecare expert-cheie propus, Aceste copii ale diplomelor si ale certificatelor si/sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari trebuie sa fie suficient de detaliate astfel incat sa probeze atat calificarile, cat si experienta profesionala solicitate fiecarui expert in cadrul documentatiei de atribuire. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documente si informatii suplimentare celor mentionate mai sus in scopul verificarii datelor din aceste formulare., Minim un expert in informare, publicitate si comunicareCalificare, aptitudini si experienta profesionala de specialitateAbsolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata sau recunoscuta de statul roman;Minim 5 ani de experienta profesionala generala in domeniu;Minim 3 ani de experianta specifica in implementarea proiectelor cu finantare europeana in domeniul publicitate/informare/comunicare, Minim un expert Graphic Design ?i Desktop PublishingCalificare, aptitudini si experienta profesionala de specialitateAbsolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata sau recunoscuta de statul roman;Minim 5 ani de experienta profesionala generala in domeniu;Minim 3 ani experienta in Graphic Design ?i Desktop Publishing (DTP), Informati privind asociatii/ sub-contractantiia) Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii, conform FORMULARULUI 17: Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor, completata de liderul Asocierii. b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului., c) In cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, operatorul economic format dintr-o asociere cu scopul de a depune oferta comuna, va prezenta Autoritatii contractante inainte de data semnarii contractului, contractul de asociere. d) Fiecare subcontractant va completa cu propriile date, FORMULARUL 8 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura si FORMULARUL 11 - Informatiigenerale (doar rubricile 1-11). Si in acest caz se va prezenta un acord de subcontractare preliminar urmand ca in cazul in care oferta este declarata castigatoare sa se prezinte contractul de subcontractare autentificat la notar. In toate cazurile contractele de asociere sau de subcontractare nu pot sa prevada clauze contrare contractului de achizitie publica. Standarde de asigurare a calita?ii respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul in care operatorul economic nu de?ine certificate de calitate, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
Calitatea machetelor prezentate in oferta tehnica
35
Descriere: A se vedea anexa Metodologia de calcul a factorilor de evaluare
Timpul de realizare a publicatiilor
35
Descriere: A se vedea anexa Metodologia de calcul a factorilor de evaluare
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la sediul Asociatiei ADI Oltul din str. Crisan, nr. 33, Slatina, intre orele 8.00-16.00 si on-line accesand site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2012)
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer