Achizitie publica - Servicii de realizare studii de piata, media planul si identitatea vizuala a campaniei de informare si promovare a efectelor benefice ale consumului de peste prospat in cadrul proiectului ?PROMOVAREA PRODUSELOR PISCICOLE SI DE ACVACULTURA? finantat prin P
Detaliu pentru invitatia numarul 331859
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331859/17.07.2012
Denumire contract: Servicii de realizare studii de piata, media planul si identitatea vizuala a campaniei de informare si promovare a efectelor benefice ale consumului de peste prospat in cadrul proiectului ?PROMOVAREA PRODUSELOR PISCICOLE SI DE ACVACULTURA? finantat prin Programul Operational pentru Pescuit, masura 3.4 ?Dezvoltarea de noi piete si campanii de promovare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BACAUCod fiscal: 4455510, Adresa: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Telefon: 0234-537200, Fax: 0234-535012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234537200, fax: +40 234535012, persoana de contact: Mariana Mitruti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, Calea Marasesti nr.2, Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare studii de piata, media planul si identitatea vizuala a campaniei de informare si promovare a efectelor benefice ale consumului de peste prospat in cadrul proiectului ?PROMOVAREA PRODUSELOR PISCICOLE SI DE ACVACULTURA? finantat prin Programul Operational pentru Pescuit, masura 3.4 ?Dezvoltarea de noi piete si campanii de promovare?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de realizare studii de piata, media planul si identitatea vizuala a campaniei de informare si promovare a efectelor benefice ale consumului de peste prospat in cadrul proiectului ?PROMOVAREA PRODUSELOR PISCICOLE SI DE ACVACULTURA? finantat prin Programul Operational pentru Pescuit, masura 3.4 ?Dezvoltarea de noi piete si campanii de promovare?
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 286, 939.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 5.738 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278^1 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de 2.869 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitati de constituire acceptate: Virament bancar in contul autoritatii contractante (cod fiscal 4455510) RO51TREZ0615006XXX000208, Trezoreria Bacau; Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, pentru procedura de achizitie publica avand ca obiect ?Servicii de realizare studii de piata, media planul si identitatea vizuala a campaniei de informare si promovare a efectelor benefice ale consumului de peste prospat in cadrul proiectului ?PROMOVAREA PRODUSELOR PISCICOLE SI DE ACVACULTURA? finantat prin Programul Operational pentru Pescuit, masura 3.4 ?Dezvoltarea de noi piete si campanii de promovare?; Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, Formularului 16; Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta IMM, prin atasarea Formularului 16.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, prin urmatoarele moduri: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive, contractantul va avea obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului, iar suma initiala depusa de catre contractant in contul astfel deschis va fi de cel putin 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Conf. art. 16 (2) din Legea 346/2004 IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru [...] garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006.formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr. 3 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Acest formular va fi prezentat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dragos Benea ? presedinte;Nastase Claudiu? vicepresedinte;Braneanu Dumitru ? vicepresedinte; Haineala Olga ? Director executiv DBF;Popa Gabriela ? Manager de proiect;Mitruti Mariana ? Sef Serviciu Achizitii Publice; Fantaza Ciprian - Director Directia Juridica si Administratie Publica Locala; Consilieri judeteni ? a se vedea Anexa la Formularul nr.3.Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz. Formularul nr.4 va fi completat si prezentat, de asemenea, de catre fiecare subcontractant nominalizat in oferta.Formularul nr. 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.In cazul unei asocieri acest formular va fi completat si prezentat de catre fiecare membru al asocierii.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul de lucru care va fi implicat in derularea contractului, in original sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul de stat din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri aceste certificate vor fi prezentate de catre fiecare membru.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificat constatator, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat de Ministerul Justitie-Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte denumirea completa, sediul social, persoanele autorizate/administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie. Ofertantul trebuie sa fie operator de date cu caracter personal conform legii nr.677/2001, deoarece in cadrul contractului se va realiza sondaje de opinie unde vor trebui prelucrate Date cu Caracter Privat. Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri. Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim 573.000 lei. Echivalentul EURO pentru cifra de afaceri globala se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anii respectivi
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani care va contine valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, cu evidentierea experientei in realizarea de studii de piata, media plan si strategie de difuzare a mesajelor in cadrul unei campanii de informare si promovare., Confirmarea ?serviciilor duse la bun sfarsit? se realizeaza prin prezentarea a cel putin a unui contract de prestari servicii similar obiectului procedurii in curs (realizare de studii de piata, media plan si strategie de difuzare a mesajelor in cadrul unei campanii de informare si promovare, inclusiv manual de identitate vizuala) a carui valoare sa fie de minim 143.000 lei fara TVA.Nota: Prin ?servicii duse la bun sfarsit" se inteleg: - servicii receptionate partial;
-servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie), Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani : - Expert Cheie 1?Manager proiect-diploma universitara in domeniul economic/juridic; diploma/certif Manager de proiect;
-Expert Cheie2?Cercetare/studii de piata/market-diploma universitara in dom. economic/ sociologic; diploma/ certificat de atestare a cunostintelor/profesionalismului in domeniul cercetarii de piata sau a cercetarii sociologice (ex.: ESOMAR, SORMA etc) si min 3ani experienta in dom. cercetarilor de marketing /studiilor de piata., Expert Cheie3?Sociolog-diploma universitara in domeniul sociologiei; min 3ani experienta in domeniu;
-Expert Cheie4?expert in domeniul piscicol, diplomauniversitarain specializarea tehnica piscicola; min.3ani experienta in domeniul piscicol;
-Expert Cheie5?Expert Comunicare/PR- diploma universitara in domeniul comunicarii/PR(relatii publice); min.3ani experienta in domeniu., Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta Acord de subcontractare din care sa rezulte informatii privind partile din contract indeplinite de subcontractati, daca este cazul.Subcontractantii vor completa Formularul 4 si Formularul 3 Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Informatii privind asocierea.Acordul de asociere trebuie sa contina cel putin: -Lista tuturor asociatilor; -Nominalizarea liderului de asociatie;
-Clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului ; Se va prezenta imputernicirea expresa si autentica a liderului de asociatie de a reprezenta asociatia si a semna documente in numele acesteia. Fiecare asociat va prezenta toate documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent(certificarea sistemului de management al calitatii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Pescuit
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 08:13