Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de realizare studii - Inventarierea ?i cartarea habitatului 8310 ?i a speciilor de lilieci


Detaliu pentru invitatia numarul 332616
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului Timisoara
Numar invitatie: 332616/30.07.2012
Denumire contract: Servicii de realizare studii - Inventarierea ?i cartarea habitatului 8310 ?i a speciilor de lilieci
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului TimisoaraCod fiscal: 3487181, Adresa: Calea Aradului 119, Timisoara, Telefon: 0721580169, Fax: 0256277174
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Aradului 119, Timisoara, Romania, cod postal: 300645, telefon: +40 256277174, fax: +40 256277174, persoana de contact: USAMVB-Registratura, d-na Nedelcu Minerva
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Aradului 119, Timisoara, Romania, cod postal: 300645, telefon: +40 256277174, fax: +40 256277174, persoana de contact: USAMVB-Birou achizitii, d-na Radulov Sorin,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare studii - Inventarierea ?i cartarea habitatului 8310 ?i a speciilor de lilieci
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de elaborare de studii stiintifice pentru inventarierea / cartarea habitatului 8310 (pesteri inchise accesului public) si a speciilor de lilieci.
II.1.6) CPV: 73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 8.000 lei.Valabilitatea garantiei este cel putin egala cu valabilitatea ofertei. Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC, i se va retine in temeiul art.278(1)din OUG 34/2006, suma calculata conform art. mentionat.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului. De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui si prin depunerea in numerar a sumei la caseria unitatii. Daca partile convin, aceasta se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiile prevazute de: art. 69 ind.1, art 180, art 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura, nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul localFormular 12A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA semnat si stampilatFormular 12B DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 semnat si stampilatOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantulva completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69 ind.1 OUG 34/2006(nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante este exclus din procedura de atribuire). Declaratie pe propria raspundere conform Ordinului nr.314/2010 emis de ANRMAP- se va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independanta?.Certificate de atestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social, care sa certifice situatia datoriilor in data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor. Cerinta este considerata ca fiind indeplinita si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Lista persoanelor cu functii de conducere sau decizie in cadrul prezentei proceduri: Rector-Pirsan Paul, Director General-Berar Traian, Prorector-Trasca Teodor, Director Economic-Parva Victoria, Manager Alma Nicolin, Sef Serviciu achizitii-Olaru Gabriel, ConsilierJuridic-Radulov Sorin, Imbrea Florin-Asistent manager, Imbrea Ilinca ? Coordonator stiintific. Persoane juridice/fizice romane: Certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei care prezinta domeniile de activitate necesare desfasurarii activitatilor aferente prezentului contract.Sau, In cazul persoanelor juridice fundatii sau asociatii Hotarire judecatoreasca de infiintare a entitatii juridice din care sa rezulte ca obiectul de activitate a respectivei organizatii este in similar cu obiectul contractului.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantul aflat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul/le in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale / bugetului anual pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de minim 50.000 euro.Curs valutar mediu - leu/euro pe anii valabil la BNR in 31 decembrie a anului: 2009 - 1 euro = 4, 2282 lei2010 -1 euro = 4, 2848 lei2011 -1 euro = 4, 3197 leiFormular 2 - ?Informatii generale;Bilanturi contabile aferente anilor 2009, 2010 si 2011;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista prestatiilor similare relevante din ultimii 3 ani.Se solicita prezentarea a minim un serviciu dus la bun sfarsit similar pentrutopografierea, cartografierea habitatului pesteri si monitorizarea speciilor de chiroptere sau alte specii. Se solicita ca personalul implicat in derularea contractului sa aiba experienta in domeniile: topografie/cartare a pesterilor si avenelor, descoperirea si explorarea pesterilor, biospeologie, GIS, tehnici speologice alpine, managementul ariilor protejate, studii hidrogeologice, management de proiect.Se solicita ofertantului sa faca dovada disponibilitatii unui numar minim de 6 speologi si 2 biologi, la data incheierii contractului.Se solicita ofertantului ca minim unul dintre expertii implicati sa cunoasca perimetrul vizat.Dovedire: Declaratie, Formular 12E.Se va prezenta un Contract de servicii sau orice documente relevante in original sau copie, care demonstreaza indeplinirea cerintei, recomandare, lista personal implicat, CVurile, formular12I.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
componenta tehnica
60
Descriere: performantele tehnice ale studiului
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer